۰

اطلاعاتی که از بازی Phantom Blade Zero داریم

بازی Phantom Blade Zero

اطلاعاتی که از بازی Phantom Blade Zero داریم

اگر طرفدار بازی های هک اند اسلش هستید ، عنوان آینده “Phantom Blade Zero” برای شما خواهد بود. بازی ویدیویی جدید که توسط S-Game ساخته شده است ، از زمان اعلامیه در سال ۲۰۲۳ ، گیمرها را هیجان زده می کند.

اما ما واقعاً در مورد بازی آینده چقدر می دانیم؟ در واقع در مورد Phantom Blade Zero چقدر گفته شده است؟

در اینجا همه چیزهایی است که ما در مورد RPG آینده ، Phantom Blade Zero می دانیم.

عنوان Phantom Blade Zero چیست؟

بسیاری از خواندن این موارد ممکن است دقیقاً تعجب کنند که فانتوم تیغه صفر چیست. عنوان جدید RPG است که در دنیای تاریک قرار دارد که یک قاتل نخبه باید برای آن مبارزه کند و به یک سازمان قدرتمند به نام “دستور” خدمت کند.

از گیم پلی و تصاویر منتشر شده ، این بازی یک سیستم جنگی خونین و خشن را به خود اختصاص می دهد ، زیرا بازیکنان باید با دشمنان مختلف و در عین حال مرتکب ترورهای مختلف شوند. در حال حاضر ، در مورد بازی چیز زیادی شناخته نشده است.

بازی Phantom Blade Zero

زمان انتشار :

در حال حاضر ، هیچ تاریخ انتشار قطعی برای بازی وجود ندارد. در حقیقت ، این بازی حتی یک پنجره انتشار ندارد ، به این معنی که می تواند ماهها تا سالها قبل از انتشار بازی باشد.

این بازی فقط برای اولین بار در سال ۲۰۲۳ فاش شد ، به این معنی که احتمالاً هنوز کارهای زیادی برای تکمیل آن مانده است . در حال حاضر ، تنها گیم پلی مردم از تریلر انتشار اولیه است ، به این معنی که هنوز کار مناسبی برای انجام بازی وجود دارد.

آیا Phantom Blade Zero در PS5 ، Xbox و PC قابل پخش خواهد بود؟

بازی Phantom Blade Zero متأسفانه عنوانی نخواهد بود که در تمام سیستم عامل ها قرار خواهد گرفت. در حقیقت ، فقط PS5 و PC عنوان را به دست می آورند ، زیرا سوئیچ Xbox و Nintendo قادر به پخش آن نخواهند بود.

با این حال ، در حال حاضر ، این بازی در درجه اول برای PS5 ساخته می شود ، و هیجان انگیز کسانی است که کنسول محبوب پلی استیشن را خریداری کرده اند.

بازی Phantom Blade Zero

آیا Phantom Blade Zero در دنیای باز خواهد بود؟

وقتی صحبت از RPG ها می شود ، بسیاری از گیمرها سبک عظیم دنیای باز را ترجیح می دهند. در مورد اینکه بتوانید خود را در یک دنیای داستانی غوطه ور کنید که احساس بزرگتر از آنچه که در واقع در آن زندگی می کنیم ، غوطه ور شوید ، چیز دیگری متفاوت است.

بنابراین آیا Phantom Blade Zero در دنیای باز خواهد بود؟ عنوانی به اندازه این بزرگ ، با بیش از ۴۰ ساعت گیم پلی درست در داستان اصلی ، باید در دنیای باز باشد ، درست است؟
Phantom Blade Zero

خوب ، دقیقاً نیست. در حالی که این بازی مناطقی را نشان می دهد که به نظر می رسد در دنیای آزاد ، به تجربه نیمه باز در جهان می چسبد ، جایی که برخی از مناطق بدون ضرب و شتم بخش های خاص داستان اصلی قابل دسترسی نخواهند بود.

این هنوز هم به گیمرها فرصتی می دهد تا دنیای کاملاً جدیدی را کشف کنند ، زیرا بازی هایی مانند Ocarina of Time و بیشتر به این سبک گیم پلی گیر افتادند و بسیار موفق بودند.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *