۰

مزایای استفاده از موتور پرده برقی

اگر شما هم از باز و بسته کردن پرده‌های منزل و یا محل کارتان خسته شده‌اید، به راحتی می‌توانید این کار را به موتور پرده برقی بسپارید، نصب این موتور در کنار پرده نه تنها آسایش و رفاه را برای شما و ساکنین منزلتان فراهم می‌کند بلکه دکوراسیونی شیک، به روز و هوشمند را به محیط شما هدیه می‌دهد. انواع موتور پرده برقی در دو مدل وای فای دار و ریموتی ساخته و در بازار عرضه می‌شوند که در ادامه با هر دو مدل بیشتر آشنا می‌شویم و علاوه بر این، به مزایای استفاده از این تکنولوژی و نحوه نصب آن نیز می‌پردازیم، تا پایان همراه ما باشید.

موتور پرده برقی چیست؟

یکی از انواع تکنولوژی‌های فوق العاده که می‌تواند رنگی تازه به دکوراسیون محیط شما ‌دهد، موتورهای پرده برقی هستند، این محصول، پرده‌های سنتی و معمولی محیط شما را با استفاده از موتور مخصوص به پرده هوشمند تبدیل کرده و به شما این امکان را می‌دهد که با فشردن یک دکمه‌ی ساده، پرده‌های محیط خود را باز یا بسته کنید

زمانی که شما روی دکمه مربوطه روی ریموت و یا گوشی همراهتان را فشار می‌دهید، موتور شروع به چرخش کرده و پرده‌ها به آرامی جا به جا می‌شوند. جالب است بدانید که این دستگاه اولین بار توسط یک مجموعه ایرانی به نام انیکسو ساخته شده است و شما با خرید آن می‌توانید با حداقل هزینه، محیط خود را هوشمند کرده و آسایش و رفاه را برای ساکنین منزل فراهم کنید.

تفاوت این محصول با نمونه‌های خارجی این است که شما نیازی به خرید هیچ نوع لوازم جانبی مانند ریل مخصوص، رسیور و پایه‌ی دیواری پرده برقی ندارید و تنها نیاز است تا آن را در کنار پرده‌ی منزل، اتاق خواب و یا محیط کارتان نصب کرده و با استفاده از آن، لذت کنترل پرده‌ها را به صورت هوشمند تجربه کنید.

مزایای استفاده از موتور پرده برقی

همانطور که در مطالب پیش‌تر گفتیم با نصب موتورهای پرده برقی علاوه بر آنکه دکوراسیون محیط منزل و یا محل کارتان را به روز و هوشمند می‌کنید، آسایش و رفاه را نیز به دلیل مزایای بسیار برای ساکنین منزل خود فراهم کرده که از جمله آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • راحتی و سهولت در استفاده: با نصب این قطعه دیگر نیازی نیست از جایتان برخاسته و پرده‌ها را به صورت دستی باز و بسته کنید، تنها کافیست که از طریق موبایل و یا ریموت به دستگاه فرمان داده تا دستگاه در عرض چندثانیه پرده‌ها را به وضعیت موردنظر شما تغییر دهد.
  • طول عمر بیشتر پرده‌ها: احتمالا شما هم زمانی که قصد کشیدن پرده‌ها را داشته‌اید با مواردی نظیر نخ کش شدن و یا پاره شدن آن‌ها مواجه شده‌اید، با نصب این دستگاه می‌توانید از این امر جلوگیری کرده و طول عمر پرده‌های منزل و یا محیط کارتان را افزایش دهید.
  • افزایش آسایش سالمندان: با نصب این دستگاه می‌توانید آسایش را برای عزیزان سالمند خود مانند پدر بزرگ و یا مادربزگتان فراهم کرده و زندگی را برای آنان راحت‌تر کنید، چرا که برای کنترل پرده‌ها دیگر نیازی نیست از جایشان بلند شده و یا با سختی پرده‌ها را جابه جا کنند.

انواع موتور پرده برقی

موتورهای پرده برقی در دو نوع ریموتی و وای فای دار ساخته و به بازار عرضه می‌شوند، تفاوت این دو مدل در نحوه کنترل است، به این معنی که در مدل ریموتی تنها شما صورت محلی و تا فاصله ۲۰ متری می‌توانید به دستگاه موتور پرده برقی فرمان دهید. ولی در مدل وای فای دار شما این امکان را دارید تا از هرجای دنیا به دستگاه فرمان داده تا وضعیت پرده‌ها را به حالت دلخواه شما در آورد.

همچنین با نصب موتور پرده برقی وای فای دار شما علاوه بر کنترل از راه دور می‌توانید به دستگاه تایمر داده تا در زمان مشخص شده پرده‌ها به صورت اتوماتیک باز و یا بسته شوند و لازم به ذکر است که قیمت انواع موتور پرده برقی وای فای دار با توجه به تکنولوژی‌های استفاده شده نسبت به مدل ریموتی بیشتر است.

کلام آخر

هر دو مدل موتور پرده برقی داخل فروشگاه وبرا به نشانی vebra.ir موجود است و شما می‌توانید با این محصول فوق العاده‌ی ایرانی، آسایش را برای افراد خانواده‌ی خود فراهم کرده و محیط خود را با قیمتی مقرون به صرفه به یک محیط هوشمند تبدیل کنید. خبر خوشحال کننده این است که شما می‌توانید با وارد کردن کد controlmgt، این محصول را با ده درصد تخفیف خریداری کنید.

رپورتاژ آگهی

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

تحریریه کنترل امجی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *