۰

بهترین عناوین شبیه به بازی Black Myth: Wukong سولزلایک سال ۲۰۲۴

بهترین عناوین شبیه به بازی Black Myth: Wukong

بهترین عناوین شبیه به بازی Black Myth: Wukong سولزلایک سال ۲۰۲۴

.از زمانی که FromSoftware پیشگام ژانر Soulslike شد، بسیاری از توسعه دهندگان قول داده اند که بازی هایشان آن را به سطح بعدی ارتقا دهند. اغلب این اظهارات توخالی به نظر می‌رسند، اما با بازی اکشن نقش‌آفرینی آینده‌ی Game Science: Black Myth: Wukong، می‌توانید بگویید که واقعاً پتانسیل انجام این کار را دارد.

هنوز چند ماه از تاریخ انتشار Black Myth: Wukong فاصله داریم. اگر مشتاقانه منتظر آن هستید، بدون شک در انتظار آن هستید. این مقاله این احساس را تایید می‌کند و بازی‌های برتر مانند Black Myth: Wukong را که باید در حین انتظار بازی کنید، ارائه می‌کند.
بازی شبیه به Black Myth: Wukong

با توجه به اینکه ژانر اکشن RPG یکی از بزرگترین سبک ها است، مطمئناً صدها بازی تماشایی مشابه Black Myth: Wukong وجود دارد. با این اوصاف، این لیست فقط به برخی از آنها اشاره می کند.

بهترین عناوین شبیه به بازی Black Myth: Wukong

۵. Naraka: Bladepoint

اگر از عناصر سرویس زنده و حالت نبرد رویال دوست دارید Naraka: Bladepoint بهترین گزینه رایگان برای بازی در بازی هایی مانند Black Myth: Wukong است. ناراکا: Bladepoint بازیکنان را در مسابقات مرگ قرار می دهد که تنها راه بقا مهارت های رزمی، سلاح های برد و توانایی های ماوراء طبیعی شماست. این به شدت به پیمایش در طول بازی متکی است و کاملاً سریع است. برخی از حالت‌های کمپین انفرادی نیز در دسترس هستند، اما حالت بتل رویال به طور قابل‌توجهی برجسته‌ترین Naraka: Bladepoint است.

بازی Naraka: Bladepoint ممکن است بهترین جایگزین برای Black Myth: Wukong نباشد، زیرا روایت تک‌نفره‌ای قوی ندارد، اما مبارزه‌ای اعتیادآور دارد و باید حداقل برای چند روز شما را درگیر کند.

بهترین عناوین شبیه به بازی Black Myth: Wukong

۴. Sifu

یکی دیگر از بازی های ستاره ای که می توانید انتخاب کنید Sifu است. مانند افسانه سیاه: ووکونگ، سیفو نیز فضایی چینی دارد، البته به جای چین دم پری، چین امروزی است. همانطور که گفته شد، سیفو به اندازه افسانه سیاه، عمل، جزئیات و دشواری دارد.

در حالی که دامنه آن بسیار محدودتر از افسانه سیاه است، سیفو مملو از مبارزات فوق العاده، نقشه ها و تعداد زیادی از انواع دشمن است. دائماً شما را به جلو سوق می دهد و همیشه در حال یادگیری حرکات جدید هستید تا در مسیر انتقام گرفتن از کسانی که پدرتان را کشتند، به جوان ترین استاد بزرگ هنرهای رزمی چینی تبدیل شوید.

باری Sifu دارای مکانیک های RPG زیادی مانند سیستم ترکیبی، سفارشی سازی شخصیت ها و اهداف داستانی اختیاری است. این یک بازی پیچیده و دشوار است که با هر ماموریتی چالش برانگیزتر می شود. Sifu یکی از بهترین بازی‌هایی مانند Black Myth: Wukong است که به تازگی منتشر شده است و نباید اشتباه کنید که از روی عکس بازی رو قضاوت کنید.

بهترین عناوین شبیه به بازی Black Myth: Wukong

۳. Wo Long: Fallen Dynasty

بازی Wo Long: Fallen Dynasty مانند بازی وو کونگ RPG اکشن سریع است که در چین باستان جریان دارد. می توان گفت که Wo Long از ژانر Soulslike الهام گرفته شده است، با این حال، تاکید بیشتری بر روی انحراف به جای طفره رفتن وجود دارد.

تنوع دشمن دقیقاً قابل توجه نیست، اما روایتی با محوریت سلسله هان گرفتار شیاطین، اکشن لحظه به لحظه و برخی نبردهای حماسی باس ها که ارزش به خاطر سپردن دارد، کمبودهای اندک وو لانگ را جبران می کند.

بهترین عناوین شبیه به بازی Black Myth: Wukong

۲. God of War: Ragnarök

اگر سیستم مبارزه پیچیده Black Myth: Wukong است که بیشتر از آن می خواهید، پس باید در همین لحظه God of War: Ragnarök را بازی کنید. مانند عصای جادویی پادشاه میمون که می تواند خود را از اندازه یک سوزن تا مدت زمانی که ووکونگ به آن دستور می دهد تغییر دهد، کریتوس خدای جنگ نیز دارای زرادخانه دیوانه کننده ای از سلاح ها است که از تبر افسانه ای لویاتان و دراپنیر اسپیر گرفته تا بلیدز بدنام را شامل می شود. آشوب.

بازی God of War: Ragnarök hands down دارای پیشگامانه ترین سیستم رزمی تا به امروز است. هر ضربه ای تاثیرگذار است و شما به معنای واقعی کلمه هر ضربه را احساس خواهید کرد و فقط به همین جا ختم نمی شود. داستان God of War: Ragnarök به خوبی گیم پلی آن است و چند بازی وجود دارند که در همه عرصه ها عالی هستند. این قطعاً با بهترین بازی‌های تاریخ و برای طرفداران Black Myth: Wukong، جایگزین بهتری وجود ندارد، به جز، Elden Ring، بهترین بازی Soulslike تا کنون.

بهترین عناوین شبیه به بازی Black Myth: Wukong

۱. Elden Ring

در حالی که Black Myth: Wukong فقط یک بازی Soulslike نیست، با توجه به اینکه شباهت هایی با این ژانر دارد، سخت است که آن را به عنوان یکی از بازی ها ندانیم. Black Myth بیش از ۱۰۰ نوع دشمن دارد که به نظر می‌رسد تجربه‌ای بی‌رحمانه خواهند بود، و اگر به FromSoftware نگاه کنید، اغلب به عنوان استودیویی شناخته می‌شود که این سطح از دشواری را معرفی کرده است.

به این ترتیب، اگر می‌خواهید بازی‌هایی مانند Black Myth: Wukong را انجام دهید، Elden Ring از FromSoftware تجربه‌ای عالی برای بازگشت به آن است. The Lands Between اثر Elden Ring سرشار از جزئیات است. هر اینچ از آن چیزی منحصر به فرد را ارائه می دهد: باس فایت های مضحک دشوار، مناطق متمایز با اطلاعات و انواع دشمنان خود، صدها سلاح مختلف، و سیاه چال های عظیم که در آن حداقل صد بار خواهید مرد. Elden Ring به همان اندازه به Black Myth: Wukong نزدیک است و احتمال زیادی وجود دارد که در نهایت آن را بیشتر دوست داشته باشید.

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *