۰

شایعه: بازی جدید Call of Duty در ماه اکتبر عرضه می شود

پیش از نسخه ویژه امروز پادکست رسمی ایکس باکس، جایی که مایکروسافت در مورد چشم انداز خود برای آینده ایکس باکس صحبت خواهد کرد، طبق گزارش ها، یک جلسه مجازی برای کارمندان در ۶ فوریه برگزار شد. به گفته منابعی که با اینورس صحبت می‌کنند، فیل اسپنسر، مدیرعامل مایکروسافت گیمینگ و سارا باند، رئیس‌ ایکس‌باکس، در این مراسم حضور داشتند و می‌توان فرض کرد که Call of Duty دیگری در ماه اکتبر عرضه خواهد شد.

بازی جدید Call of Duty

طبق گزارش ها، اسپنسر “سخت افزار آینده” را برای ایکس باکس تایید کرد، اما باند همچنین درباره استراتژی خود برای برند موجود در چندین دستگاه صحبت کرد و گفت: “هر صفحه ای یک ایکس باکس است.” بر اساس این رویکرد چند دستگاهی، این ممکن است همان جلسه ای باشد که اسپنسر به کارمندان اطمینان داد که مایکروسافت هیچ برنامه ای برای توقف ساخت کنسول های ایکس باکس ندارد.

در مورد Call of Duty بعدی، از سال ۲۰۲۲ شایعه شده است و طبق گزارشات، دنباله‌ای بر سری Black Ops Treyarch است که در طول Gulf War اتفاق می‌افتد. گزارش شده است که داستان بر روی سیا تمرکز دارد در حالی که تلاش می کند “روایتی ظریف” از درگیری را بررسی کند. منتظر جزئیات بیشتر و اعلام احتمالی در ماه های آینده باشید.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *