۰

تمام تغییرات نقشه در سیزن ۲ چپتر ۵ فورتنایت

تمام تغییرات نقشه در سیزن 2 چپتر 5 فورتنایت

با شروع فصل جدید Fortnite، شاهد تغییرات گسترده در نقشه هستیم. تم فصل جدید بر اساس اساطیر یونان است و نقشه ای که از قبل حال و هوای مدیترانه ای دارد، با چندین مکان جدید با نام و همچنین سایر مکان های دیدنی در سراسر نقشه، بیشتر به این حس و حال نزدیک می شود. در این مقاله، ما شما را با تمام مکان های دیدنی جدید که تغییرات نقشه سیزن ۲ چپتر ۵ Fortnite را تشکیل می دهند، آشنا می کنیم.

تمام تغییرات نقشه در سیزن 2 چپتر 5 فورتنایت

Mount Olympus

این خانه کوهستانی زئوس، به خاطر موقعیت عمودی جالبش، قطعا در طول فصل محل فرودهای زیادی خواهد بود. این را هم به لیست‌تان اضافه کنید که زئوس یکی از اسلحه‌های Mythic سیزن دوم، چپتر ۵ را در اختیار دارد. بالای این مکان (POI) یک مجسمه قرار دارد که بعد از چند رویارویی با خود زئوس، شاید بیشتر حس خفقان به شما بدهد تا حس عظمت.

Grim Gate

دروازه مرگ، به‌عنوان مرز بین دنیای لوپرها (بازیکن‌ها) و دنیای زیرین، تقریبا حسی شبیه به پیش‌درآمدی برای رویداد هالووین القا می‌کند. آن‌سوی دروازه‌هایش، سرزمینی تاریک و مه گرفته با درخششی سبز رنگ و شبح‌وار وجود دارد. نگهبان این مکان، سگ سه سر جهنمی، (Cerberus) به عنوان باس منطقه منتظر شما است.

The Underworld

اگر جرات عبور از این مرز به دنیای زیرین را داشته باشید، باید در سراسر این قلمرو فراطبیعی، از رودخانه استیکس عبور کنید، اما مراقب هادس، باس این منطقه باشید.

Brawler’s Battleground

خدای جنگ، (البته نه آن یکی که به فکر شما می‌رسد!) ؛ آرس، در این منطقه که در جنوب کوه المپ قرار دارد، به عنوان باس حضور دارد. اگر فکر می‌کنید می‌توانید او را شکست دهید، برای به دست آوردن یک اسلحه Mythic او را به مبارزه بطلبید. گرچه آرس در بتل پس فصل دوم، چپتر ۵ قابل‌دسترسی نیست، اما با داشتن عضویت فعال Fortnite Crew در ماه آوریل، قابل باز کردن خواهد بود.

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *