۰

دمو بازی Final Fantasy 7 Rebirth اکنون در دسترس است

فاینال فانتزی ۷ ریبرث تنها چند هفته فاصله دارد و پلی استیشن با پخش نمایش اختصاصی بازی در State of Play، هیجان را دوچندان کرد. این رویداد نگاهی عمیق تر به بازی نسبت به قبل ارائه داد و بخش هایی از مبارزه، جزئیات داستان و موارد دیگر را به نمایش گذاشت. هیجان انگیزترین بخش این نمایش، معرفی دمو بازی Final Fantasy 7 Rebirth بود که در حال حاضر در دسترس است.

دمو بازی Final Fantasy 7 Rebirth

در این دمو، بازیکنان می توانند در نقش کلود یا سفیروث در مسیر راکتور ماکو در نیبلهایم ایفای نقش کنند. این همان بخش از بازی است که سال گذشته در نمایشگاه بازی توکیو به رسانه ها نمایش داده شد و به شما امکان می دهد با یک سفیروث قابل بازی مبارزه کنید.

علاوه بر این، دمو بعداً منطقه جونون را نیز برای اکتشاف با کلود و گروهش اضافه خواهد کرد که بخش نسبتاً بزرگی از دنیای باز باشکوه بازی است. تاریخ دقیقی برای اضافه شدن منطقه جونون به دمو اعلام نشده است، اما مشخصاً در ماه آینده به آن اضافه خواهد شد.

می توانید با مراجعه به فروشگاه پلی استیشن آن را دانلود کنید، اما توجه داشته باشید که احتمالا حجم قابل توجهی دارد. خوشبختانه، به اندازه خود بازی سنگین نیست که ظاهراً ۱۴۵ گیگابایت از فضای PS5 شما را اشغال می کند، که واقعاً توضیح می دهد چرا Square Enix به فکر عرضه بازی روی سه دیسک به جای دو دیسک فعلی بود.

خوشبختانه، این حدس و گمان ها با عرضه فاینال فانتزی ۷ ریبرث در ۲۹ فوریه امسال پایان می یابد، و بعد از آن، تنها کافی است خود را برای یک ماه در یک اتاق تاریک حبس کنید تا داستان بازی اسپویل نشود.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *