۰

چرا سینمایی Deadpool 3 یک فیلم منحصر به فرد اما در نهایت بی‌اهمیت خواهد بود

سینمایی Deadpool 3

چرا سینمایی Deadpool 3 یک فیلم منحصر به فرد اما در نهایت بی‌اهمیت خواهد بود

ددپول همیشه کارها را به هم می‌ریزد، اما انتظار نداشته باشید Merc With a Mouth در اولین بازی خود در MCU تغییرات دائمی زیادی ایجاد کند. Deadpool 3 در راه است و دنیای سینمایی مارول را در آینده متزلزل خواهد کرد. راه های بیش از یک این فیلم که قرار است در ۲۶ جولای ۲۰۲۴ اکران شود، سومین فیلم از سری ددپول و اولین فیلم به عنوان بخشی از MCU خواهد بود.
قهرمان عنوان همیشه یک تناقض در راه بوده است: او یک قاتل پرکار است که سعی می‌کند کار درست را انجام دهد، اسلحه‌هایش را به اندازه اسب شاخدارش دوست دارد، و هرگز ساکت نمی‌شود، حتی اگر هیچ‌کس حرکت دهانش را ببیند. در نهایت، او شخصیتی عالی برای ایفای نقش محوری فیلمی است که برای MCU بسیار مهم است و همچنین تا حد زیادی بی‌اهمیت است. چندجهانی که در فصل ۱ Loki معرفی شد، رشته ثابتی بوده است که در فاز ۴ و فاز ۵ با نتایج متفاوتی طی شده است. هر دو فصل Loki با استقبال خوبی روبرو شد و Spider-Man: No Way Home به دلیل استفاده از چندجهانی برای گرد هم آوردن چندین تکرار از Spider-Man مورد تشویق قرار گرفت. با این حال، Doctor Strange در Multiverse of Madness این موفقیت را از دست داد، و تصمیم گرفت که تعداد زیادی از چهره های جدید و آشنا را معرفی کند تا چند دقیقه بعد آنها را از بین ببرد. Deadpool 3 بیشتر همین کار را انجام می‌دهد و شخصیت‌هایی را از پروژه‌های سابق استودیو فاکس مارول می‌گیرد و آنها را به MCU می‌آورد.

سینمایی Deadpool 3

اینکه Deadpool 3 دقیقاً چگونه قصد دارد از مالتی‌ورس بپرد، هنوز مشخص نیست، اما می‌توان شرط‌بندی کرد که سفر در زمان نقش کلیدی ایفا خواهد کرد. در پایان Deadpool 2، Wade Wilson/Deadpool با استفاده از دستگاه سفر در زمان Cable شروع به پرش در زمان می کند. کارهای او از کمدی – کشتن رایان رینولدز قبل از اینکه فرصتی برای ساختن گرین لنترن پیدا کند – تا جدی – نجات عشقش، ونسا، را در بر می گیرد. با این حال، یک توقف کلیدی است زیرا ددپول نسخه‌ای از خود را که در X-Men Origins: Wolverine به تصویر کشیده شده است حذف می‌کند. این ممکن است پیش نمایشی از آنچه در آینده است باشد. این تغییر نه تنها بخشی از آشفتگی ایجاد شده توسط فیلم پیش درآمدی که عمدتا نادیده گرفته شده بود را پاک می کند، بلکه تکرار فعلی ددپول را با ولورین هیو جکمن، شخصیتی که قرار است در Deadpool 3 همبازی شود، در تماس قرار می دهد. در کنار ولورین، جنیفر شایعه شده است که گارنر در نقش الکترا ناچیوس از Daredevil و Elektra دوباره بازی خواهد کرد، اما مطمئناً تعداد زیادی از شخصیت های گذشته و نسخه های جایگزین شخصیت های شناخته شده و جدید در MCU وجود خواهد داشت. این باید در دهه‌های گذشته فیلم‌های مارول سرگرم‌کننده باشد، اما انتظار نداشته باشید که بسیاری از این فیلم‌ها در MCU بمانند. جکمن در سن ۵۵ سالگی، یعنی بیش از هفت سال پس از بازنشستگی از این شخصیت، در نقش ولورین قرار خواهد گرفت. به نوبه خود، گارنر ۵۱ ساله است و سای خود را برای اولین بار از سال ۲۰۰۵ انتخاب می کند. همانطور که MCU شروع به جمع کردن شخصیت های کاتالوگ فاکس در کانون رسمی می کند، این بازیگران و شخصیت های آنها احتمالا با نسخه های جوان تر جایگزین خواهند شد. در مورد Elektra، در حال حاضر نسخه دیگری از MCU-canon وجود دارد که می تواند خیلی زود در مقابل Daredevil ظاهر شود.

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *