۰

رتبه بندی بهترین بازی های سامورایی

بهترین بازی های سامورایی

رتبه بندی بهترین بازی های سامورایی

بازی‌های سامورایی هم برای متعصبان تاریخ و هم برای اسطوره‌شناسی چیزی ارائه می‌دهند. آنها بازیکنان را وادار می کنند تا زره نمادین سامورایی را بپوشند و آنها را در نبردهای تاریخی خونینی قرار دهند که در آن افتخارآمیزترین آنها آخرین مردی است که ایستاده است.

برای شروع یک سفر حماسی پر از مناظر خیره کننده ژاپن فئودال و جنگجویان نجیب آماده شوید تا تعدادی از بهترین بازی های سامورایی را شمارش معکوس کنید.
بهترین بازی های سامورایی، رتبه بندی شده

در طول سال‌ها، ما تعداد زیادی از بازی‌های سامورایی را دیده‌ایم و این فهرست سعی می‌کند بهترین‌های مطلق را معرفی کند. از آنجایی که برخی ترجیحات شخصی به ناچار راه خود را در اینجا پیدا می کند، می توانید نظر خود را درباره بهترین بازی های سامورایی که بازی کردید در زیر این مقاله بنویسد.

بهترین بازی های سامورایی

۵. Katana-Zero

یک بازی سامورایی در یک محیط علمی تخیلی آخرین چیزی است که انتظار دارید در لیست بهترین بازی های سامورایی ببینید، اما Katana-Zero دلیل خوبی برای حضور در اینجا دارد. Katana-zero یک ماجراجویی اکشن دوبعدی نوآر است که به بازیکنان اجازه می دهد تا یک قاتل را در سفری برای ترور شخصیت های مختلف درگیر در یک توطئه کنترل کنند.

گیم پلی فوق العاده سریع به شما فرصتی برای استراحت نمی دهد زیرا Katana-Zero از فرمول یک ضربه پیروی می کند. کاتانای بد شما به شما این امکان را می‌دهد که پرتابه‌های وارده را مانند جدی منحرف کنید و توانایی کاهش سرعت به شما اجازه می‌دهد تا برخی از مانورهای نرم را انجام دهید. به طور کلی، Katana-zero بسته ای است که برای مقدار ناسالم دوپامین ساخته شده است.

بهترین بازی های سامورایی

۴. Like a Dragon: Ishin!

مثل اژدها: ایشین! یک اسپین آف با تم سامورایی از سری طولانی Yakuza است که با گیم پلی هیجان انگیز خود هر گیمری را مجذوب خود می کند. دنیای ایشین که با دقت ساخته شده است، بازیکنان را در ملیله‌های غنی قرن نوزدهم ژاپن غوطه‌ور می‌کند و تلفیقی بی‌نظیر از دقت تاریخی و بی‌معنی بودن علامت تجاری مجموعه را به نمایش می‌گذارد.

این مبارزه از مشت‌های کیریو تا ترکیب رقصنده تیغه‌ها و گلوله‌های ریوما فاصله می‌گیرد. روایت درجه یک که در دوره باکوماتسو ژاپن در آستانه یک جنگ داخلی اتفاق می‌افتد، دلیل بیشتری بر این است که مثل یک اژدها: ایشین! یکی از بهترین بازی های سامورایی است.

بهترین بازی های سامورایی

۳. Nioh 2

بازی Team Ninja’s Nioh 2 قطعا شایسته یک جایگاه در این لیست است. از ژانر سولز لایک الهام می‌گیرد اما هویت منحصربه‌فرد خود را ایجاد می‌کند. در Nioh 2، کاراکترها را می توان بسیار سفارشی کرد، که امکان بازی کردن بیش از تعداد انگشت شماری را فراهم می کند.

باس فایت های نابخشوده خواستار تسلط بر سلاح ها و مواضع مختلف هستند. در حالی که این مبارزه توسط مکانیک Yokai Shift تقویت می شود که یک عنصر ماوراء طبیعی به آن اضافه می کند. دنیای آغشته به یوکای Nioh 2 به طور پیچیده طراحی شده است، از لحاظ تاریخی دارای جزئیات است و مملو از فولکلور ژاپنی است و هر کسی که به دنبال زیبایی شناسی سامورایی است، احساس خوبی در خانه خود می کند.

بهترین بازی های سامورایی

۲. Sekiro: Shadows Die Twice

استودیو FromSoftware، سازندگان مجموعه‌ی دردناک Souls، شاهکاری دیگر را با Sekiro: Shadows Die Twice ارائه کردند. سیستم مبارزه چالش برانگیز Sekiro به همان اندازه خوب است. دقت، مهارت اصلی هر سامورایی است و در نبرد سکیرو، مهارت اساسی آن است. مگر اینکه، خوب، دوست دارید توسط موجودات افسانه ای تلف شوید.
(در اینجا اشاره کنم شخصیت اصلی بازی یک شینوبی هست)

هیچ بازی دیگری وجود ندارد که به این خوبی شمشیر بازی کند. با این حال، در حالی که درست است که مبارزه قوی‌ترین ویژگی Sekiro است، اما با محیط‌های مسحورکننده، برخوردهای شدید با رئیس‌ها و داستان‌های عمیق که شما را مجبور می‌کند ساعت‌ها به کاوش بپردازید، خودداری نمی‌کند. Sekiro به سادگی یک بسته کامل برای همه طرفداران سامورایی و یکی از بهترین بازی های سامورایی موجود در حال حاضر است.

بهترین بازی های سامورایی

۱. Ghost of Tsushima

یک سامورایی تنها که با قوانین اخلاقی خود مبارزه می کند تا از سرزمین خود یعنی تسوشیما در برابر مهاجمان مغول محافظت کند. این پیش فرض به تنهایی به اندازه کافی جذاب است که شما را به بازی Ghost of Tsushima برساند. نوشتن هایکو در حین پرسه زدن در جزیره حیرت‌انگیز و متنوع تسوشیما، مطمئناً باعث می‌شود که هنگام سوار شدن بر اسب مورد اعتماد خود در یکی از بهترین بازی‌های سامورایی، خود را در آرامش آن گم کنید.Ghost of Tsushima دارای یک سیستم جنگی فوق‌العاده واقع‌گرایانه است که شما جین ساکای را تجسم می‌دهید و در چهار حالت مبارزه مهارت دارید. هر موضع نشان دهنده ستونی از سبک مبارزه سامورایی ها است و به شما امکان می دهد نسبت به انواع خاص دشمنان برتری پیدا کنید. نه فقط این، اگر احساس می‌کنید غرق شده‌اید، می‌توانید یک رویکرد مخفیانه نیز در پیش بگیرید. Ghost of Tsushima برای هر طرفدار سامورایی چیزی دارد. خواه شمشیرزنی باشد که از دوران سامورایی می‌خواهید یا زیبایی ژاپن فئودالی، همه آن‌ها را اینجا خواهید یافت.

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *