۰

۵ تا از بهترین بازی های یوبی سافت

بهترین بازی های یوبی سافت

۵ تا از بهترین بازی های یوبی سافت

یوبی سافت به عنوان یکی از بزرگترین توسعه دهندگان بازی های ویدیویی شهرت خود را به دست آورده است. علی‌رغم برخی ناراحتی‌های بزرگ در طول سال‌ها، رزومه‌ای چشمگیر و پر از فرنچایزهای نمادین دارد. از Far Cry گرفته تا Assassin’s Creed، یوبی سافت هرگز از کاوش در ژانرهای مختلف طفره نرفت. ما در این استودیو شاهد شمارش معکوس برترین بازی های یوبی سافت هستیم.
بهترین بازی های یوبی سافت، رتبه بندی شده

صدها بازی در زیر پرچم یوبی سافت وجود دارد و در حالی که شامل تعداد انگشت شماری از خوب و بد است، این لیست از پنج بازی ساخته شده توسط سازنده نام می برد که بهترین آثار آن هستند. با این اوصاف، احتمالاً بهترین بازی‌های یوبی‌سافت شما متفاوت خواهد بود، زیرا تعداد زیادی بازی برای شمارش وجود دارد، و اگر واقعاً اینطور است، نظر خود را بگذارید و به ما بگویید آنها چیست.

بهترین بازی های یوبی سافت

۵. Tom Clancy’s Ghost Recon Advanced Warfighter

در دورانی که تیراندازان بحث شهر بودند، Tom Clancy’s Ghost Recon Advanced Warfighter بهترین در نوع خود بود. در جنگ پیشرفته، یوبی سافت بر واقع گرایی تأکید داشت و این نشان می دهد. اسلحه‌های بازی بر اساس اسلحه‌های واقعی ساخته شده‌اند و سطح جدیدی از اصالت را به این سری می‌آورند. توجه به جزئیات در تسلیحات نیز در سطح بعدی قرار داشت.

خراب کردن وسایل نقلیه زرهی و برنامه ریزی برای رسیدن به هدف بعدی، GRAW را به یک بازی چالش برانگیز تبدیل کرد. این بدان معناست که نیاز به مهارت‌های تاکتیکی دارد و نه فقط در آتش زدن اسلحه.

در مجموع، گیم‌پلی استراتژیک GRAW همراه با داستانی جذاب در آینده، آن را به یک شوتر ایده‌آل تبدیل کرده است که وقتی به بهترین بازی‌های یوبی سافت فکر می‌کنید، فوراً به ذهن خطور می‌کند.

بهترین بازی های یوبی سافت

۴. Far Cry 3

عنوان Far Cry 3 یک بازی تیراندازی اول شخص است که سفر دلخراش جیسون برودی از یک توریست بی خیال به یک جنگجو را دنبال می کند. خط داستانی آن جذاب است اما محیط سرسبز و خطرناک جزایر روک دلیل برجسته شدن آن است. دنیای باز به قدری استادانه کنار هم قرار گرفته است که Far Cry 3 انگیزه خلاقیت را ایجاد می کند و به بازیکنان اجازه می دهد تا با رویکردهای متعدد وارد شوند.

یک تانک باشید و مانند یک مرد تخریب وارد شوید یا از روش مخفیانه استفاده کنید و هرگز اجازه ندهید که شما را ببینند. Far Cry 3 همه چیزهایی را که سری Far Cry را بسیار خوب کرده بود گسترش داد، و این دقیقاً همان چیزی بود که طرفداران در آن زمان می خواستند – فقط اگر Ubisoft اکنون به ما گوش می داد.

بهترین بازی های یوبی سافت

۳. Tom Clancy’s Splinter Cell: Chaos Theory

بازی Tom Clancy’s Splinter Cell: Chaos Theory با مکانیک های مخفی کاری خوب خود که تجربه جاسوسی واقعی را برای بازیکنان فراهم می کند، آزمون زمان را پس داده است. متأسفانه، یوبی سافت مدتی است که در دنیای Splinter Cell گسترش نیافته است. به هر حال، Chaos Theory یکی از بهترین بازی های یوبی سافت است.

یکی شدن با سایه ها و استفاده از آنها به نفع خود همیشه راضی کننده خواهد بود و Splinter Cell: Chaos Theory فقط این احساس را از بین می برد. سم فیشر، قهرمان داستان Chaos Theory، شما را وادار می‌کند که چگونه می‌خواهید دشمنان را به‌طور ناشناخته از بین ببرید و روایت آن از مسابقه شما با ساعت برای نجات جهان، ممکن است پرمخاطره‌ترین بازی‌ای را که تا به حال انجام داده‌اید تبدیل کند.

بهترین بازی های یوبی سافت

۲. Prince of Persia: The Sands of Time

راه اندازی مجدد سری شاهزاده ایرانی توسط یوبی سافت در سال ۲۰۰۳ ممکن است هوشمندانه ترین تصمیم آنها باشد. Prince of Persia: The Sands of Time مکانیک هایی مانند دستکاری زمان و دویدن روی دیوار را به ما داد. امروز این چیز زیادی نیست، اما در آن زمان، این ویژگی‌های پیشگامانه بود و باعث می‌شد همه احساس بدی کنند.Sands of Time بدون شک سیستم و داستان رزمی شگفت انگیزی داشت، اما طراحی مبتکرانه در سطح پلتفرمر همچنان برجسته بود. از یک طرف، شما یک بازی هک اند اسلش دارید که در آن دشمنان را به جالب‌ترین روش‌های ممکن شکست می‌دادید، و از طرف دیگر، یک پلتفرمر پازل داشتید که باید در آن مانور دهید. سخت، سرگرم کننده و بسیار جلوتر از زمان خود بود.

اینها تنها برخی از دلایل خوب بودن Prince of Persia: The Sands of Time هستند. و اگر قبلاً مشخص نبود، برای هر کسی که می‌خواهد بهترین کار یوبی‌سافت را بازی کند، بهترین انتخاب است.

بهترین بازی های یوبی سافت

۱. Assassin’s Creed 2

فصل اول سفر انتقام جویانه اتزیو از یک مرد جوان بی خیال به یک قاتل چیره دست، مردم را به شدت غمگین و در عین حال رضایت بخش کرد. Assassin’s Creed 2 ممکن است جدیدترین یا بزرگترین ماجراجویی این دسته نباشد، اما مطمئناً جذاب ترین است.

معرفی Ezio Auditore بهترین اضافه شده به فهرست قاتلان در تاریخ این فرنچایز است. شخصیت کاریزماتیک او که نباید با فقدان مهارت های مرگبار اشتباه گرفته شود، او را در نسل طولانی قهرمانان Assassin’s Creed برجسته می کند.

شهرهای فلورانس و ونیز که با دقت بازسازی شده‌اند، پس‌زمینه‌ای زیبا برای کاوش بازیکنان هستند. شهرها نیز با در نظر گرفتن سیستم پارکور طراحی شده اند. به همین دلیل، پیمایش ده برابر بهتر بود. Assassin’s Creed 2 از هر نظر عالی بود: روایتی قوی داشت که توسط یک قهرمان انتقام‌جو هدایت می‌شد، گیم پلی پارکور رضایت‌بخشی داشت که شما را درگیر نگه می‌داشت، و شهری نفس‌گیر که هرگز نمی‌خواستید آن را ترک کنید. این یک گام بزرگ رو به جلو برای سری بود و Assassin’s Creed 2 چیزی بود که این سری را به عنوان یکی از بزرگترین و بهترین فرنچایزهای یوبی سافت روی نقشه قرار داد.

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *