۰

فیلم جدید مجموعه Predator با عنوان Badlands در حال ساخت است

کارگردانی این فیلم بر عهده دن تراختنبرگ، نویسنده و کارگردان فیلم مقدماتی شکارچی با عنوان “Prey”، است که در سال ۲۰۲۲ منتشر شد. این خبر اولین بار توسط خبرگزاری هالیوود ریپورتر اعلام شد.

فیلم جدید مجموعه Predator

جزئیات داستان “بدلندز” فعلاً مخفی نگه داشته شده و قرار است اواخر سال جاری میلادی مراحل تولید فیلم آغاز شود. تراختنبرگ که با فیلم “Prey” نامزد دریافت جایزه امی شد، انتظار می‌رود که با این فیلم جدید و مستقل، دنیای Predator را بیش از پیش گسترش دهد. موفقیت فیلم “Prey” در پلتفرم هولو، که رکورد بیشترین تماشای افتتاحیه در این سرویس را به خود اختصاص داد، استودیو قرن بیستم را بر آن داشته تا بیشتر این مجموعه را کاوش کند.

اگرچه برنامه‌های اکران فیلم “بدلندز” هنوز مشخص نیست، اما با توجه به موفقیت فیلم “بوگیمن” در تابستان ۲۰۲۳ و تصمیم اکران سینمایی فیلم “بیگانه: رومولوس” در ماه اوت به جای اکران اختصاصی در هولو، به نظر می‌رسد که اکران سینمایی “بدلندز” هم محتمل باشد.

تراختنبرگ همچنین کارگردانی فصل پنجم و آخر سریال Stranger Things را بر عهده دارد و پیش از این فیلم‌ها و سریال‌هایی مانند “۱۰ خیابان کلورفیلد”، قسمت اول سریال “The Boys”، و “Black Mirror: Playtest” را کارگردانی کرده است.

فیلم اصلی Predator که در سال ۱۹۸۷ به کارگردانی جان مک‌تیرنان منتشر شد، با بازی آرنولد شوارتزنگر، کارل ویتزر (که اخیراً درگذشت) و جسی ونتورا، داستان گروهی از کماندو ها را روایت می‌کرد که در جنگل توسط یک موجود فضایی مورد تعقیب قرار می‌گیرند. این فیلم تاکنون سه دنباله داشته است: شکارچی ۲ (۱۹۹۰)، شکارچیان (۲۰۱۰) و شکارچی (۲۰۱۸).

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *