۰

فروردین تفلیس برویم یا دبی؟

فروردین تفلیس برویم یا دبی؟

سال نو شمسی با ماه فروردین و عید نوروز آغاز می شود. بسیاری از مردم کشورمان در روزهای پایان سال برای سفر در این ماه و تعطیلات آن برنامه ریزی می کنند. رزرو تورتفلیس و تور دبی در این روزها بسیار پر تقاضا است. سفر به کشور گرجستان به دلیل نیاز نداشتن به ویزا بسیار راحت تر از سفر به کشور امارات است اما تفریحات دریایی و مهیج این کشور باعث می شود گردشگران سختی و هزینه گرفتن ویزا را به جان بخرند و برای فروردین ماه به این کشور سفر کنند. کشور گرجستان و تور تفلیس نیز با داشتن مکان های معماری خاص و قرون وسطایی اش گردشگران بسیاری را به سوی خود جذب می کند و انتخاب میان این دو را بسیار سخت می کند. در ادامه به تفریحات و شرایط سفر به این دو کشور اشاره هایی می کنیم تا با داشتن اطلاعات کافی بتوانید انتخاب درستی داشته باشید.

تور تفلیس، سفر به قرن وسطی

تفلیس بزرگترین شهر کشور گرجستان است و با داشتن سواحل رودخانه کورا و پارک های متنوع بسیاری را برای گذراندن تعطیلات به سوی این شهر می کشاند. شهری با معماری و بناهای قرون وسطایی که شما را به تاریخی هیجان انگیز می برد. در این شهر شما از دیدن معماری نئو کلاسیک، هنرهای زیبا، هنر نو، استالینی و مدرن را به وجد خواهید آمد. در ادامه به دو مکان های تفریحی و دیدنی این شهر اشاره می کنیم.

حمام گوگردی گولو

در سرتا سر شهر تفلیس چشمه های آب گرم و آب های معدنی وجود دارد که باعث شده است یکی از مراکز حمام های گوگردی این کشور شود. حمام گوگردی گولو از معروف ترین حمام های سنتی شهر تفلیس است. این حمام دارای خواص درمانی برای بیماری هایی مانند بیماری های مفاصلی، انواع آرتوروزها، بیماری های پوستی است. دلیل اصلی این خواص وجود املاح معدنی در آب آن است که از چشمه های آب گرم تفلیس نشات گرفته. در این حمام خدماتی مانند وای رایگان، کافه و رستوران به گردشگران ارائه می شود.

بالن سواری و لذت غذا خوردن در آسمان

پرواز از تجربه های متفاوتی است که بسیاری به آن علاقه دارند. این تجربه با صرف خوراکی های دلپذیر بسیار متفاوت تر می شود. یکی از تفریحات شهر تفلیس بالن سواری و دیدن شهر قرون وسطایی از ارتفاعات است. بالن ها ظرفیت ۲ تا ۲۴ نفر دارند. این بالن ها به آرامی بالا می روند و هیجانی همراه با آرامش برای گردشگران ایجاد می کنند. داخل بالن ها پذیرایی های مختلفی انجام می شود که کنار تماشای آسمان آبی و شهر تفلیس بسیار دلپذیر است.

تور دبی، سفر به عروس خاورمیانه

شهر دبی به عنوان زیباترین و مدرن ترین شهر خاورمیانه شناخته شده است. این شهر با بهره گیری از مجهزترین تکنولوژی های روز دنیا هر سال گردشگران بسیاری زا به سوی خود می کشاند. شهری با برج های آسمان خراش و تفریحات خاص که می تواند یکی از بهترین سفرهای فروردین ماه شما باشد. در ادامه به دو تفریح دیدنی شهر دبی اشاره می کنیم که بسیار پر طرفدار است.

تفریحات ساحلی

دبی شهری ساحلی است و تفریحات ساحلی آن بیشتر از هر تفریح دیگری طرفدار دارد. سواحل شهر دبی با امکانات تفریحی بسیار مدرن تفریحاتی مانند موج‌سواری، جت‌اسکی، فلای برد، غواصی، قایق سواری و کشتی سواری را برای گردشگران ارائه می دهند. در این سواحل رستوران ها و کافه های بسیاری دنج با نوشیدنی ها و خوراکی های جذاب وجود دارد که بعد از خستگی تفریح ها می توانید از آن ها استفاده کنید.

سافاری در دبی

سافاری از تفریحات بسیار مهیج شهر دبی است. برای این تفریح شما سوار ماشین های بزرگ می شوید و با سرعت بسیار از روی تپه ها می پرید. این تفریح یک روز شما را می گیرد و آدرنالین خونتان را بسیار بالا می برد. دیدن غروب آفتاب نیز در این صحراها بسیار دلپذیر است.

در انتخاب بین تور دبی و یا تور تفلیس توجه داشته باشید که شهر دبی شهر گرانی است. قیمت هتل ها و رستوران های آن بسیار بالا هستند و در مقایسه با تفلیس هزینه سفرتان بسیار بالاتر می شود. نیاز به ویزا و هزینه های آن نیز برای سفر به دبی زمان بر و هزینه بر است. تفلیس شهری ارزانتر از دبی است و به دلیل نیاز نداشتن به ویزا، سفر به آن هر لحظه که اراده کنید ممکن است. بنابراین برای انتخاب بین این دو تور شرایط مالی خود را نیز در نظر بگیرید تا در این شهر ها دچار مشکل نشوید. برای رزرو تور دبی و یا تفلیس می توانید به سایت سفرمی مراجعه کنید و با بهترین قیمت برای تعطیلات فروردین رزرو انجام دهید.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

تحریریه کنترل امجی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *