۰

هر آنچه درباره بازی Rise of the Ronin می دانیم

بازی Rise of the Ronin

هر آنچه درباره بازی Rise of the Ronin می دانیم

بسیاری از مردم PS5 را به دلیل کمبود انحصاری ها مورد انتقاد قرار داده اند، اما سرانجام انتظار به پایان رسید. PlayStation تاریخ انتشار Rise of the Ronin را تعیین کرده است و بازی اکشن جهان باز آینده Team Ninja ممکن است سال را نجات دهد. Team Ninja در هفته های منتهی به انتشار بازی خود بسیار پر سر و صدا بوده است. تریلرها، مصاحبه‌هایی با توسعه‌دهندگان و نگاهی از پشت صحنه به روند توسعه دیده‌ایم.

مطمئناً هیجان در پشت بام است و همه امیدوارند که حتی بهتر بازی کند. در اینجا نگاهی دقیق به داستان Rise of the Ronin، پلتفرم‌ها و هر چیز دیگری که تا کنون می‌دانیم است.
بازی Rise of the Ronin چه زمانی منتشر می شود؟

زودتر از حد انتظار اتفاق می افتد. Rise of the Ronin در ۲۲ مارس ۲۰۲۴ منتشر خواهد شد.

سال گذشته تیم نینجا Wo Long: Fallen Dynasty را یک بازی اکشن RPG منتشر کرد. پس از آن طرفداران انتظار داشتند که Rise of the Ronin حداقل چند سال دیگر باشد، با این حال، پلی استیشن ما را در مراسم The Game Awards غافلگیر کرد، زمانی که تریلر بازی منتشر شد و مارس ۲۰۲۴ را به عنوان ماه عرضه تایید کرد.
بازی Rise of The Ronin در کره اکران نخواهد شد

در ویدیوی اخیر Rise of the Ronin از پشت صحنه که توسط پلی استیشن در کانال یوتیوب خود منتشر شد، کارگردان این بازی، فومیهیکو یاسودا، دانشمند ژاپنی یوشیدا شوین را با مقایسه او با سقراط تمجید کرد. طبق گزارش‌ها، این مورد در جامعه کره‌ای مورد استقبال قرار نگرفت زیرا یوشیدا «نظریه Jeonghan» را ترویج کرد، پیشنهادی که در آن ژاپن سعی کرد سرزمین‌های کره را تسخیر کند.

بازی Rise of the Ronin

پس از واکنش‌های شدید، پلی‌استیشن بلافاصله اعلام کرد که Rise of the Ronin از همان ابتدا در کره عرضه نمی‌شود، هرچند که مردم با توجه به شرایط به سختی می‌توانند آن را باور کنند. دلیل واقعی هر چه باشد، متأسفانه بازی های Team Ninja برای مدتی طولانی در کره عرضه نمی شوند.
پلی استیشن همچنین امسال انحصاری های انحصاری PS5 شخص اول دارد. Stellar Blade در ماه آوریل عرضه می شود، در حالی که Silent Hill 2 قرار است در تاریخ دیگری از راه برسد. دارندگان پلی استیشن ۵ بهترین سال را با تعداد زیادی انحصاری در راه خواهند داشت، و از آنجایی که Rise of the Ronin تا کنون دیدنی به نظر می رسد، همه چیز با صدای بلند شروع خواهد شد.

آخرین تریلر کلی بازی Rise of the Ronin مملو از ضربات شمشیر، اسلحه، و کلیپ هایی از استفاده از قلاب و بادبادک در اطراف باکوماتسو ژاپن است.
ترکیبی از Ghost of Tsushima، Sekiro، و ایده های اصلی تیم نینجا

بازی Rise of the Ronin شبیه به Ghost of Tsushima و Sekiro است. می‌توانید ببینید که قهرمان داستان از موضع‌گیری‌های متفاوتی در تریلر استفاده می‌کند، همانطور که جین ساکای در Ghost of Tsushima انجام می‌دهد. سپس یک دشمن پنجه دار در حال مبارزه نشان داده می شود و به طرز وحشتناکی شبیه مینی رئیس زرافه صدپا دست دراز از Sekiro است. قلابی که رونین برای سر خوردن از آن استفاده می کند نیز چیزی است که قهرمان بازی Sekiro از آن استفاده می کند.
به نظر می رسد گیم پلی بازی ترکیبی از مبارزات Team Ninja از Wo Long و بهترین بیت های Ghost of Tsushima و Sekiro باشد. Rise of the Ronin به نظر می رسد که به شدت تحت تأثیر ژانر Soulslike است، تقریباً تمام عناوین اصلی Team Ninja به نوعی هستند.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *