۰

چرا مارول باید به جای مردان ایکس بیشتر، یک پروفسور ایکس و پیش درآمد مگنتو بسازد؟

پروفسور ایکس

چرا مارول باید به جای مردان ایکس بیشتر، یک پروفسور ایکس و پیش درآمد مگنتو بسازد؟

مردان ایکس چندین دهه است که ابرقهرمانان محبوبی بوده اند، بنابراین زمانی که فیلم های ابرقهرمانی دوباره مد شدند، زمانی که فیلم های لایو اکشن ساخته شدند جای تعجب نداشت. مارول اکنون با کل جهان مشترک خود از ژانر فیلم ابرقهرمانی استفاده کرده است، اما مردان ایکس به طور قابل توجهی کنار گذاشته شده بودند، زیرا فاکس پس از ساخت سه گانه اول همچنان صاحب حقوق بود. مارول بالاخره X-Men را در دست دارد و قصد دارد حالا که چندجهانی باز شده است، آنها را در MCU کار کند، اما به جای بازگرداندن همان تیم قدیمی، شاید تلاش از زاویه متفاوتی به کاراکترها کمک کند تا این بار بمانند.

استودیوها به تلاش برای بازگرداندن X-Men ادامه می‌دهند، اما نتایج اغلب ضعیف می‌شوند. یک زاویه جدید که آنها هنوز انجام نداده اند، پیش درآمدی در مورد رابطه چارلز خاویر و مگنیتو است، حتی قبل از اینکه آنها شروع به تشکیل مدرسه کنند. X-Men: First Class با معرفی خود به خلق X-Men و Brotherhood of Evil نزدیک بود، اما همچنان بر روی تیم X-Men تمرکز داشت، به خصوص بعد از X-Men: First Class. مطالب زیادی در کمیک ها و کارتون های قبلی برای الهام بخشیدن به فیلمی با تمرکز بر روی این دو شخصیت به تنهایی و حتی تجربیات آنها قبل از ملاقات با یکدیگر وجود دارد.
پروفسور خاویر و مگنیتو برای اولین بار در اسرائیل در بیمارستانی برای قربانیان هولوکاست ملاقات می کنند. پروفسور خاویر در آنجا کار می کرد و از توانایی های جهش یافته خود برای کمک به بهبودی بیماران مخفیانه استفاده می کرد. در نهایت، خاویر و مگنیتو به یکدیگر نشان می دهند که هر دو جهش یافته هستند و دوستی خود را با بحث های عمیق فلسفی در مورد افکار خود در مورد جایگاه جهش یافته ها در جهان آغاز می کنند. این تفاوت در فلسفه ها محور رابطه آنها و نبرد بین جهش یافته ها به عنوان یک کل است، زمانی که شما آن را تا هسته آن خالی کنید.

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *