۰

طبق گزارش ها، بازی موبایل Elden Ring در Tencent در حال توسعه است

بر اساس گزارش جدیدی که امروز توسط رویترز منتشر شد، Tencent در حال ساخت یک بازی موبایل Elden Ring است. به گفته منابع ناشناس، این پروژه در سال ۲۰۲۲ شروع شد، مدت کوتاهی پس از اینکه Tencent 16٪ از سهام FromSoftware را خریداری کرد (سونی نیز در همان زمان سرمایه گذاری کرد تا ۱۴٪ از سهام را به دست آورد).

بازی موبایل Elden Ring

چند ده توسعه‌دهنده روی یک نمونه اولیه کار می‌کنند، اما طبق گزارش‌ها، پیشرفت کند بوده است. این ممکن است به این دلیل باشد که Tencent مایل است این نسخه موبایلی Elden Ring را به یک بازی رایگان با خریدهای درون برنامه ای تبدیل کند، اما این واقعا برای یک عنوان Soulslike برتر مناسب نیست. Tencent به دنبال موفقیت Genshin Impact است، اما Elden Ring یک نوع بازی کاملاً متفاوت است.

Tencent همچنان بزرگترین ناشر بازی از نظر درآمد سالانه است. با این حال، هفته گذشته، مدیرعامل و یکی از بنیانگذاران پونی ما در جلسه سالانه شرکت در استادیوم شنزن گفت:

بازی، کسب و کار شاخص ماست…اما در سال گذشته، ما با چالش های مهمی روبرو بوده ایم. از آنجایی که رقبای ما به تولید محصولات جدید ادامه می دهند، ما خود را در معرض ضرر دیدیم و این باعث می شود که احساس کنیم چیزی به دست نیاورده ایم.

بنابراین، این شرکت به دنبال تولید موفقیت‌های جدید است، اما انتقال بازی‌های کنسول پریمیوم به موبایل آسان‌تر از انجام آن است. خود Tencent یک عنوان موبایل NieR را در ماه دسامبر پس از ناکامی در یافتن یک مدل تجاری قابل اجرا برای پروژه لغو کرد.

در مورد Elden Ring، طرفداران بازی‌های رایانه‌های شخصی و کنسول‌ها مشتاق بازگشتن و بازی Shadow of the Erdtree بودند، که به تازگی جوایز Wccftech را برای مورد انتظارترین الحاق یا DLC برنامه‌ریزی‌شده برای سال ۲۰۲۴ دریافت کرد. به نظر می‌رسد FromSoftware در حال ایجاد تغییراتی است.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *