۰

همکاری بزرگ دیزنی و فورتنایت در راه است

دیزنی ۱.۵ میلیارد دلار در استودیو Epic Games سرمایه‌گذاری کرد و اعلام کرد با این شرکت همکاری‌ خواهد کرد.

این سرمایه‌گذاری بخشی از یک شراکت چند ساله است که هدف آن آوردن محتوای دیزنی به فورتنایت است.

با همکاری استودیو Epic Games و دیزنی، یک دنیای پایدار جدید بر اساس دارایی‌های دیزنی در بخش‌های مختلف از جمله پیکسار، مارول و جنگ ستارگان ساخته می‌شود. در این پروژه جدید، بازیکنان می‌توانند با استفاده از موتور بازی‌سازی Unreal Engine، تجربیات خود را با عناوین دیزنی خلق کنند.

همکاری بزرگ دیزنی و فورتنایت در راه است

رابرت ایگر، مدیرعامل دیزنی، گفت: “این همکاری هیجان‌انگیز با Epic Games برندها و شخصیت‌های محبوب دیزنی را با بازی بسیار پرطرفدار فورتنایت در یک دنیای جدید از بازی و سرگرمی گرد هم می‌آورد. این بزرگ‌ترین ورود دیزنی به دنیای بازی‌ها است و فرصت‌های قابل توجهی برای رشد و گسترش ایجاد می‌کند. ما نمی‌توانیم صبر کنیم تا طرفداران داستان‌ها و دنیای دیزنی را به روش‌های کاملاً جدیدی تجربه کنند.”

تیم سویینی، مدیرعامل و بنیانگذار Epic Games گفت: “دیزنی یکی از اولین شرکت‌هایی بود که به پتانسیل ترکیب دنیای ما با دنیای آن‌ها در فورتنایت ایمان داشت. آن‌ها همچنین از موتور Unreal Engine در سراسر محصولات خود استفاده می‌کنند. اکنون ما روی چیزی کاملاً جدید همکاری می‌کنیم تا یک اکوسیستم پایدار، باز و قابل همکاری بسازیم که جوامع دیزنی و فورتنایت را گرد هم آورد.”

جاش دامارو، رئیس تجربیات دیزنی، گفت: “این به ما امکان می‌دهد مجموعه باورنکردنی داستان‌ها و تجربیات خود را از سراسر شرکت برای مخاطبان گسترده‌ای به نحوی گرد هم آوریم که قبلاً فقط درباره‌اش رویاپردازی می‌کردیم. فناوری پیشرو Epic Games و اکوسیستم باز فورتنایت به ما کمک می‌کند به مصرف‌کنندگان در هر کجا که هستند دسترسی پیدا کنیم تا با دیزنی به روشی که برایشان مناسب‌تر است ارتباط برقرار کنند.”

به جز دنیای پایدار جدید، نه دیزنی و نه Epic Games جزئیات دیگری در مورد همکاری‌های بیشتر بین دو شرکت منتشر نکرده‌اند. با این حال، دیدن شخصیت‌ها و محیط‌های دیزنی در حالت بتل رویال اصلی فورتنایت دور از ذهن نیست.

فورتنایت خود قبلاً همکاری‌های مختلفی با شرکت‌ها و عناوین مختلف، از عناوین ژاپنی مانند Dragon Ball و Naruto تا عناوین غربی مانند جان ویک داشته است.

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *