۰

تاریخ شروع سیزن ۲ چپتر ۵ فورتنایت و هر چیزی که میدانیم

چند ماه اخیر با راه‌اندازی‌های پی در پی فستیوال فورتنایت، لگو فورتنایت و راکت ریسینگ در ماه دسامبر، فورتنایت پر از محتوا بوده است. اما اکنون، با راه‌اندازی سیزن ۲ چپتر ۵ فورتنایت، اولین تغییر بزرگ فصل جدید فرا رسیده است.

هنوز اطلاعات زیادی در مورد محتوای جدید نداریم، اما به لطف برخی موارد جدید که با بروزرسانی ۲۹.۳۰ به فایل‌های بازی اضافه شده است، از حد معمول بیشتر می‌دانیم. خبر می‌دهم که به نظر می‌رسد فصل با تم افسانه‌های یونانی که مدتهاست شایعه آن وجود دارد، واقعا در حال وقوع است.

تاریخ شروع سیزن 2 چپتر 5 فورتنایت

سیزن ۲ چپتر ۵ فورتنایت چه زمانی آغاز می‌شود؟

فصل ۱ در حال حاضر قرار است اواخر روز پنجشنبه ۷ مارس / اوایل صبح ۸ مارس، بسته به منطقه زمانی شما به پایان برسد. هر بار که فصلی در روز پنجشنبه شب به پایان رسیده باشد، فصل جدید صبح روز بعد آغاز شده است. انتظار داشته باشید که بازی Fortnite Chapter 5 Season 2 را از تاریخ ۸ مارس شروع کنید.

تم سیزن ۲ چپتر ۵ چیست؟

مدت‌هاست شایعه ساخت یک فصل با تم افسانه‌های یونانی وجود داشته است و نقشه چپتر ۵ که پر از مناظر و معماری مدیترانه‌ای است، به علاوه منطقه Ruined Reels که به طور کامل مخروبه شده است، این شایعه را تقویت کرده است. و این تم اکنون عملاً با پچ ۲۹.۳۰ که چندین عنصر بزرگ افسانه‌های یونانی را به فایل‌های بازی اضافه کرد، به طور مجازی تأیید شده است. این موارد چیزهایی نیستند که به طور تصادفی در این پچ گنجانده شده باشند – ما آنها را قبل از پایان فصل ۱ در جزیره بتل رویال خواهیم دید.

آیا برای پایان سیزن ۱ رویداد زنده‌ای برگزار می‌شود؟

هیچ رویدادی شبیه رویداد Big Bang که فصل ۵ را معرفی کرد وجود نخواهد داشت، اما به عنوان بخشی از آماده‌سازی برای سیزن ۲، ماموریت‌های جدید و تغییری اساسی در جزیره وجود خواهد داشت. این ماموریت‌ها توسط یک شخصیت جدید با زره یونانی به نام Odyssey – تأیید احتمالی تم افسانه‌ای – انجام می‌شود.

اسکین‌های بتل‌پس فصل دوم فورتنایت فصل ۵:

هنوز بتل‌پس فصل دوم را ندیده‌ایم، اما احتمالا امن است که فرض کنیم ادیسه یکی از آن‌ها خواهد بود. هنوز هیچ اسکین دیگری ندیده‌ایم، اما غفلت است اگر به مجسمه‌های ماهی بزرگ در لباس توگا در محل فیلمبرداری مخروبه‌شده اشاره نکنم – قطعا او هم یکی از گزینه‌هاست.

همکاری‌های بتل‌پس فصل دوم فورتنایت فصل ۵:

هنوز اطلاعاتی در مورد اینکه چه اسکین‌های همکاری ممکن است در بتل‌پس فصل دوم گنجانده شوند، وجود ندارد. اما با تم اساطیر یونانی، اسکین‌های مختلفی از “افسانه‌های گیمینگ” مانند کرِیتوس کلاسیک یا کاساندرا از “فرقه قاتلین: ادیسه” ممکن است وجود داشته باشند. همچنین می‌توانید امیدوار باشید که کرِیتوس با تم نورس از راه‌اندازی مجدد “خدای جنگ” برای اولین بار در سه سال گذشته در این فصل بازگردد.

پک شروع‌کننده و پک نجات‌دهنده‌ی جهان فصل دوم فورتنایت فصل ۵:

فصل جدید به معنی پک شروع‌کننده‌ی جدید (شامل یک اسکین، زیور پشت، کلنگ و ۶۰۰ وی‌باکس به قیمت ۴.۴۹ دلار) و یک پک نجات‌دهنده‌ی جهان جدید (همراه با دسترسی به بخش نجات‌دهنده‌ی جهان، ماموریت‌هایی برای ۱۵۰۰ وی‌باکس و مجموعه‌ای از لوازم آرایشی) است. و ما هم‌اکنون می‌دانیم آن‌ها چه خواهند بود. اسکین پک شروع‌کننده، کلارا، یک رقصنده‌ی باله/قاتل شبیه به رد گنجشک جنیفر لارنس خواهد بود. و اسکین پک نجات‌دهنده‌ی جهان، دکتر ویندربات خواهد بود.

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *