۰

بهترین مکان های فرود در چپتر ۵ سیزن ۲ فورتنایت

چپتر ۵ سیزن ۲ فورتنایت با قدرت در جریان است و بازیکنان برای کاوش در نقشه الهام گرفته شده از اساطیر یونان بسیار هیجان زده هستند. این نقشه پر از گوشه‌ های مخفی، کلبه‌ ها و مکان‌هایی است که منتظر کشف شدن توسط بازیکنان هستند. در حالی که همه این مکان ها دارای وسایل ارزشمندی هستند که بازیکنان می توانند آنها را به غنیمت بگیرند، اما برخی از آنها نسبت به بقیه پتانسیل بیشتری دارند. بنابراین، انتخاب بهترین مکان برای فرود آمدن برای بقا در مسابقه و کسب Victory Royale بسیار مهم است. بازیکنانی که می خواهند در بازی بدرخشند، باید مکان هایی را روی نقشه انتخاب کنند که هم با سبک بازی آنها مطابقت داشته باشد و هم لوت خوبی در اختیارشان قرار دهد.

بهترین مکان های فرود در چپتر 5 سیزن 2 فورتنایت

بهترین مکان های فرود در Fortnite دارای میزان مناسبی از لوت، دور از مسیر اصلی و نزدیک به (POIs) هستند. از آنجایی که کمبودی از مکان های فرود عالی وجود ندارد، انتخاب مکان های ایده آل به ترجیحات بازیکن بستگی دارد. در این مقاله  به شما بهترین مکان های فرود در چپتر ۵ سیزن ۲ فورتنایت را معرفی خواهیم کرد.

Charon’s Crossing

بهترین مکان های فرود در چپتر 5 سیزن 2 فورتنایت

چارون کراسینگ (Charon’s Crossing) در بخش دنیای زیرین (Underworld) قرار دارد و یک مکان فرود آرام با لوت مناسب است. بازیکنان می توانند تا پنج صندوقچه در این مکان پیدا کنند که حاوی اسلحه و شیلد های بدربخور هستند. زیبایی چارون کراسینگ نزدیکی آن به (POIs) مهم دیگر مانند دروازه گریم (Grim’s Gate) است. بنابراین، بازیکنان می توانند به سرعت و به راحتی فرود بیایند، صندوقچه ها را جمع آوری کنند و به سمت این نقاط بروند.
چارون کراسینگ برای بازیکنان مبتدی Fortnite که به دنبال یک مکان فرود آرام برای جمع آوری لوت کافی هستند، ایده آل است. این مکان زیاد شلوغ نیست و درست در کنار آب قرار دارد که بازیکنان می توانند از آن برای به دست آوردن لوت بیشتر، فعال کردن حرکت سریع (Underworld Dash) و جا به جایی در نقشه استفاده کنند.

Summit Temple

بهترین مکان های فرود در چپتر 5 سیزن 2 فورتنایت

(Summit Temple) در نزدیکی (POI) کوه المپ (Mount Olympus) و در لبه نقشه قرار دارد. این مکان فرود دارای حداکثر هشت صندوقچه برای لوت کردن و منابع طبیعی فراوانی برای جمع‌آوری است. این مکان یکی از معدود مکان‌های Fortnite است که حاوی صندوقچه‌های المپ می‌باشد، که این صندوقچه‌ها علاوه بر آیتم بال‌های ایکاروس (Wings of Icarus)، اسلحه‌هایی آبی یا بالاتر را نیز در خود جای می‌دهند.

اگرچه اینجا در لبه نقشه قرار دارد، اما به سایر نقاط نزدیک است و بازیکنان می‌توانند به راحتی به آن‌ها بروند. بازیکنان باید فرود آمدن در کمپ اصلی را برای به دست آوردن لوت قبل از رفتن به سمت ساختمانی که در شیب قرار دارد و حاوی ۱۱ بشکه‌ی شربت و صندوقچه‌های بیشتر است، در نظر بگیرند. همچنین در بالای تپه در یک کمپ چادری صندوقچه‌های بیشتری به همراه سکوی پرتاب برای جابه‌جایی در نقشه وجود دارد.

Cliffside Lodge

بهترین مکان های فرود در چپتر 5 سیزن 2 فورتنایت

کلبه‌ی صخره ای (Cliffside Lodge) در (Brawler’s Battleground) در گوشه جنوبی نقشه قرار دارد. این یک مکان خلوت است، به این معنی که بازیکنانی که موقعیت فرود در (POI) نزدیک کوه المپ (Mount Olympus) را از دست داده اند، در اینجا فرود می آیند. بنابراین، احتمال برخورد با چند حریف وجود دارد، اما در کل، مکانی بدون درگیری است.

کلبه‌ی صخره ای دارای صندوقچه‌های اسلحه فراوانی برای لوت کردن و چندین بشکه برای سپر است. بازیکنان باید توجه داشته باشند که کلبه‌ی صخره ای نزدیک آب نیست، بنابراین اگر نتوانند بال‌های ایکاروس (Wings of Icarus) را پیدا کنند، جابه‌جایی در نقشه ممکن است کمی چالش‌برانگیز باشد. با این حال، به نقاطی مانند Brawler’s Battleground و Mount Olympus نزدیک است. هنگام فرود در این مکان، روی سقف خانه فرود بیایید، زیرا اکثر صندوقچه‌ها در طبقات بالا قرار دارند و سپس به طبقات پایین بروید.

Research Rock

بهترین مکان های فرود در چپتر 5 سیزن 2 فورتنایت

(Research Rock) در شرق (Brawler’s Battleground) قرار دارد و یکی از بهترین نقاط فرود (POIs) بازی Fortnite با لوت فراوان است. این منطقه دارای حداکثر ۲۲ صندوقچه با سلاح‌های آبی و بالاتر است. بسیاری از بازیکنان اغلب این منطقه را دست‌کم می‌گیرند، زیرا در گوشه‌ی نقشه قرار دارد و نسبت به سایر نقاط فرود نسبتا کوچک است.

با این حال، این منطقه دارای تعداد زیادی صندوقچه و انبوهی از منابع برای جمع‌آوری است. بازیکنانی که به دنبال مکان‌هایی با لوت کافی هستند، باید فرود آمدن در این نقطه را در نظر بگیرند. در اینجا، بازیکنان می‌توانند به اندازه‌ی کافی لوت کنند و دیگر نیازی به رفتن به سایر نقاط برای پیدا کردن سلاح‌های بهتر و شیلد بیشتر نداشته باشند.

Grim Gate

بهترین مکان های فرود در چپتر 5 سیزن 2 فورتنایت

(Grim Gate) در بخش (Underworld) واقع شده و یک موقعیت مرکزی با لوت فراوان است. بازیکنان می توانند تا ۳۶ صندوقچه را در این منطقه لوت کنند و مصالح زیادی از جمله آجر جمع آوری نمایند. موقعیت مرکزی اینجا به بازیکنان امکان دسترسی به نقاط (POIs) مختلف برای جابه‌جایی در نقشه را می دهد، اما این به معنای درگیری احتمالی با دشمنان است، بنابراین بازیکنان باید برای رویارویی با حریفان آماده باشند.

این نقطه یکی از معدود مکان های Fortnite است که حاوی صندوقچه های (Underworld Chests) می باشد، بنابراین بازیکنان باید فرود آمدن در اینجا را برای به دست آوردن بال‌های ایکاروس (Wings of Icarus) یا مدال طلسم چابکی سربروس (Cerberus’s Aspect of Agility) در نظر بگیرند. بازیکنان همچنین می توانند چندین بشکه برای شیلد پیدا کنند. اگرچه این منطقه نسخه‌ای کوچک‌تر و متمرکزتر از Underworld است، اما همچنان یکی از بهترین مکان های فرود در Fortnite به شمار می رود.

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *