۰

تمام چیزی هایی که درباره بازی Dragon’s Dogma 2 می دانیم

بازی Dragon’s Dogma 2

تمام چیزی هایی که درباره بازی Dragon’s Dogma 2 می دانیم

پس از انتشار آن در سال ۲۰۱۲، طرفداران Dragon’s Dogma بلافاصله مشتاق دنباله آن شدند. RPG فانتزی محبوب توسعه یافته توسط Capcom به یک عنصر اصلی در جامعه بازی های جهان باز تبدیل شد. اکنون، پس از گذشت بیش از ۱۰ سال، اطلاعات رسمی در مورد دنباله بازی، Dragon’s Dogma 2 وجود دارد.

در اینجا همه چیزهایی که درباره Dragon’s Dogma 2 می دانیم، از جمله تاریخ انتشار، رتبه بندی و موارد دیگر آورده شده است.


عنوان Dragon’s Dogma 2 چه زمانی منتشر می شود؟

اگر به دنبال تاریخ انتشار Dragon’s Dogma 2 هستید، خوشحال خواهید شد که این بازی یک روز مشخص برای عرضه دارد.

در حال حاضر، تاریخ انتشار Dragon’s Dogma 2 22 مارس ۲۰۲۴ است که کمتر از دو ماه دیگر باقی مانده است. بسیاری از طرفداران هیجان زده هستند زیرا دنباله بازی تنها سال ها شایعه شده بود. اکنون، با یک تاریخ انتشار رسمی درست فراتر از افق، گیمرها خود را برای ماجراجویی Dragon’s Dogma آماده می کنند.

بازی Dragon’s Dogma 2

آیا Dragon’s Dogma 2 چند نفره خواهد بود؟

متأسفانه، نه، Dragon’s Dogma 2 تنها یک ماجراجویی تک نفره خواهد بود. مانند اولین بازی از این سری، گیمرها باید در هنگام کاوش در نقشه، خط داستانی و موارد دیگر، خودشان به اطراف بدوند.

با این حال، با دنیایی به بزرگی Dragon’s Dogma، کاوش به تنهایی هرگز خسته کننده نخواهد بود. بازی اصلی دارای زمین های زیادی برای بررسی و بسیاری از هیولاهای مختلف برای مبارزه بود.


آیا Dragon’s Dogma 2 دنباله مستقیم نسخه اصلی است؟

اگرچه ممکن است این بازی Dragon’s Dogma 2 نامیده شود، اما این بازی دنباله مستقیمی برای عنوان اصلی نیست که در سال ۲۰۱۲ منتشر شد.

شخصیت‌ها جدید خواهند بود، اژدهاها متفاوت خواهند بود و کل نقشه به سرزمین‌های جدیدی که بازیکنان بازی اصلی هرگز فکرش را نمی‌کردند گسترش می‌یابد.

بازی Dragon’s Dogma 2

آیا Dragon’s Dogma 2 جهان باز است؟

طرفدار RPG های غول پیکر جهان باز مانند Skyrim، The Witcher و موارد دیگر؟ خب، درست مانند نسخه قبلی خود، Dragon’s Dogma 2 یک دنیای کاملاً باز خواهد بود. نقشه در ابتدا قرار بود دو برابر نقشه بازی اول باشد، اما از آن زمان تاکنون چهار برابر شده است.

این موضوع باعث می‌شود که طرفداران داستانی رو به رشد داشته باشند و فرصت‌های متفاوتی را برای تغییر نحوه پایان بازی، مشابه بازی اصلی و دیگر عناوین مانند Red Dead Redemption 2، The Witcher 3 و غیره ایجاد کنند.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *