۰

محتوا و مودهای رایگان بازی Prince of Persia: The Lost Crown در ماه های آینده اضافه می شوند

اگرچه بازی شاهزاده ایرانی: تاج گمشده که حدود یک ماه پیش منتشر شد، از نظر فروش چندان موفق نبوده (حداقل طبق گزارش‌ها)، اما این بازی اکشن و پلتفرمر دو بعدی سبک مترویدوانیا، با استقبال تقریبا همگانی از سوی بازیکنانی که آن را تجربه کرده‌اند مواجه شده است. به نظر می‌رسد این استقبال مثبت از چشم یوبی‌سافت دور نمانده است.

محتوا و مودهای رایگان بازی Prince of Persia: The Lost Crown

این شرکت اخیراً با به اشتراک گذاشتن یک پیام ویدیویی از مونی رادی، کارگردان بازی تاج گمشده از استودیوی یوبی‌سافت مون‌پلیه در توییتر، از هواداران برای حمایت و تمجیدشان از بازی تشکر کرد. رادی در ادامه اعلام کرد که تیم توسعه قصد دارد با چندین به‌روزرسانی رایگان در طول ماه‌های آینده، محتوای جدید و حالت‌های تازه‌ای را به بازی اضافه کند. او افزود که اولین مورد از این به‌روزرسانی‌ها «به زودی» منتشر خواهد شد.

رادی گفت: «از تمام عشق و علاقه‌ای که به بازی نشان دادید متشکریم. دیدن اینکه شما به اندازه ما از بازی لذت می‌برید، برای ما دنیا ارزش دارد. به همین دلیل است که با خوشحالی اعلام می‌کنم ما هنوز کارمان را تمام نکرده‌ایم. برای ماه‌های آینده برنامه‌های جالبی داریم. این برنامه‌ها شامل به‌روزرسانی‌های رایگان با محتوای بیشتر و حالت‌های جدیدی است که شما را به چالش می‌کشد، کشف می‌کنید و از آن‌ها لذت می‌برید. اولین به‌روزرسانی رایگان ما به زودی منتشر می‌شود.»

شاهزاده ایرانی: تاج گمشده برای PS5، Xbox Series X/S، PS4، Xbox One، Nintendo Switch و PC در دسترس است.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *