۰

بهترین بازی های شبیه Suicide Squad: Kill the Justice League |رتبه بندی شده

بازی های شبیه Suicide Squad: Kill the Justice League

بهترین بازی های شبیه Suicide Squad: Kill the Justice League |رتبه بندی شده

تیرانداز غارتگر Rocksteady’s Suicide Squad ممکن است خلاقانه ترین گیم پلی را نداشته باشد، اما مطمئناً فقط در چند دقیقه از زمان بازی خون شما را به جریان می اندازد. این یک بازی جذاب است که دارای بازیگرانی از نمادین‌ترین ابرقهرمانان و ابرشرورهای تمام دوران است. این ترکیبی است که اغلب با آن روبرو نمی شوید و مطمئناً پس از شکست بازی از دست خواهید داد. اگر این مشکلی است که اکنون در آن قرار گرفته اید، در اینجا بهترین بازی هایی مانند Suicide Squad: Kill the Justice League وجود دارد که باید به سراغ آن بروید.

بازی های شبیه Suicide Squad: Kill the Justice League

Gotham Knights

گنجاندن شوالیه های گاتهام در اینجا آسان بود. دارای co-op است، یک بازی DC است، دارای حالت داستانی مبتنی بر روایت است و دارای چهار شخصیت قابل بازی است که شامل رابین، نایت وینگ، بت گرل و رد هود می شود. آشنا به نظر می رسد درست است؟ دلیلش این است که خیلی اینطور است.

در Gotham Knights نیز تعداد زیادی هارلی کوین و بتمن وجود دارد و شما با بازی آن احساس خوبی در خانه خواهید داشت. Gotham Knights یک بازی زنده نیست و دنیای باز بسیار کوچک‌تری دارد، با این حال، شباهت‌ها بر تفاوت‌ها بیشتر است. فضا سخت است، شخصیت ها به خوبی نوشته شده اند، و مبارزه متفاوت اما با طراوت است. اگر به دنبال نزدیک ترین چیز به Suicide Squad: Kill the Justice League هستید، Gotham Knights کیک را می گیرد.

بازی های شبیه Suicide Squad: Kill the Justice League

Marvel’s Avengers


آنها می گویند هر چه تعداد قهرمانان بیشتر باشد، به شرطی که داستان معقول و گیم پلی خوب ضمیمه شود، سرگرمی بیشتری خواهید داشت. به نظر می‌رسد انتقام‌جویان مارول موارد اولی را دارد و در مورد دومی کمی از هر دو. اگرچه کاملاً واضح است که انتقام‌جویان مارول در فهرست بازی‌هایی مانند Suicide Squad: Kill the Justice League واقعاً یک گزینه فوق‌العاده است.

کاپیتان آمریکا، مرد آهنی، مرد عنکبوتی، بیوه سیاه، ثور، و این حتی نیمی از آن نیست. Marvel’s Avengers یک ترن هوایی است و هر ساعت یک ابرقهرمان جدید را به سمت شما پرتاب می کند تا در نقش آن بازی کنید. این همچنین به این معنی است که گیم پلی بازی کاملاً تغییر خواهد کرد و بازی را تازه نگه می دارد و شما را به خط داستانی پایانی جهان وابسته می کند. این یک گزینه محکم است که بعد از پایان کشتن لیگ عدالت در متروپلیس به آن تکیه کنید.

بازی های شبیه Suicide Squad: Kill the Justice League

Marvel’s Guardians of the Galaxy

بازی Marvel’s Guardians of the Galaxy یکی دیگر از بازی های روایت محور است که چندین قهرمان دارد. در حالی که شما همیشه به عنوان Star-Lord در طول بازی بازی می کنید، همیشه کنترل تمام اقدامات نگهبانان را خواهید داشت. از چه مهارت هایی استفاده می کنند، چه زمانی حمله می کنند و چه کاری انجام می دهند، شما در همه این موارد حرفی برای گفتن خواهید داشت.

با متخصص شدن هر گاردین در مجموعه‌ای از مهارت‌ها، زرادخانه گسترده‌ای از حملات غوغا، غوغا و ابرقدرت‌ها در اختیار دارید. با شلیک به آنها، ضربه زدن به آنها، یا از بین بردن دشمنان با ابرقدرت ها، همه چیز را در اینجا خواهید یافت.

در مورد پس زمینه، این یک بازی خطی است اما اصلا شبیه آن نیست. یک لحظه شما در قلعه لیدی هلندر هستید و سعی می کنید گروت را نجات دهید و لحظه ای دیگر در حال کشتن اژدهای بزرگ فین فانگ فوم در Maklu IV هستید. نگهبانان کهکشان مارول می داند که چگونه بازیکنان را سرگرم کند. مسلماً داستان بهتری نسبت به جوخه انتحار، تیراندازی‌های فراوان و مجموعه‌های تماشایی دارد که حتی نبرد با سوپرمن را هم خسته‌کننده جلوه می‌دهد.

بازی های شبیه Suicide Squad: Kill the Justice League

Helldivers 2

بازی Helldivers 2 یک بازی تیراندازی سوم شخص است و در حال حاضر یکی از بهترین بازی‌ها مانند Suicide Squad: Kill the Justice League موجود بر روی PS5 و PC است. مانند Suicide Squad، Helldivers 2 نیز بسیار سریع است. این بازیکن را مجبور می‌کند در حین مبارزه با هیولاهای غیرمعمول متحرک بمانند، بنابراین ثابت ماندن و له کردن دکمه‌ها یک گزینه نیست.

حالت Co-op تا ۴ بازیکن را پشتیبانی می کند، و با دوستانی که پشت شما هستند، تکه تکه کردن عجیب ترین موجودات کهکشان جذابیت خاصی ایجاد می کند. Helldivers 2 یک بازی جذاب است که در آن شما فقط در آن شیرجه می‌زنید و شروع به تیراندازی به هر چیزی می‌کنید که حرکت می‌کند. گزینه‌های سفارشی‌سازی و سلاح‌های زیادی وجود دارد که می‌توانید از بین آنها انتخاب کنید، بنابراین بازی هرگز ارتباط خود را از دست نمی‌دهد، و در نهایت، Helldivers 2 تلفیقی از بهترین بخش‌های Suicide Squad: Kill the Justice League است.

بازی های شبیه Suicide Squad: Kill the Justice League

The Batman: Arkham Series

بدون اینکه Rocksteady ابتدا Arkhamverse را بسازد، Suicide Squad: Kill the Justice League چیزی بیش از یک ایده نخواهد بود، پس بیایید در جایی که باید به آن اعتبار بدهیم. سری Batman: Arkham از چهار بازی تشکیل شده است که هر کدام بهتر از نسخه قبلی خود هستند.

منشا بتمن، بزرگترین پرونده‌های او، سرسخت‌ترین دشمنان او را خواهید دید و برای نجات گاتهام با همه آنها مبارزه خواهید کرد. از آنجایی که Suicide Squad: Kill the Justice League دنباله‌ای از این جهان است، در چهار بازی اصلی Arkham با هارلی کوئین، ددشات، پنگوئن، جوکر و تعداد بیشماری ابرشرور دیگر به عنوان جنایتکار روبرو خواهید شد.

بازی‌های Rocksteady’s Batman Arkham هیچ تیراندازی ندارند و در عوض دارای یک سیستم مبارزه‌ای منحصربه‌فرد شبیه به God of War هستند و اگر صادقانه بگویم، در هسته‌شان، هر دو فرنچایز هیچ‌چیز شبیه به هم نیستند. به هر حال، سری Arkham افسانه‌ای است و داستان‌های متفاوت آن، تمام زمینه‌های مربوط به Suicide Squad را به شما می‌دهد و تهدیدی که آنها در Kill the Justice League واقعاً با آن روبرو هستند چقدر وحشتناک است. بازی‌های Batman: Arkham برای طرفدارانی که می‌خواهند بازی‌های بیشتری مانند Suicide Squad: Kill the Justice League را کشف کنند، یک بازی ضروری است.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *