۰

بازی‌های رایگان PlayStation Plus مارس ۲۰۲۴ فاش شد

کمپانی سونی جدیدترین مجموعه بازی‌های رایگان را برای مشترکین پلی‌استیشن پلاس معرفی کرد. اعضا معمولا فقط سه بازی رایگان دریافت می‌کنند، اما لیست بازی‌های ماه مارس ۲۰۲۴ شامل چهار بازی برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۵ و ۴ است. این مجموعه شامل بازی‌های Sifu، Destiny 2: The Witch Queen، F1 2023 و Hello Neighbor 2 می‌شود.

بازی‌های رایگان PlayStation Plus مارس 2024

بازی F1 24 در تاریخ ۳۱ می ۲۰۲۴ منتشر خواهد شد، اما با بازی F1 23 می‌توانید خودتان را برای فصل گذشته مسابقات هیجان‌انگیز فرمول یک آماده کنید. بازی‌های فرمول یک کمپانی Codemasters همیشه نمونه‌هایی از سرعت و مهارت بالا بوده‌اند و با فصل‌های جدید در بخش داستانی Braking Point، آن‌ها به داستان‌های جذاب و پرماجرا نیز تبدیل شده‌اند. F1 23 سال گذشته فهرستی به‌روزرسانی شده از ۲۰ راننده واقعی و ۱۰ تیم را به همراه بخش به‌روزرسانی شده‌ی F2 اضافه کرد.

تا چه حد حاضرید برای انتقام از قاتلین خانواده‌تان پیش بروید؟ بازی Sifu این سوال را با قرار دادن شما در نقش یک استاد هنرهای رزمی که به دنبال انتقام است، اما با یک پیچش هیجان‌انگيز، می‌پرسد. شکست حتی برای مصمم‌ترین مبارزان اجتناب‌ناپذیر است، اما به لطف یک گردنبند جادویی، می‌توانید با فدا کردن بخشی از عمر خود، مرگ را به تعویق بیندازید. انجام این کار با افزایش تجربه و مهارت، شما را به تدریج به فردی آسیب‌پذیر تبدیل می‌کند و Sifu از این ایده برای ایجاد هیجان و چالش در مقابل حprobieren حریفان قوی‌تر استفاده می‌کند.

استودیوی سازنده Sloclap به طور منظم محتوای پس از انتشار را به بازی اضافه می‌کرد و آخرین به‌روزرسانی در سپتامبر ۲۰۲۳ منتشر شد. شش میدان مبارزه پویا، ۷۵ چالش جدید و مجموعه‌ای از تعدیل‌کننده‌های اضافی به پایان‌بندی بازی Sifu کمک کرد.

راون‌بروکس شهر کوچک و زیبایی است، اما با مشکل ناپدید شدن مرموز بچه‌های فضول مواجه است. در بازی Hello Neighbor 2 چه اتفاقی در این شهر آرام و دور افتاده می‌افتد؟ این رازی است که شما با تحقیق در مورد تاریک‌ترین اسرار همسایگان خود و حل پرونده آقای پترسون، نامی که برای بازیکنان قدیمی بازی Hello Neighbor بسیار آشناست، کشف خواهید کرد. یک بار دیگر، شما در اطراف پنهان می‌شوید، سرنخ‌هایی پیدا می‌کنید و تمام تلاش خود را می‌کنید تا توسط حریفانی که برای پنهان نگه داشتن رازهایشان به هر کاری دست می‌زنند، دیده نشوید.

قبل از اینکه Destiny 2: The Final Shape در ماه ژوئن عرضه شود، زمان آن رسیده است که یکی از الحاقیه‌های حماسه نور و تاریکی را دوباره مرور کنید. The Witch Queen مکان جدیدی به نام «سرزمین تخت ساواتون» برای کاوش، لژیون‌های دشمنان جدید خطرناک Hive که از قدرت نور استفاده می‌کنند و مجموعه‌ای از تجهیزات عجیب و غریب و قدرتمند را برای آزمایش در اختیار شما قرار می‌دهد. برای اجرای این الحاقیه، بازی Destiny 2 مورد نیاز است، اما می‌توانید آن را به صورت رایگان از فروشگاه پلی‌استیشن دریافت کنید.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *