۰

هر آنچه از ریمیک Metal Gear Solid Delta میدانیم

ریمیک Metal Gear Solid Delta

هر آنچه از ریمیک Metal Gear Solid Delta میدانیم

همیشه روز خوبی است که متوجه می شوید یکی از بازی های مورد علاقه تان در آن روز در حال بازسازی است. با توجه به اینکه فناوری و توسعه بازی بسیار پیشرفته تر از ۲۰ سال پیش است، دیدن بازسازی دنیای مورد علاقه شما می تواند نفس گیر باشد.

یکی از بازی‌های ویدیویی کلاسیک که در حال بازسازی است Metal Gear Solid 3: Snake Eater است. این بازسازی با عنوان Metal Gear Solid Delta: Snake Eater در حال حاضر بسیار سر و صدا به دست آورده است، زیرا بازی اصلی در سال ۲۰۰۴ منتشر شد.

در اینجا همه چیزهایی است که تا به حال درباره Metal Gear Solid Delta: Snake Eater می دانیم.
بازی Metal Gear Solid Delta چه زمانی عرضه می شود؟

بزرگترین سوال این است که Metal Gear Solid Delta: Snake Eater چه زمانی عرضه می شود؟ این بازی در ابتدا در ماه می ۲۰۲۳ در نمایشگاه پلی استیشن معرفی شد. با توجه به اینکه نسخه اصلی دو دهه پیش منتشر شد، طرفداران بلافاصله از این بازسازی خوشحال شدند.

پس دقیقا چه زمانی نسخه بازسازی شده وارد بازار می شود؟ خوب، تا کنون، تاریخ انتشار قطعی وجود ندارد. با این حال، ما می دانیم که کونامی امیدوار است بازی را در سال ۲۰۲۴ عرضه کند.

ریمیک Metal Gear Solid Delta

بازی Metal Gear Solid Delta روی چه پلتفرم هایی خواهد بود؟

در حال حاضر، نسخه بازسازی شده Metal Gear Solid 3 تنها بر روی سه کنسول قابل بازی خواهد بود. کسانی که می توانند این بازی را انجام دهند بازیکنان PS5، بازیکنان Xbox Series X/S و بازیکنان PC هستند. متأسفانه بازی محبوب اکشن و ماجراجویی مخفی کاری برای بازیکنان نینتندو سوییچ و موبایل در دسترس نخواهد بود.

البته این بدان معنا نیست که این بازی در نهایت برای پلتفرم های دیگر منتشر نخواهد شد. با شایعاتی مبنی بر عرضه سوییچ ۲ در اوایل سال ۲۰۲۵، می‌توانیم شاهد دریافت پورت این بازی برای کنسول دستی محبوب باشیم.

آیا Metal Gear Solid Delta چند نفره خواهد بود؟

بازی‌های چندنفره/همکاری در جامعه بازی‌ها محبوبیت زیادی دارند. هیچ چیز بهتر از اینکه بتوانید با یک یا دو دوست بنشینید و یک دنیا را با هم کشف کنید. با این حال، با این حال، بسیاری از بازی های تک نفره به همان اندازه پرحادثه و پرماجرا هستند.

چیزی در مورد انجام یک بازی به تنهایی وجود دارد که واقعاً شما را به دنیای و فضای بازی می کشاند. Metal Gear Solid Delta، بازسازی Metal Gear Solid 3، یک بازی اکشن ماجراجویی تک نفره خواهد بود و بس.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *