۰

فیلم بتمن ۲ تا ۲۰۲۶ به تعویق افتاد

انتشار فیلم بتمن ۲ با یک سال تأخیر مواجه شد. دنباله این فیلم با بازی رابرت پتینسون قرار است در تاریخ ۲ اکتبر ۲۰۲۶ اکران شود. این فیلم در ابتدا قرار بود در اکتبر ۲۰۲۵ اکران شود.

به گزارش هالیوود ریپورتر، کمپانی برادران وارنر روز سه‌شنبه از این تغییر زمان اکران خبر داد، اما توضیحی برای این تأخیر ارائه نکرد.

فیلم بتمن 2 تا 2026 به تعویق افتاد

«بتمن» به کارگردانی مت ریوز در مارس ۲۰۲۲ اکران شد و بیش از ۷۷۰ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرد. در این فیلم علاوه بر رابرت پتینسون در نقش بتمن، پل دینو در نقش ریدلر و کالین فارل در نقش پنگوئن ایفای نقش کردند. زویی کراویتس نقش کت‌وومن، اندی سرکیس نقش آلفرد و جفری رایت نقش کمیسر گوردون را بازی کردند. بری کیوگن نیز در پایان فیلم در نقش جوکر ظاهر شد که احتمالاً زمینه‌ساز نقش پررنگ‌تری برای او در دنباله این فیلم باشد (هرچند در حال حاضر تایید نشده است).

در حالی که طرفداران باید مدت بیشتری برای اکران «بتمن ۲» صبر کنند، سریال فرعی «پنگوئن» با بازی دوباره کالین فارل در این نقش، اواخر امسال از شبکه مکس پخش خواهد شد. همچنین، فیلم «جوکر ۲» با بازی خواکین فینیکس و لیدی گاگا قرار است در ماه اکتبر امسال اکران شود.

«بتمن ۲» تحت رهبری مشترک جیمز گان و پیتر سافران در استودیوی دی‌سی ساخته می‌شود. برخلاف برخی از فرنچایزهای دیگر فیلم‌های دی‌سی که قبل از به عهده گرفتن رهبری این استودیو در سال ۲۰۲۲ شروع شده بودند، «بتمن» با حضور مت ریوز و رابرت پتینسون به کار خود ادامه می‌دهد.

برچسب‌ها:, , ,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *