۰

۵ تا از بهترین بازی های هک اند اسلش

بهترین بازی های هک اند اسلش

۵ تا از بهترین بازی های هک اند اسلش

بازی‌های هک اند اسلش برای طرفداران گیم‌پلی هیجان‌انگیز و اکشن سریع عالی هستند. آنها بر قرار دادن شما در مکان‌های تنگ با تعداد زیادی دشمن تأکید می‌کنند و سپس شما را وادار می‌کنند تا زرادخانه‌ای از قدرتمندترین سلاح‌هایی را که می‌توانید تصور کنید، آزاد کنید. شمشیر بازی بیش از حد شما را در گرمای لحظه قرار می دهد و اگر به اکشن بی وقفه علاقه دارید، بازی های هک اند اسلش را عالی می کند. سفرهای به یاد ماندنی زیادی در این ژانر وجود داشته است و در این لیست برخی از بهترین بازی‌های هک اند اسلش تمام دوران را رتبه‌بندی می‌کنیم.

بهترین بازی های هک اند اسلش

۵. NieR: Automata

عنوان NieR: Automata بازی‌های Platinum بازیکنان را به آینده‌ای دیستوپیایی می‌برد که در آن انسان‌ها زمین را رها کرده و به ماه پناه برده‌اند. اکنون، آندرویدهای ساخت بشر بر روی زمین باید با هزاران دستگاه ناکارآمدی که سرزمین‌ها را آزار می‌دهند مقابله کنند، به این امید که دوباره قابل سکونت باشند.

بازی NieR تجربه‌ای پر اکشن را به ما می‌دهد که در آن ترکیبی بی‌نظیر از جنگ‌های غوغا و برد، و همچنین موسیقی متن آهنگین در هر مرحله وجود دارد که مبارزات را شبیه به یک رقص می‌کند. لحن عاطفی NieR داستان را حتی بیشتر می کند و مبارزه هرج و مرج هر کسی را تشنه هک اند اسلش با شکم پر می کند.

بهترین بازی های هک اند اسلش

۴. Darksiders 2

بازی Darksiders 2 به عنوان یکی از برترین بازی‌های هک اند اسلش تا کنون و به دلایل خوبی متمایز است. این به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا از ابزار متنوعی متشکل از داس، چکش‌های غول‌پیکر، پنجه‌ها و بازوهای غیرقابل تصور دیگر برای غلبه بر جانوران قلمروهای مختلف استفاده کنند. سیستم مبارزه پویا امکان ترکیبی رضایت بخش از نبردهای دور و غوغا را فراهم می کند. نکته اصلی این است که فضای تاریک، زیبایی شناسی و روایت فقط ده برابر قتل عام هک و اسلش را تکمیل می کند.

علاوه بر این، دنیای باز Darksiders 2 با بیش از ۱۱ سیاهچال با طراحی پیچیده پر شده است که دیدن آنها لذت بخش است اما جهنم روی زمین برای کاوش. از آنجایی که شما از نظر فنی به عنوان مسئول این کار بازی می کنید، یعنی Death که یکی از اعضای چهار اسب سوار آخرالزمان است. به طور کلی، Darksiders 2 شاهکاری است که هر طرفدار بهترین بازی های هک اند اسلش باید آن را امتحان کند.

بهترین بازی های هک اند اسلش

۳. Hades

به زاگرئوس بپیوندید، زیرا او سفری حماسی را در دنیای زیرین آغاز می کند و با خدایان و موجودات افسانه ای زیادی روبرو می شود. هادس ترکیبی بدیع از اساطیر یونان و روایتی سرکش است. روایت آن قانع‌کننده است، اما بهتر از همه، مبارزه هک و اسلش فراتر از رضایت‌بخش است.

سرعت سریع، سریع و بسیار قابل تنظیم آن را خواهید دید. شما چندین سبک بازی در دسترس دارید، و همانطور که یک منطقه را پاک می‌کنید، با انتخاب‌هایی روبرو می‌شوید که یا تقویت می‌کنند یا خلاف ساختی که با Zagreus می‌خواهید انجام دهید.

بازی Hades از تنوع در گیم پلی پشتیبانی می کند و جهت هنری آن، طراحی بازی، و تلفیقی از استراتژی و مهارت، درخشش هنری آن را به نمایش می گذارد که شایسته رتبه بندی در بین بهترین بازی های هک اند اسلش در تمام دوران است.

بهترین بازی های هک اند اسلش

۲. Devil May Cry 5

پس از یک وقفه طولانی و دردناک، Devil May Cry 5 با یکی از بهترین بازی‌های هک اند اسلش که این سبک تا به حال دیده بود، این سری را دوباره به اوج رساند. ارتقای عظیم نسبت به نسخه های قبلی و چهار شخصیت قابل بازی نوار جدیدی را برای بازی های هک اند اسلش ایجاد می کند.

هر شخصیت چیز جدیدی را به میز می آورد. از شمشیر شیطان‌کش نمادین دانته، The Rebellion، تا بازوهای شیطان شکن Nero، هر شخصیت دارای یک سیستم مبارزه شیک برای نابود کردن شیاطین است. Devil May Cry 5 بسته کاملی برای هر کسی است که به دنبال سرگرمی هک اند اسلش است.

بهترین بازی های هک اند اسلش

۱. God of War 3


بازی God of War 3 آخرین فصل از حماسه یونانی کریتوس را نشان می‌دهد که او برای سرنگونی خدایان المپوس، سفری پر از خشم را آغاز می‌کند. کریتوس که به دنبال انتقام گرفتن است، به جنگ با خدایان می رود و چیزی جز مرگ در پی او باقی نمی گذارد.

چیزی که God of War 3 را متمایز می‌کند، مقیاس الهام‌بخش آن است که در آن تایتان‌ها خود به عنوان میدان‌های نبرد عمل می‌کنند. این دارای یک سیستم مبارزه بی امان است، زیرا شما با استفاده از سلاح هایی مانند Blades of Exile و Nemean Cestus، موجودات افسانه ای را با ترکیب های شیطانی در اطراف خود می بالید. بازی God of War 3 یکی از قوی‌ترین روایت‌های این سری را دارد و مبارزات آن چیزی کم از درجه یک ندارد. در واقع آنقدر خوب است که می‌تواند بهترین بازی PS3 باشد و بهترین بازی هک اند اسلش باشد.

برچسب‌ها:, ,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *