۰

آموزش کوئست Kickstart در سیزن ۲ چپتر ۵ فورتنایت

کمپانی Epic Games عادت دارد که هر فصل از بازی Fortnite را با مجموعه‌ای از ماموریت‌های Kickstart آغاز کند. این ماموریت‌ها نه تنها روشی عالی برای معرفی تمام موارد جدید این فصل به بازیکنان هستند، بلکه باعث افزایش قابل توجه امتیاز XP آن‌ها نیز می‌شوند تا بتوانند اولین جوایز بتل پس خود را باز کنند.

آموزش کوئست Kickstart در سیزن 2 چپتر 5 فروتنایت

بازیکنانی که این فصل را تجربه نکرده‌اند، می‌توانند در حین انجام کارهای دیگر مانند کشف مکان‌های جدیدی که به تازگی اضافه شده‌اند، با آیتم‌ها و مکانیک‌های منحصر به فرد چپتر ۵ آشنا شوند. این راهنما به بازیکنان نشان می‌دهد که چگونه می‌توانند از پس تمام ماموریت‌های Kickstart چپتر ۵ برآیند.

آموزش کوئست Kickstart در سیزن 2 چپتر 5 فروتنایت

در این سیزن هشت ماموریت Kickstart وجود دارد. بازیکنان می‌توانند آن‌ها را به طور طبیعی در حین بازی و یا به سرعت برای باز کردن تمام جوایز، تکمیل کنند.

ماموریت Kickstartنحوه‌ی تکمیل
یک صندوق المپ (Olympus Chest) یا صندوق دنیای زیرین (Underworld Chest) پیدا کنیدبازیکنان می‌توانند صندوق‌های المپ را در نزدیکی کوه المپ و صندوق‌های دنیای زیرین را در نزدیکی دنیای زیرین پیدا کنند.
۱۰۰ تا شمش طلا در مکان‌های مشخص شده جمع‌آوری کنیدنقشه فصل ۵ بتل پس ۱۳ مکان مشخص شده دارد. بازیکنان می‌توانند با جستجو در صندوق‌ها یا حذف بازیکنان دیگر، در هر یک از این مکان‌ها طلا جمع‌آوری کنند. همچنین می‌توانند از روش‌های به دست آوردن سریع طلا استفاده کنند.
۳ تا ماموریت SHADOW Briefings را پیدا کرده و قبول کنیدتخته‌های جایزه (Bounty Boards) در ابتدای فصل ۵ حذف شده‌اند و با تابلوهای ماموریت SHADOW Briefings جایگزین شده‌اند. با این حال، آن‌ها به طور مشابه کار می‌کنند، با این تفاوت که می‌توانند کارهای دیگری به غیر از حذف بازیکنان داشته باشند. بازیکنان می‌توانند ماموریت‌های SHADOW Briefings را در هر مکان یا نقطه دیدنی مشخص‌شده در Fortnite پیدا کنند.
در حالی که تحت تاثیر قابلیت Underworld Dash هستید، سه بار در ۱۰ ثانیه حرکت سریع بزنیدبرای اینکه بتوانید از قابلیت Underworld Dash استفاده کنید، بازیکنان باید مدال Aspect of Agility را تجهیز کنند یا در آب زیست‌بوم دنیای زیرین شیرجه بزنند. سه جمجمه در پشت کمر بازیکن ظاهر می‌شود، به این معنی که آن‌ها می‌توانند به Underworld Dash دسترسی داشته باشند. سپس بازیکنان می‌توانند برای انجام حرکت سریع، دو بار دکمه پرش را فشار دهند.
از یک میز ارتقا (Mod Bench) داخل یک پناهگاه سلاح استفاده کنیدبرای دسترسی به میز ارتقا در فصل ۵، بازیکنان باید وارد یک پناهگاه سلاح شوند. این پناهگاه‌ها پس از تشکیل شدن سومین دایره طوفان ظاهر می‌شوند و روی نقشه مشخص خواهند شد. برای پیدا کردن پناهگاه سلاح به مکان مشخص‌شده روی نقشه بروید؛ برای ورود به داخل به هیچ کارت کلیدی نیاز نیست.
با حمله شیرجه‌ی بال‌های ایکاروس به یک حریف ضربه بزنیدبازیکنان می‌توانند با بال‌های ایکاروس چندین حرکت انجام دهند. اگر آن‌ها در حالت پرواز باشند، می‌توانند با حمله شیرجه به یک حریف نزدیک آسیب وارد کنند. برای تکمیل این ماموریت، تنها کاری که آن‌ها باید انجام دهند این است که این حرکت را انجام داده و به یک بازیکن دشمن ضربه بزنند.
با صاعقه زئوس به حریفان (۲۰۰ واحد) آسیب بزنیدبازیکنان می‌توانند با شکست دادن باس‌های المپ روی نقشه یا با جستجو در صندوق‌های المپ یا دنیای زیرین، آیتم صاعقه زئوس را به دست آورند.
یک باس المپ را در یک محراب به مبارزه بطلبیدبازیکنان می‌توانند باس‌های این فصل را در چهار مکان مشخص‌شده روی نقشه پیدا کنند: دنیای زیرین، دروازه غم‌انگیز، کوه المپ و میدان نبرد Brawlers. برای به مبارزه طلبیدن یک باس المپ در Fortnite، بازیکنان باید به سمت محراب باس بروند و با مجسمه تعامل کنند. سپس شخصیت آن‌ها مجسمه را خواهد شکست که باعث شروع نبرد می‌شود.

جوایز کوئست Kickstart

بازیکنان برای هر ماموریت Kickstart که تکمیل کنند، ۱۰,۰۰۰ امتیاز XP دریافت خواهند کرد. آن‌ها می‌توانند با این ماموریت‌ها تا ۸۰,۰۰۰ امتیاز XP کسب کنند که متاسفانه نسبت به فصل گذشته که بازیکنان به لطف ماموریت‌های Kickstart می‌توانستند ۱۵۰,۰۰۰ امتیاز XP دریافت کنند، کمتر است. البته در فصل گذشته، هر ماموریت Kickstart به‌صورت جداگانه ۱۵,۰۰۰ امتیاز XP و در کل ۱۰ ماموریت وجود داشت.

بااین‌حال، خوشبختانه ماموریت‌های Kickstart این فصل دارای پاداش‌های هدفمند اضافی هستند. گیمرهایی که هر هفت ماموریت Kickstart فصل ۵، بخش ۲ بازی Fortnite را تکمیل کنند، اسپری نشان هادس (Hades Insignia) و اسپری نشان زئوس (Zeus Insignia) را دریافت خواهند کرد.

آموزش کوئست Kickstart در سیزن 2 چپتر 5 فورتنایت

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *