۰

کنسول دستی MSI Claw در تاریخ ۱۲ مارس عرضه می شود

کنسول دستی MSI Claw قرار است در تاریخ ۸ مارس (۱۸ اسفند) عرضه شود. این شرکت طبق گزارش IGN تأیید کرده است که تاریخ عرضه این سیستم به صورت مرحله‌ای و برای اولین دسته از واحدهای Claw خواهد بود. فروشگاه MSI قرار است ارسال MSI Claw را از ۱۲ مارس (۲۲ اسفند) آغاز کند و خرده فروشان شخص ثالث از ۱۵ مارس (۲۵ اسفند) شروع به کار خواهند کرد.

کنسول دستی MSI Claw

MSI Claw جدیدترین تلاش یک شرکت بزرگ سخت افزار بازی های کامپیوتری برای ورود به بازار رکنسول های دستی است. سیستم MSI پس از شرکت هایی مانند لنوو و ایسوس، از ویندوز ۱۱ به عنوان سیستم عامل مورد نظر خود استفاده خواهد کرد، اما جالب اینجاست که از چیپ Core Ultra اینتل به جای تراشه های AMD استفاده شده در سایر کنسول های دستی استفاده می کند.

مشخصات کامل MSI Claw در ژانویه ۲۰۲۴ در نمایشگاه CES 2024 رونمایی شد. MSI Claw از جمله موارد دیگر دارای ۱۶ گیگابایت رم دو کاناله LPDDR5، یک صفحه نمایش ۷ اینچی ۱۰۸۰p با نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز و گرافیک powered by Intel Arc خواهد بود. در بخش نرم افزار، رابط کاربری MSI Claw توسط MSI Center M مدیریت خواهد شد، در حالی که وجود MSI App Player همچنین به Claw امکان اجرای بازی های اندروید را می دهد.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *