۰

هرآنچه درباره بازی Star Wars Outlaws می دانیم

بازی Star Wars Outlaws

هرآنچه درباره بازی Star Wars Outlaws می دانیم

اگر از طرفداران دنیای جنگ ستارگان هستید، احتمالاً در مورد بازی جدید Star Wars Outlaws شنیده اید که قرار است در سال ۲۰۲۴ منتشر شود. این عنوان به بازیکنان این امکان را می دهد تا به عنوان راهزنانی شبیه به هان سولو بدنام بازی کنند و در سراسر جهان گشت و گذار کنند. کهکشان

اما واقعا چقدر در مورد قانون شکنان جنگ ستارگان می دانیم؟
یاغی های جنگ ستارگان چه زمانی منتشر می شوند؟

در حال حاضر، تاریخ انتشار Star Wars Outlaws TBD است، اما ما می دانیم که پیش بینی می شود در اواخر سال ۲۰۲۴ منتشر شود. به نظر می رسد درست قبل از تعطیلات همیشه زمان انتشار محبوبی برای بازی ها باشد، بنابراین بازیکنان احتمالاً می توانند انتظار داشته باشند که بازی بین سپتامبر و دسامبر در هر نقطه سقوط کنید.

بدیهی است که این فقط حدس و گمان است و ممکن است اشتباه کنیم. به محض اینکه تاریخ انتشار دقیقی به ما داده شد، این مقاله را به روز خواهیم کرد.

بازی Star Wars Outlaws

بازی Star Wars Outlaws روی چه پلتفرم هایی قابل بازی خواهد بود؟

بازی Star Wars Outlaws که در وب‌سایت رسمی بازی اعلام شده است، از طریق Ubisoft Connect بر روی Xbox، PlayStation (PS5) و PC قابل بازی خواهد بود. در حال حاضر تصور می‌شود که بازی عظیم است، زیرا بازیکنان می‌توانند بخش بزرگی از کهکشان را کاوش کنند.

این بازی نیازمند برخی از سخت افزارهای بعدی است تا با بالاترین گرافیک بازی شود. خوشبختانه، PS5 و Xbox Series X به راحتی می‌توانند از بازی پشتیبانی کنند، اما بازیکنان رایانه شخصی ممکن است بسته به نوع سخت‌افزاری که دارند مجبور به کاهش گرافیک شوند.
با این حال، تاکنون هیچ اطلاعاتی در مورد سخت افزاری که برای اجرای بازی توصیه می شود، منتشر نشده است.
آیا Star Wars Outlaws در iOS یا Nintendo Switch در دسترس خواهد بود؟

در حال حاضر هیچ نشانه ای مبنی بر عرضه بازی بر روی iOS یا Nintendo Switch وجود ندارد. با این حال، شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه Nintendo Switch 2 (نام در انتظار) در اواخر سال ۲۰۲۴ منتشر خواهد شد، بنابراین اگر سخت افزار به اندازه کافی قوی باشد، می توانیم شاهد آمدن Star Wars Outlaws به نینتندو باشیم.

بازی Star Wars Outlaws

آیا قانون شکنان جنگ ستارگان جهان باز خواهند بود؟

واقعیتی که شاید بسیاری از دانستن آن متعجب شوند این است که جنگ ستارگان هرگز یک بازی جهان باز نداشته است. اکثر عناوین جنگ ستارگان یا داستان‌های خطی یا چندنفره (مانند بازی‌هایی مانند Battlefront) هستند. اما Star Wars Outlaws آماده است تا این مرزها را پشت سر بگذارد.
بازی Star Wars Outlaws اولین ماجراجویی دنیای باز این فرنچایز است. بله، درست است. بازیکنان به معنای واقعی کلمه قادر خواهند بود در اطراف کهکشان پرواز کنند، سیارات مختلف و موارد دیگر را کاوش کنند.

آیا تمامی سیاره های موجود در جهان جنگ ستارگان قابل کاوش خواهند بود؟ این ناشناخته است، اما شایعه شده است که اکثریت بزرگی از سیارات معروف تا حدی قابل کاوش خواهند بود.
آیا داستان در طول سریال Skywalker رخ می دهد؟

واقعیت دیگری که طرفداران از دانستن آن هیجان زده خواهند شد این است که بازی در دوران امپراتوری اتفاق می افتد، یعنی در زمان سه گانه اصلی. امپراتوری کهکشان را تسخیر کرده است، و به عنوان قانون شکنی که هستید، تلاش برای اجتناب از آنها یا مبارزه با آنها ضروری است.

خط داستانی واقعی بازی کاملاً جدید خواهد بود و میزان در هم آمیختگی آن با سری اصلی واقعی مشخص نیست. ممکن است برخی از شخصیت‌های معروف وجود داشته باشد و ممکن است وجود نداشته باشد.

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *