۰

۱۰ تا از بهترین بازی های شبیه به Hollow Knight

Hollow Knight به خاطر گرافیک هنری منحصر به فرد، گیم پلی چالش برانگیز و داستان عمیق خود، به یکی از محبوب ترین بازی های مترویدوانیا تبدیل شده است. اگر از طرفداران این بازی هستید و به دنبال تجربه های مشابهی هستید، در اینجا لیستی از بهترین بازی های شبیه به Hollow Knight را به شما معرفی می کنیم:

بهترین بازی های شبیه به Hollow Knight

۱. Ori and the Blind Forest

Ori and the Blind Forest یک بازی مترویدوانیا با گرافیک نقاشی شده و داستانی غم انگیز و احساسی است. گیم پلی این بازی تمرکز زیادی بر روی پلتفرمینگ و حل معما دارد و به همان اندازه Hollow Knight چالش برانگیز است.

۲. Metroid Dread

Metroid Dread جدیدترین نسخه از سری Metroid است که پس از ۱۹ سال منتشر شد. این بازی گرافیک ۲.۵ بعدی با جزئیات بالا و گیم پلی سریع و سیالی دارد. Metroid Dread به خاطر سختی و چالش هایش شناخته شده است و برای طرفداران Hollow Knight که به دنبال تجربه ای مشابه هستند، انتخابی عالی است.

۳. Bloodstained: Ritual of the Night

Bloodstained: Ritual of the Night توسط Koji Igarashi خالق سری Castlevania ساخته شده است. این بازی دارای گرافیک ۲.۵ بعدی با الهام از Castlevania و گیم پلی چالش برانگیزی است که شامل اکتشاف، پلتفرمینگ و مبارزه با دشمنان می شود.

۴. Salt and Sanctuary

Salt and Sanctuary یک بازی مترویدوانیا با گرافیک تاریک و گوتیک و گیم پلی عمیق و پیچیده است. این بازی دارای سیستم مبارزاتی چالش برانگیز و تنوع بالایی از سلاح ها و زره ها است.

۵. Celeste

Celeste یک بازی پلتفرمینگ چالش برانگیز با داستانی عمیق و احساسی درباره اضطراب و افسردگی است. این بازی دارای گرافیک ساده اما زیبا و گیم پلی روان و دقیقی است.

۶. Shovel Knight

Shovel Knight یک بازی مترویدوانیا با گرافیک ۸ بیتی و گیم پلی کلاسیک است. این بازی دارای شخصیت های دوست داشتنی، موسیقی متن عالی و مراحل چالش برانگیزی است.

۷. The Messenger

The Messenger یک بازی مترویدوانیا با گرافیک ۸ بیتی و گیم پلی ترکیبی از المان های کلاسیک و مدرن است. این بازی دارای داستانی طنز و سرگرم کننده، شخصیت های دوست داشتنی و مراحل چالش برانگیزی است.

۸. Guacamelee! 2

Guacamelee! 2 یک بازی مترویدوانیا با گرافیک انیمیشنی و گیم پلی سریع و سیالی است. این بازی دارای داستانی طنز و سرگرم کننده، شخصیت های دوست داشتنی و مراحل چالش برانگیزی است.

۹. Axiom Verge

Axiom Verge یک بازی مترویدوانیا با گرافیک ۸ بیتی و گیم پلی الهام گرفته از Metroid و Metroid Prime است. این بازی دارای داستانی علمی تخیلی، گرافیک هنری منحصر به فرد و مراحل چالش برانگیزی است.

۱۰. Dead Cells

Dead Cells یک بازی Roguelike-Metroidvania با گرافیک ۲D و گیم پلی سریع و چالش برانگیزی است. این بازی دارای تنوع بالایی از سلاح ها و مهارت ها، مراحل procedurally generated و سیستم مرگ دائمی است.

اینها فقط تعدادی از بهترین بازی های شبیه به Hollow Knight بودند. امیدواریم از تجربه این بازی ها لذت ببرید!

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *