۰

چرا بازی Dark Souls II آندرریتدترین بازی‌ سولز محسوب می شود ؟

بازی Dark Souls II

چرا بازی Dark Souls II آندرریتدترین بازی‌ سولز محسوب می شود ؟

استودیو ⁩FromSoftware بازی های نمادین بسیاری از جمله Dark Souls، Bloodborne و Elden Ring را توسعه داده است، اما Dark Souls II به عنوان دست کم گرفته شده ترین عنوان آن است. هنگامی که Dark Souls II در سال ۲۰۱۴ منتشر شد، با استقبال متفاوتی از طرفداران FromSoftware مواجه شد. بسیاری آن را به دلیل باس ها، طراحی جهان و تغییرات مکانیکی بازی، یک پله پایین تر از بازی هایی مانند Dark Souls و Demon’s Souls اصلی می دانستند. در حالی که بعید است Dark Souls II مانند Bloodborne یا حتی Elden Ring برگزار شود، دلایلی وجود دارد که باور کنیم در کنار سایر عناوین FromSoftware از خیلی وجهات دست کم گرفته شده است. ( بازی مورد علاقه بنده در سری سولز )

در سال ۲۰۱۵، Dark Souls II با زیرنویس Scholar of the First Sin دوباره منتشر شد. این نسخه جدید داستان را گسترش داد، جلوه های بصری را بهبود بخشید و مکان های دشمن را تنظیم کرد. این به طور کلی برتر از نسخه اصلی در نظر گرفته می شود، اما هنوز به اندازه دیگر عناوین FromSoftware مورد توجه قرار نمی گیرد. با وجود این، Dark Souls II هنوز هم طرفداران قابل توجهی از طرفدارانی را به دست آورده است که فکر می کنند این عنوان دست کم گرفته شده است، برخی از آنها می گویند که این یکی از بهترین بازی های FromSoftware است.

بازی Dark Souls II

بازی Dark Souls II مکانیک محبوبی به نام Power Stance معرفی کرد. این به بازیکنان اجازه می‌داد تا از سلاح‌هایی از کلاس مشابه استفاده کنند و از آنها در هماهنگی با یکدیگر استفاده کنند. در حالی که این ممکن است شبیه دوتایی به نظر برسد، مکانیک معمولی در بسیاری از بازی های RPG، Power Stance تفاوت های ظریف بیشتری در آن دارد.
حتی برای استفاده از آن، کاراکترها باید ۱.۵ برابر ویژگی های مورد نیاز هر سلاح را داشته باشند. پس از فعال شدن، Power Stance حملات را بین هر دو سلاح همگام‌سازی می‌کند، به طوری که سلاح‌های سنگین‌تر معمولاً با هم حمله می‌کنند و سلاح‌های سبک‌تر پشت سر هم حمله می‌کنند. ثابت شده است که این یکی از با ارزش ترین مکانیک های Dark Souls II است که می تواند مبارزات غوغایی را به یکی از جالب ترین کارهایی که در کل مجموعه دیده شده تبدیل کند.

بازی Dark Souls II

دی ال سی های بسیار خوب

بازی Dark Souls II سه DLC تحسین شده را دریافت کرد. Crown of the Sunken King، Crown of the Old Iron King و Crown of the Ivory King همگی با تحسین زیاد طرفداران منتشر شدند و برخی این الحاقات را بهترین چیز در مورد دنباله دارک سولز می دانند. تنظیمات برای هر دی ال سی متمایز هستند و از نظر بسیاری یک پله بالاتر از بسیاری از مناطق بازی پایه است. در حالی که دی ال س The Lost Crowns به اندازه سایر نسخه‌های FromSoftware نوآورانه نیستند، محتوای جدید چالش‌های بالایی را ارائه می‌کند و در برخی مکان‌ها، طراحی جهان به اولین بازی Dark Souls نزدیک‌تر است، که برخی احساس می‌کردند به شدت در بازی پایه گم شده بود. .

بازی Dark Souls II

منطقه Majula زیباترین هاب کل بازی های سولز بورن است

مجولا منطقه مرکزی Dark Souls II، به طور کلی به عنوان یکی از بهترین مناطق مرکزی که FromSoftware ساخته شده در نظر گرفته می شود. این شبیه به Firelink Shrine از Dark Souls III و The Nexus از Demon’s Souls است، جایی که بازیکنان می توانند با NPC های مختلف تعامل داشته باشند و سطح خود را بالا ببرند.

چیزی که به Majula کمک می کند موقعیت ساحلی آن است. نور خورشید ساعت طلایی هنگامی که از امواج متلاشی کننده زیر منعکس می شود، حتی در حال حاضر، سال ها پس از انتشار اولیه، چشمگیر به نظر می رسد. Majula همچنین با پیشرفت Dark Souls II به یک کانون داستان سرایی تبدیل می شود. هرچه بازیکنان NPC بیشتر در دنیای Drangleic ملاقات کنند، Majula بیشتر پر از شخصیت هایی می شود که داستان های خود را به اشتراک می گذارند و به قهرمان داستان ماموریت های جانبی می دهند. با این جنبه ها، در ترکیب با موسیقی غم انگیز و به یاد ماندنی، Majula یکی از بهترین مکان هایی است که FromSoftware ساخته است.

بازی Dark Souls II

بازی Dark Souls II شامل برخی از بهترین باس فایت های سری می شود

دارک سولز ۲ به داشتن باس فایت های زیاد معروف است و همه آن ها چندان مورد توجه طرفداران فرنچایز نیستند. برخی از باس ها به راحتی شکست می خورند و برخی دیگر مستقیماً از اولین بازی دارک سولز گرفته شده اند. در حالی که همه آنها به اندازه برخی از دیگر باس های به یاد ماندنی FromSoftware نمادین نیستند، در Dark Souls II مبارزات جذابی وجود دارد.

شوالیه شیشه‌ای Looking Glass Knight یک حقه منحصر به فرد دارد که می‌تواند NPCها و حتی بازیکنان را از طریق محافظ آینه‌ای عظیم خود احضار کند. پادشاه عاج سوخته، بازیکن را موظف می‌کند تا یک سری از دشمنان را در حالی که توسط شوالیه‌های NPC حمایت می‌شود، قبل از رویارویی با خود رئیس، از بین ببرد. Sir Alonne یک مبارزه چالش برانگیز با رئیسی است که می تواند بازیکن را به چالش بکشد. در حالی که همه باس های بازی موفق نیستند، برخی از بهترین باس های بازی را می توان در Dark Souls II یافت.

بعید است که Dark Souls II به اندازه سایر بازی های FromSoftware رتبه بالایی داشته باشد. در حالی که از یک تجربه عالی Souls فاصله زیادی دارد و اغلب تحت الشعاع عناوین دیگر قرار می گیرد، کم توجه ترین عنوان سازنده باقی می ماند و حتی در غیاب کارگردانی هیدتاکا میازاکی به یاد ماندنی است. و در پایان نکته جال اینجاست که این بازی بیشتر نمره را در سه گانه سولز دریافت کرده است.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *