۰

آموزش کراس پلی و مولتی پلیر بازی Skull And Bones

سفر بر روی امواج بلند در Skull and Bones از طریق چند نفره آنلاین و بازی مشترک بین پلتفرم ها، با گروهی از دوستان بسیار لذت بخش تر است. Skull and Bones دارای عناصر تک نفره و چند نفره است، اما Ubisoft تاکید کرده است که بازی دزدان دریایی جدید برای اولویت دادن به چند نفره طراحی شده است. در حالی که شما آزاد هستید با بازیکنان سرور خود به صورت چند نفره بازی کنید، همچنین می توانید دوستان خود را به لابی خود دعوت کنید، صرف نظر از اینکه از چه سیستمی استفاده می کنند.

Skull and Bones علاوه بر ذخیره های متقابل، دارای قابلیت کامل بازی بین پلتفرم ها است، بنابراین می توانید به ذخیره های خود در هر سیستمی که بازی را روی آن دارید دسترسی داشته باشید. با این حال، نحوه کارکرد بازی مشترک و بازی بین پلتفرم ها در Skull and Bones کمی گیج کننده است، بنابراین برای خلاصه ای کامل از ویژگی ها، راهنمای زیر را بررسی کنید.

آموزش کراس پلی و مولتی پلیر بازی Skull And Bones

نحوه کارکرد بازی بین پلتفرم ها ( کراس پلی ) در Skull and Bones

برای شروع، برای استفاده از آن باید crossplay را در Skull and Bones فعال کنید. این کار با دنبال کردن مراحل زیر انجام می شود:

Skull and Bones را باز کنید و به تنظیمات بروید در داخل تنظیمات، به تب دسترسی (Accessibility) بروید به پایین بروید تا قسمت (Cross-play) را ببینید با علامت زدن کادر، crossplay را روی “روشن” (On) تنظیم کنید و سپس تنظیمات را ترک کنید.

هنگامی که crossplay را فعال کردید، می توانید شروع به دعوت از دوستان خود در هر پلتفرمی به لابی خود کنید. همچنین، سرور بازی که روی آن بازی می کنید پر از بازیکنان پلتفرم های مختلف خواهد بود.

آموزش کراس پلی و مولتی پلیر بازی Skull And Bones

نحوه اضافه کردن و دعوت از دوستان در Skull and Bones

با فعال crossplay ، اکنون می توانید هر بازیکنی را برای پیوستن به خود در دریاهای آزاد دعوت کنید. با این حال، وارد کردن آنها به لابی شما می تواند کمی چالش برانگیز باشد، زیرا روش های مختلفی برای انجام این کار وجود دارد.

روش اول: دعوت از دوستان از لیست دوستان

  1. وارد تب “Social” شوید (Y روی PC/Xbox، مثلث روی PS5)
  2. بازیکنانی را که قبلاً به لیست دوستان خود اضافه کرده اید، دعوت کنید. این عمدتا شامل بازیکنانی در همان پلتفرم شما می شود.
  3. در تب “Social“، می توانید به تب “World” بروید تا تمام بازیکنانی را که به تازگی در سرور ملاقات کرده اید را ببینید.
  4. در اینجا، می توانید نام بازیکنی را که می خواهید اضافه کنید، انتخاب کنید و پس از پذیرفتن درخواست شما، آنها را به بازی خود دعوت کنید.
  5. همچنین می توانید تمام درخواست های معلق خود را در تب “Requests” در منوی اجتماعی مشاهده کنید.

آموزش کراس پلی و مولتی پلیر بازی Skull And Bones

روش دوم: اضافه کردن بازیکنان از طریق حساب Ubisoft

اگر می خواهید بازیکنی را که روی پلتفرمی مشابه شما نیست اضافه کنید، باید او را از طریق حساب Ubisoft خود اضافه کنید. بدیهی است که برای اضافه کردن و پذیرفتن درخواست های دوستی به یک حساب Ubisoft نیز نیاز دارید. در حال حاضر هیچ راهی برای جستجوی نام کاربری بازیکن در خود Skull and Bones وجود ندارد، بنابراین جستجو از طریق Ubisoft Connect (برنامه یا وب سایت) در حال حاضر تنها راه برای اضافه کردن بازیکنانی است که در لیست دوستان شما یا روی سرور شما نیستند. بنابراین، اگر می خواهید دوستی را که روی PS5 است در حالی که روی رایانه شخصی هستید اضافه کنید، هر دوی شما باید یک حساب Ubisoft ایجاد کنید، از طریق آن به همدیگر اضافه شوید و سپس پس از حضور در لیست دوستان خود آنها را به لابی خود دعوت کنید.

روش سوم: تغییر تنظیمات حریم خصوصی برای اجازه پیوستن بازیکنان دیگر

اگر می خواهید هر بازیکنی در هر زمان به لابی شما بپیوندد، می توانید گزینه های حریم خصوصی خود را در منوی اجتماعی تغییر دهید. در تب “Group and Friends”، می توانید حریم خصوصی خود را روی “باز”، “فقط دوستان” یا “فقط دعوت شده” تنظیم کنید. اگر می خواهید هر بازیکنی از سرور شما به بازی شما بپیوندد، آن را روی “باز” قرار دهید. اما گذاشتن آن روی دو گزینه دیگر تضمین می کند که فقط دوستان می توانند به لابی شما بپیوندند.

محدودیت تعداد بازیکنان در لابی و سرور

در حال حاضر، Skull and Bones فقط به تشکیل لابی های حداکثر سه نفره اجازه می دهد. این بدان معناست که شما و دو بازیکن دیگر می توانید به طور همزمان در گروه خود باشید. در مورد خود سرورها، ۲۰ بازیکن مجاز هستند که به طور همزمان در یک سرور حضور داشته باشند.

با داشتن لابی خود، می توانید وارد Skull and Bones شوید و کل گروه شما می توانند با هم در دریاها قایقرانی کنند. شما می توانید کارهای فردی را تقسیم کنید یا بازی را با هم انجام دهید.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *