۰

بازی Final Fantasy 7 Rebirth نزدیک به ۳۰ مینی گیم دارد

دیگر چیزی به عرضه بسیار موردانتظار بازی Final Fantasy 7 Rebirth نمانده است و با توجه به اینکه نقدهای بازی خیلی زودتر از زمان عرضه آن منتشر شده و تصویر درخشانی از سفر حماسی که Square Enix در آستانه ارائه آن است به تصویر می‌کشد، هیجان بسیار بالاست. در میان بسیاری از عناصر بازی Final Fantasy 7 Rebirth که در روزهای اخیر مورد تحسین قرار گرفته اند، مجموعه وسیع و متنوع مینی گیم ها به طور خاص مورد توجه قرار گرفته است و کارگردان بازی Naoki Hamaguchi اکنون تصویر واضح تری از تعداد مینی گیم ها ارائه کرده است.

بازی Final Fantasy 7 Rebirth

هاماگوچی در مصاحبه اخیر خود با رولینگ استون فاش کرد که بازی Final Fantasy 7 Rebirth نزدیک به ۳۰ مینی گیم در طول زمان بازی دارد. به گفته Hamaguchi، برخی از این موارد تکراری هستند، برخی در مناطق خاصی از تنظیمات جهان باز بازی یافت می‌شوند و برخی انحصاری برای ماموریت‌ها یا فعالیت‌های خاص هستند.

او گفت: ما نزدیک به ۳۰ مینی گیم را در این عنوان قرار داده ایم. برخی ممکن است مینی‌ گیم هایی باشند که می‌توان در طول کل بازی تجربه کرد، برخی دیگر ممکن است تک‌بازی‌هایی باشند که مختص یک جست‌وجوی خاص هستند. و برخی دیگر ممکن است بازی هایی باشند که می توانید در یک منطقه خاص از داخل نقشه جهان بازی کنید. بنابراین، مینی‌گیمی‌های متنوعی برای این بازی‌ها مانند Queen’s Blood وجود دارد که برای بازیکنان در کل بازی در نظر گرفته شده است.

جالب اینجاست که هاماگوچی همچنین جزئیات بیشتری را در خصوص بازی Queen’s Blood فاش کرده است، و نشان می‌دهد که این بازی نه تنها یک فعالیت جمع‌آوری و مبارزه با کارت‌های با ویژگی‌های کامل و گسترده، بلکه محور یک کل جستجوی اختیاری مبتنی بر روایت است.

از Queen’s Blood فوق الذکر گرفته تا نواختن پیانو و خیلی چیزهای دیگر، Square Enix تعدادی از مینی‌گیم‌های موجود در RPG اکشن را معرفی کرده است.

بازی Final Fantasy 7 Rebirth در تاریخ ۲۹ فوریه برای PS5 عرضه خواهد شد.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *