۰

شایعه: بازی Fable جدید در ۲۰۲۵ منتشر می شود

خط تولید اول مایکروسافت به نظر می رسد برای سال ۲۰۲۴ مملو از برنامه هایی مانند Senua’s Saga: Hellblade 2، Indiana Jones and the Great Circle، و Aowed، در میان دیگران، امسال راه اندازی شود، اما آیا این شتاب تا سال ۲۰۲۵ ادامه خواهد داشت؟ بدیهی است که هنوز خیلی زود است که پاسخی مشخص برای این سوال داشته باشیم، اما به نظر می رسد که یکی از بازی های ایکس باکس که مدت ها در انتظارش بودیم – بازی Fable جدید– قرار است سال آینده عرضه شود.

بازی Fable جدید

این همان طور است که NateTheHate اخیراً در ResetEra ادعا کرد که راه اندازی مجدد بازی های Playground که مدت ها در انتظار آن بودیم، سری های RPG را هدف قرار داده است که بر اساس اطلاعاتی که «سال گذشته» دریافت کرده بود، یک نسخه منتشر شده در سال ۲۰۲۵ را هدف قرار داده است. البته، برنامه‌ها همیشه می‌توانند تغییر کنند، به‌ویژه زمانی که صحبت از انتشار بازی‌ها به میان می‌آید، اما در حال حاضر، حداقل بر این اساس، به نظر می‌رسد این برنامه باشد.

ما آخرین بار Fable را در نمایشگاه Xbox Games در ژوئن دیدیم، جایی که بازی یک تریلر دریافت کرد، که اولین نگاه ما به آن از زمان معرفی آن با یک تیزر کوتاه CG در سال ۲۰۲۰ بود. در حال حاضر، مایکروسافت چیزی در مورد زمان عرضه بازی نگفته است، اما با توجه به اینکه شوکیس Xbox Games در ژوئن امسال بازمی‌گردد، امیدواریم تا چند ماه دیگر بیشتر در مورد آن بشنویم.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *