۰

زک اسنایدر فکر می‌کند افراد بیشتری Rebel Moon را به فیلم باربی ترجیح دادند

زک اسنایدر

زک اسنایدر فکر می‌کند افراد بیشتری Rebel Moon را به فیلم باربی ترجیح دادند

کارگردان زک اسنایدر معتقد است که مخاطبان فیلم ماه شورشی او را در نتفلیکس بیشتر دیده‌اند تا باربی پرطرفدار جهانی گرتا گرویگ را در سینماها، و از نظر او بر میزان گستردگی پخش‌کننده در مقایسه با استودیوهای فیلم سنتی تأکید می‌کند.

اسنایدر اخیرا مهمان پادکست The Joe Rogan Experience بود، جایی که کارگردان Watchmen در مورد مدل توزیع فیلم نتفلیکس صحبت کرد. سیندر که بیشتر دوران حرفه ای خود را صرف ساختن فیلم برای استودیوی باربی، برادران وارنر کرد، به نتفلیکس اختصاص داد و ارتش مردگان را در سال ۲۰۲۱ و ماه شورشی را در سال ۲۰۲۳ اکران کرد. فیلمساز اصرار داشت که دستگاه نتفلیکس به بیننده بیشتر برای دومی منجر شده است. فیلمی بیش از پردرآمدترین فیلم تاریخ برادران وارنر. مثلاً به نتفلیکس فکر می‌کنید، جایی که دکمه‌ای را فشار می‌دهید. Rebel Moon، درست است؟ بگویید، در حال حاضر تقریباً ۹۰ میلیون بازدید دارد، درست است؟ ۸۰ یا ۹۰ میلیون حساب آن را روشن کرده‌اند، می‌دهند یا می‌گیرند. آنها دو فرض می‌کنند. اسنایدر توضیح داد که بینندگان در هر نمایش، درست است؟ این یک نوع ریاضی است.
کارگردان مرد فولادی ادامه داد: “این یک نوع ریاضی است. بنابراین شما فکر می کنید اگر آن فیلم به عنوان مدل توزیع در سینما بود، ظاهراً ۱۶۰ میلیون نفر بر اساس آن ریاضی تماشا می کردند. ۱۶۰ میلیون نفر با ۱۰ دلار، این چیست؟ ریاضی؟ من نمی دانم. ۱۶۰ میلیون ضربدر ده. این ۱.۶ میلیارد است. پس احتمالاً افراد Rebel Moon را بیشتر از باربی در سینما دیده اند، درست است؟ اسنایدر آن را به مدل توزیع فیلم نتفلیکس می‌گوید: “نتفلیکس چقدر دیوانه است. این مدل توزیعی است که آنها راه‌اندازی کرده‌اند.”

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *