۰

تاریخ انتشار Ghost of Tsushima Director’s Cut برای PC مشخص شد

تاریخ انتشار Ghost of Tsushima Director's Cut

تاریخ انتشار Ghost of Tsushima Director’s Cut برای PC مشخص شد

تاریخ انتشار Ghost of Tsushima Director’s Cut پورت رایانه شخصی ۱۶ می ۲۰۲۴ اعلام شده است.

تاریخ انتشار تقریباً چهار سال پس از اولین عرضه بازی بر روی پلی استیشن ۴ است. Ghost of Tsushima Director’s Cut شامل بازی پایه، توسعه Iki Island و حالت بازی چند نفره آنلاین Legends خواهد بود.

طی سال گذشته، تیم Nixxes سخت کار کرده است تا فناوری موتور داخلی Sucker Punch را به رایانه شخصی بیاورد و ویژگی‌های رایانه شخصی مانند نرخ فریم باز، انواع تنظیمات گرافیکی و تنظیمات از پیش تعیین شده، و کنترل‌های قابل تنظیم ماوس و صفحه کلید را اجرا کند. جولیان هویبرگتس، متخصص جامعه نرم افزاری Nixxes گفت.

این بازی همچنین دارای پشتیبانی از مانیتور فوق عریض و همچنین Nvidia DLSS 3 و AMD FSR 3 خواهد بود. همچنین از ارتقاء مقیاس Intel XeSS همراه با NVIDIA DLAA و FSR 3 Native AA پشتیبانی می کند.

برای پشتیبانی از کنترلر، بازی به طور کامل از کنترلرهای PlayStation DualSense با بازخورد لمسی و تریگرهای تطبیقی پشتیبانی می کند. بازیکنان همچنین می‌توانند با استفاده از ورودی Steam، کنترل‌ها را دوباره نقشه‌برداری و سفارشی‌سازی کنند.

کسانی که این بازی را قبل از تاریخ انتشار آن در ۱۶ می پیش‌سفارش کنند، یک اسب جدید Game+، لباس مسافرتی و رنگ‌های Broken Armor را از فروشگاه باکو دریافت خواهند کرد.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *