۰

بازی Alone in the Dark هر آنچه در مورد ریمیک آن می دانیم

بازی Alone in the Dark

بازی Alone in the Dark هر آنچه در مورد ریمیک آن می دانیم

ا Pieces Interactive، استودیوی محبوب بازی های ویدیویی، سال هاست که به طرفداران راه حل ترسناک خود را ارائه می دهد. سری محبوب آن‌ها «تنها در تاریکی» از زمان انتشار اولین بازی در سال ۱۹۹۲، قسمت‌های مختلفی را به خود دیده است. اکنون، این استودیو بازی ترسناک محبوب دهه ۹۰ را دوباره تصور می‌کند و به گیمرها یک بازسازی تنها در تاریکی می‌دهد.

در اینجا همه چیزهایی است که تاکنون در مورد بازسازی Alone in the Dark می دانیم.
تنها در تاریکی چیست؟

تنها در تاریکی یک سری ترسناک محبوب است که توسط Pieces Interactive ساخته شده است. این مجموعه شش قسمت داشته است که بازسازی اولین قسمت هفتمین آن است.

این سری معمولاً همان قهرمان داستان، ادوارد کارنبی را دنبال می‌کند که در حال بررسی یک خانه یا دهکده خالی از سکنه، پر از هیولاهای مرده است.

بازی اصلی به دلیل استفاده از گرافیک سه بعدی در دنیای بازی های ویدیویی که عمدتاً با گرافیک دو بعدی تولید می شوند منحصر به فرد بود. از آن زمان، این سری کیفیت خود را ارتقا داده است و به طرفداران ترسناک بهترین گیم پلی ممکن را می دهد.

جدیدترین عنوان یک بازسازی کامل از نسخه اصلی است که در سال ۱۹۹۲ برای کامپیوتر منتشر شد. در حالی که مطمئناً موجی از نوستالژی را برای بسیاری از بازیکنان به ارمغان خواهد آورد، اما مطمئناً به دلیل مکانیک ها و گرافیک های به روز شده، طرفداران جدیدی نیز به همراه خواهد داشت. و بیشتر.
بازی The Alone in the Dark Remake چه زمانی منتشر می شود؟

در حالی که بسیاری از بازی‌هایی که قرار است در سال ۲۰۲۴ منتشر شوند، هنوز تاریخ انتشار قطعی ندارند، تنها در تاریکی اینطور است. این بازی ترسناک محبوب در حال حاضر قرار است در تاریخ ۲۰ مارس ۲۰۲۴ وارد فروشگاه ها شود و کمتر از دو ماه دیگر از آن فاصله داشته باشد.

آخرین قسمت این مجموعه شکست خورد و باعث شد Pieces Interactive در مورد استراتژی خود در مورد سری Alone in the Dark تجدید نظر کند. با موفقیت Resident Evil 2 در سال ۲۰۱۹، تیم به سرعت شروع به ساخت نسخه بازسازی شده برای بازی اصلی Alone in the Dark کرد.

بازی Alone in the Dark

آیا بازی Alone in the Dark برای Xbox، PS5 و PC در دسترس خواهد بود؟

در حالی که نسخه اصلی Alone in the Dark در آن زمان فقط برای رایانه های شخصی و مک در دسترس بود، خوشبختانه نسخه بازسازی شده برای سیستم های زیادی در دسترس خواهد بود.

بنابراین Alone in the Dark روی کدام سیستم‌ها قابل بازی است؟ خب، خوشبختانه، سه سیستم اصلی بازی از بازی جدید پشتیبانی خواهند کرد. این شامل Xbox Series X/S، PS5 و PC می شود.

با عرض پوزش از بازیکنان نینتندو سوییچ، در حال حاضر به نظر می رسد هیچ برنامه ای برای انتشار بازی بر روی پلتفرم محبوب دستی وجود ندارد، اما بدیهی است که در آینده ممکن است تغییر کند. با توجه به اینکه Switch 2 در سال ۲۰۲۴ منتشر خواهد شد، ممکن است شاهد عرضه یک سری بازی باشیم.

با این حال، با این وجود، دیدن نسخه بازسازی شده در سه پلتفرم اصلی بازی، یک پیروزی بزرگ برای سری Alone in the Dark است.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *