۰

گوشی Nothing Phone (2a) با Dimensity 7200 Pro رسمی شد

اینک گوشی هوشمند Nothing Phone (2a) معرفی شده است که بیشتر ویژگی های Nothing Phone (2) را با قیمت پایین تر ارائه می کند. شرکت Nothing می گوید که این گوشی با تخصص مهندسی و صنعتگری آن ها، تجربه روزانه بهینه ای را فراهم می کند.

گوشی Nothing Phone (2a)

قبل از پرداختن به مشخصات فنی، درباره طراحی این گوشی صحبت می کنیم. Nothing Phone (2a) از اولین مفهوم طراحی داخلی گوشی هوشمند شرکت Nothing بهره می برد که در سال ۲۰۲۰، چند ماه پس از راه اندازی این شرکت خلق شده است.

جنبه کلیدی طراحی آن، سیستم دوربین دوگانه است که درون حلقه NFC قرار گرفته و آنچه که Nothing از آن به عنوان “چشم ها” یاد می کند را می سازد. پنل پشتی گوشی با زاویه ۹۰ درجه به لبه ها می پیچد که باعث مقاومت بیشتر در برابر افتادن می شود. می توانید پنل پشتی را در رنگ های سیاه، سفید یا “شیری” داشته باشید.

Nothing Phone (2a) دارای رابط کاربری نمادین Glyph با ۲۶ ناحیه قابل آدرس دهی جداگانه است. سه چراغ آن از ویژگی های Glyph Timer، Notifications، Glyph Torch و Glyph Progress پشتیبانی می کنند.

گوشی Nothing Phone (2a)
گوشی Nothing Phone (2a)

Nothing Phone (2a) از تراشه Dimensity 7200 Pro که با همکاری MediaTek طراحی شده، بهره می برد. این تراشه توسط TSMC در فرایند ۴ نانومتری ساخته شده و پردازنده آن تا ۲.۸ گیگاهرتز کلاک می شود.

در جلوی گوشی، یک صفحه نمایش ۶.۷۸ اینچی AMOLED 10 بیتی با رزولوشن ۱۰۸۴×۲۴۱۲ پیکسل، روشنایی اوج ۱۳۰۰ نیت و نرخ نوسازی متغیر ۳۰ تا ۱۲۰ هرتز قرار گرفته است. این گوشی با Nothing OS 2.5 بر پایه اندروید ۱۴ کار می کند و شرکت سازنده ۳ سال بروزرسانی اندروید و ۴ سال بروزرسانی امنیتی را برای آن وعده داده است.

سه دوربین در این گوشی تعبیه شده: یک سیستم دوگانه ۵۰ مگاپیکسلی در پشت، و یک دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی (۱/۲.۷۴ اینچ) f/2.2 مشابه Nothing Phone (2). دوربین اصلی یک لنز گشادنمای ۵۰ مگاپیکسلی f/1.88 (سنسور ۱/۱.۵۶ اینچ) با لرزشگیر تصویر و یک لنز فراگستره ۵۰ مگاپیکسلی f/2.2 (1/2.76 اینچ) با فوکوس ثابت است.

Nothing Phone (2a) بزرگترین باتری در میان رقبای خود با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت را دارد. این باتری تا ۴۵ وات شارژ می شود و می تواند در ۲۳ دقیقه به ۵۰ درصد و در ۵۹ دقیقه به ۱۰۰ درصد برسد. شرکت Nothing می گوید که باتری پس از ۱۰۰۰ چرخه شارژ یا بیش از ۳ سال استفاده روزانه، ۹۰ درصد ظرفیت خود را حفظ خواهد کرد.

گوشی Nothing Phone (2a)

پیش فروش Nothing Phone (2a) از امروز در nothing.tech آغاز شده و از ۱۲ مارس ارسال آن آغاز می شود. این گوشی در سطح جهانی در دو نسخه عرضه می شود – نسخه پایه دارای ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی است که با قیمت ۳۲۹ یورو، ۳۱۹ پوند یا ۲۳,۹۹۹ روپیه هند به فروش می رسد. نسخه ارتقا یافته ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه دارد و با قیمت ۳۷۹ یورو، ۳۴۹ پوند یا ۲۷,۹۹۹ روپیه عرضه می شود. هند همچنین یک مدل انحصاری با ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه به قیمت ۲۵,۹۹۹ روپیه دریافت خواهد کرد.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *