۰

بازی Helldivers 2 بزرگترین عرضه استیم سونی تا به امروز است

بازی Helldivers 2 بزرگترین عرضه استیم سونی

بازی Helldivers 2 تنها کمتر از یک روز است که منتشر شده و در حال حاضر نشانه هایی از یک موفقیت چشمگیر برای سونی و استودیو توسعه دهنده Arrowhead Game Studios را نشان می دهد. در واقع، این بازی شوتر سوم شخص همکاری محور به طور خاص در استیم مخاطبان قابل توجهی را جذب کرده است.

بازی Helldivers 2 بزرگترین عرضه استیم سونی

ظرف چند ساعت پس از انتشار، Helldivers 2 با رسیدن به اوج بیش از ۵۷۰۰۰ بازیکن همزمان در استیم، به سومین لانچ بزرگ سونی در این پلتفرم بر اساس این معیار خاص تبدیل شد، و تنها پس از بازی های God of War و Marvel’s Spider-Man Remastered قرار گرفت. با این حال، تعداد بازیکنان آن در طول روز به طور پیوسته افزایش یافته است و اکنون در صدر این رتبه بندی قرار دارد.

با توجه به SteamDB، تعداد کاربران همزمان Helldivers 2 در استیم در حال حاضر به ۸۱۸۴۰ نفر رسیده است. این بدان معناست که این بازی تا به امروز به بزرگترین لانچ سونی در استیم تبدیل شده است و برتری قابل توجهی نسبت به God of War دارد که اکنون با اوجی بالغ بر ۷۳۰۰۰ بازیکن همزمان به رتبه دوم تنزل یافته است. می توانید در ادامه رتبه بندی تمام بازی های PlayStation Studios PC را مشاهده کنید.

رتبهنام بازیحداکثر تعداد کاربران همزمان در استیم هنگام راه اندازی
۱.Helldivers 2۸۱,۸۴۰
۲.God of War۷۳,۵۲۹
۳.Marvel’s Spider-Man Remastered۶۶,۴۳۶
۴.Horizon Zero Dawn۵۶,۵۵۷
۵.The Last of Us Part 1۳۶,۴۹۶
۶.Days Gone۲۷,۴۵۰
۷.Marvel’s Spider-Man: Miles Morales۱۳,۵۳۹
۸.Uncharted: Legacy of Thieves Collection۱۰,۸۵۱
۹.Ratchet and Clank: Rift Apart۸,۷۵۷
۱۰.Returnal۶,۶۹۱
۱۱.Sackboy: A Big Adventure۶۱۰

اگرچه Helldivers 2 به طور واضح مخاطبان زیادی را در رایانه شخصی پیدا کرده است، اما با برخی از مشکلات فنی و اتصال نیز راه اندازی شده است، در نتیجه در حال حاضر دارای امتیاز مجموع “Mixed” کاربران در استیم است. استودیو توسعه دهنده Arrowhead Game Studios اعلام کرده است که در حال کار بر روی یک پچ فوری برای رفع مهم ترین مشکلات است.

Helldivers 2 در PS5 و رایانه شخصی در دسترس است.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *