۰

با ورود GTA 6 به مراحل نهایی” توسعه ، Rockstar کارمندان خود را نزدیک به دفتر مرکزی نگه می دارد

ورود GTA 6

با ورود GTA 6 به مراحل نهایی” توسعه ، Rockstar کارمندان خود را نزدیک به دفتر مرکزی نگه می دارد

اخیراً مشخص شد که Rockstar یک دستورالعمل را برای کارمندان خود صادر کرده است و تأکید می کند که آنها باید پنج روز در هفته از آوریل به بعد به مدت ۵ روز کامل به دفتر برگردند. این امر به دلیل ورود Grand Theft Auto 6 است که وارد “مراحل نهایی توسعه” خود می شود و تلاش برای اطمینان از بهره وری و امنیت تا حد امکان قبل از شروع قریب الوقوع بازی – که هنوز هم برای سال ۲۰۲۵ برنامه ریزی شده است.
راه های قدیمی

سالهاست که شرکت های متمرکز بر فناوری از چندین طریق با کار از راه دور اسباب بازی کرده اند ، که برخی از آنها در نهایت محوری هستند و نیروی کار خود را از خانه به طور دائم کار می کنند. بیشتر آنها با یک مدل ترکیبی گیر کرده اند ، این همان چیزی است که Rockstar انتخاب کرده است – اما اکنون ، توسعه دهندگان این شرکت باید پنج روز در هفته به دفتر خود برگردند زیرا GTA 6 شروع به صیقل دادن می کند.

در بیانیه ای که توسط بلومبرگ ، رئیس انتشارات Rockstar ، Jenn Kolbe انتخاب شد ، نوشت:


در گزارش بلومبرگ ، ذکر شد که این شرکت مزایای ملموس کار را به صورت حضوری در کنار سایر توسعه دهندگان شناسایی کرده است ، که این یک موضوع مشترک در بین تیم های رهبری است که سعی در توجیه کار در محل دارند. در Rockstar امیدهایی وجود دارد که فشار دادن به این دستورالعمل به شرکت اجازه می دهد تا یک درب محکم را در GTA 6 به جلو نگه دارد و از نشت یا نقض بیشتر جلوگیری می کند.

اخیراً ، اولین تریلر برای GTA 6 ساعاتی قبل از سقوط در سطح جهان فاش شد. معلوم شد که یک لحظه مهم برای گیمرها است ، زیرا این فیلم رسمی صدها میلیون دیدگاه را در مدت زمان بسیار چشمگیری به نمایش گذاشت.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *