۰

لوازم جانبی برند اپل

یکی از شرکت‌های معتبر و معروفی که دستگاه‌های دیجیتال مختلفی تولید می‌کند، برند اپل است. اپل یک شرکت آمریکایی مشهور است که سالیان سال مدل‌های گوناگونی از دستگاه‌های دیجیتال را با کیفیتی عالی و طراحی‌های خاص به بازار ارائه کرده است. بسیاری از افراد به‌دنبال خرید لوازم جانبی این برند مانند مگ سیف اپل هستند تا در کنار گوشی هوشمند آن استفاده کنند.

اپل علاوه‌بر دستگاه‌های دیجیتال و هوشمند، لوازم جانبی باکیفیتی را نیز تولید می‌کند که در بازار رقیب ندارند. اگر می‌خواهید با انواع این محصولات آشناشده و آن‌ها را خریداری کنید، پیشنهاد می‌شود که تا انتهای این مطلب ما را همراهی کنید تا به‌طور کامل شما را با آن‌ها آشنا کنیم.

معرفی برند اپل

قبل‌از هر چیزی بهتر است کمی بیشتر با برند اپل آشنا شویم. باید گفت که اپل محبوب‌ترین شرکت تولیدکننده گوشی هوشمند و دستگاه‌های دیجیتال است. این شرکت آمریکایی باارزش‌ترین شرکت و کسب‌وکار در دنیا است که سالانه سود زیادی را از فروش محصولات خود کسب می‌کند.

از مهم‌ترین محصولات این برند می‌توانید به گوشی هوشمند، لپ‌تاپ و مینی کیس اشاره کرد. شما همچنین این قابلیت را دارید که باکیفیت‌ترین لوازم جانبی را نیز از این برند تهیه کنید. مانند انواع قاب و هدفون.

انواع لوازم جانبی اپل

سوالی که دراین‌رابطه پیش می‌آید این است که شرکت اپل چه محصولاتی از لوازم جانبی را وارد بازار کرده است؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که اپل دراین‌زمینه تخصص زیادی داشته و محصولات زیر را به بازار ارائه کرده است:

هدست

یکی از انواع لوازم جانبی که توسط برند اپل تولید می‌شود، هدست اپل است. این محصول در واقع همان هندزفری است؛ با این تفاوت که بسیار هوشمند بوده و می‌تواند به‌صورت کاملا بی‌سیم یا TWS کار کند. شرکت اپل این محصول را با نام Airpods وارد بازار کرده است.

ایرپاد اپل را می‌توان محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین هندزفری‌های موجود در بازار دانست. این هدست کیفیت بسیار بالایی در پخش موسیقی داشته و شارژدهی عالی نیز دارد. ازطرف‌دیگر طراحی آن شیک و جذاب بوده و با هر استایلی سازگار خواهد بود.

هدفون

محصول دیگری که توسط این شرکت تولید می‌شود، هدفون اپل است. همه ما این را می‌دانیم که هدفون‌ها از محبوب‌ترین سیستم‌های صوتی بوده و کیفیت بالایی را ارائه می‌دهند. شما می‌توانید با کمک هدفون‌ها به هر موسیقی گوش دهید.

شرکت اپل هدفون‌های خود را در سال‌های اخیر با نام Airpods Max وارد بازار کرده است. ایرپاد مکس اپل در واقع هدفون اپل است که از بدنه‌ای فلزی تشکیل‌شده و به همین دلیل کیفیت فوق‌العاده بالایی دارد. وضوح موسیقی آن بالا بوده و شارژدهی این هدفون به‌شکلی فوق‌العاده عمل می‌کند.

مگ سیف

اگر با گوشی‌های جدید برند اپل آشنایی داشته باشید می‌دانید که مدل‌های جدید آیفون از شارژ بی‌سیم نیز پشتیبانی می‌کنند. برای این هدف باید از شارژر مگ سیف اپل استفاده کنید. این شارژر به‌صورت مغناطیسی به پشت‌گوشی اپل متصل‌شده و به‌سرعت آن را شارژ می‌کند.

شما می‌توانید مدل‌های مختلف آیفون و آی‌پد که از شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کنند را به کمک این شارژر، شارژ کنید. کیفیت بدنه آن بالا بوده و در برابر ضربه و خط‌وخش مقاومتی عالی از خود نشان می‌دهد.

کابل و آداپتور شارژ

یکی از چالش‌هایی که امروز کاربران شرکت اپل با آن دست‌وپنجه نرم می‌کنند این است که در مدل‌های جدید گوشی اپل آداپتور شارژر قرار نگرفته است. در واقع در کنار گوشی‌ها و تبلت‌های اپل تنها کابل شارژ قرار می‌گیرد.

به همین دلیل اگر از قبل گوشی اپل نداشته باشید، باید آداپتور این شارژر را به‌صورت جداگانه بخرید. توجه داشته باشید که این شارژر را باید از فروشگاه‌های معتبر تهیه کنید تا از اصل بودن آن مطمئن باشید. حتی می‌توانید آن را در کنار کابل اصلی نیز بخرید.

کاور اصلی موبایل

یکی از انواع محصولاتی که در دسته‌بندی لوازم جانبی این شرکت قرار می‌گیرد، کاور اصلی موبایل‌های این برند است. گوشی‌های هوشمند برند اپل را می‌توانید با استفاده از قاب‌های مختلف بخرید. شرکت اپل خود نیز این قاب‌ها را تولید می‌کند.

اگر به‌دنبال این هستید که باکیفیت‌ترین قاب‌های قابل شستشو را بخرید، پیشنهاد ما این است که قاب‌های سیلیکونی اپل را بخرید. این قاب‌ها در رنگ‌بندی‌های مختلف موجود بوده و کیفیت آن‌ها فوق‌العاده بالا است. همچنین می‌توانید آن‌ها را درون ماشین لباسشویی ریخته و تمیز کنید.

قلم لمسی

یکی از جذاب‌ترین اکسسوری‌ها یا همان لوازم جانبی اپل که می‌توانید از فروشگاه‌ها و مراکز معتبر بخرید، قلم لمسی اپل است. این قلم به‌صورت شارژی بوده و این کار را با استفاده از گیرنده‌های مغناطیسی خود انجام می‌دهد.

شما قادر هستید این قلم را کنار آی‌پد خود به‌صورت مغناطیسی چسبانده و آن را شارژ کنید. با کمک این قلم این قابلیت را دارید که طراحی‌های جذابی را روی آی‌پد خود انجام دهید. پاسخگویی آن بسیار سریع بوده و دقت بالایی نیز در طراحی به شما ارائه می‌دهد.

بهترین فروشگاه لوازم جانبی برند اپل

تا این قسمت از مطلب انواع لوازم جانبی که توسط شرکت اپل تولیدشده است را بررسی کردیم. مراکز مختلفی وجود دارند که قادر به خرید محصولات اپل از آن‌ها هستید. یکی از معتبرترین آن‌ها فروشگاه آنلاین هیلاتل است. هیلاتل یکی از معتبرترین فروشگاه‌های اینترنتی برای انواع محصولات دیجیتال است.

شما می‌توانید کالاهای مختلف مانند لوازم جانبی، گوشی‌های هوشمند، هدفون، هدست، ساعت هوشمند و اسپیکر را از این فروشگاه بخرید. برای مشاهده محصولات این فروشگاه می‌توانید به آن مراجعه کرده و قیمت‌های عالی را نیز بررسی کنید.

جمع‌بندی

لوازم جانبی که توسط برند اپل تولید شده‌اند، بیشترین محبوبیت را در سطح بازار دارند. اپل شرکتی آمریکایی است که محبوب‌ترین گوشی هوشمند و لپ‌تاپ‌ها را تولید می‌کند. در کنار این محصولات و دیگر دستگاه‌های دیجیتال، اپل اکسسوری‌هایی را نیز برای محصولات خود تولید می‌کند تا استفاده از آن‌ها را برای شما راحت‌تر کند.

کالاهای دیگری نیز در این دسته‌بندی قرار می‌گیرند؛ مانند قاب اصلی، هدفون، هدست. در این مطلب تمامی لوازم جانبی که توسط شرکت اپل تولید و روانه بازار شده‌اند را بررسی کردیم. شما می‌توانید از فروشگاه هیلاتل تمامی این محصولات را به‌صورت آنلاین و با قیمتی عالی بخرید.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

تحریریه کنترل امجی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *