۰

هیدئو کوجیما فاش کرد که چه چیزی الهام بخش بازی اکشن-جاسوسی جدید او بوده است

هیدئو کوجیما

هیدئو کوجیما فاش کرد که چه چیزی الهام بخش بازی اکشن-جاسوسی جدید او بوده است

هیدئو کوجیما اخیراً به YouTube رفت تا نسخه کاملاً جدید HideoTube را منتشر کند – اولین قسمت تقریباً در هفت سال گذشته. در این ویدیوی یک ساعته، کوجیما توضیح می‌دهد که چه چیزی الهام‌بخش Physint، IP کاملاً جدید او است که مرزهای فناوری و بازی را برای ایجاد چیزی واقعاً پیشرفته جابجا می‌کند.

ماه گذشته، کوجیما این پروژه را در جریان رویداد PlayStation State of Play اعلام کرد. تاکید شد که عنوان جدید اکشن-جاسوسی «مرزهای بین فیلم‌ها و بازی‌ها را محو خواهد کرد» و این عنوان با مشارکت Sony Pictures ساخته شده است. در آخرین قسمت HideoTube، کوجیما الهامات احساسی پشت Physint را فاش کرد.
ما پرسیدیم، او تحویل خواهد داد

کوجیما در این ویدیو ، تاکید کرد که ترس از سلامتی در سال ۲۰۲۰ او را مجبور کرد تقریباً برای همیشه از ساخت بازی دست بکشد. اوضاع به حدی شدید شد که خالق افسانه ای از ترس وضعیت خود وصیت نامه ای نوشت. او گفت که در این مرحله بود که تصمیم گرفت یک بازی اکشن-جاسوسی بسازد، به این امید که «هرگز بازنشسته نشود».
کوجیما در ادامه توضیح داد که با Death Stranding، اولین بازی او که بعد از جدایی از کونامی در سال ۲۰۱۵ از کونامی جدا شد، خود را به چالش کشید. او گفت که «کاربران در سراسر جهان، مردم از من می‌خواهند که متال گیر دیگری بسازم. و چیزهایی از این قبیل’. این به این زودی اتفاق نخواهد افتاد – کوجیما دیگر به حقوق یا مجوزهای آن برچسب دسترسی ندارد.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *