۰

کنسول Nintendo Switch تعداد ۱۳۹.۳۶ میلیون در سراسر جهان فروخته است

نینتندو در آخرین گزارش درآمد سه ماهه خود، آمار فروش به‌روزرسانی شده برای سوییچ را تا ۳۱ دسامبر ۲۰۲۳ اعلام کرده است. این کنسول تقریباً به ۱۴۰ میلیون واحد در سراسر جهان فروخته شده است – به طور دقیق، در حال حاضر ۱۳۹.۳۶ میلیون واحد فروخته شده است.

کنسول Nintendo Switch

این رقم از ۱۳۲.۴۶ میلیون واحد در پایان سه ماهه قبل افزایش یافته است، که به این معنی است که ۶.۹ میلیون واحد از نینتندو سوییچ در سه ماهه پایانی ۲۰۲۳ (اکتبر تا دسامبر) فروخته شده است. با این حال، در مورد عملکرد انباشته نینتندو برای سال مالی جاری، اعداد آن رو به کاهش است که با توجه به این واقعیت که سوییچ در مراحل پایانی چرخه حیات فعال خود قرار دارد، جای تعجب ندارد.

در حال حاضر مجموع فروش سخت افزار در سال مالی (آوریل-دسامبر) به ۱۳.۷۴ میلیون دستگاه رسیده است که نسبت به سال قبل ۷.۸ درصد کاهش داشته است، در حالی که کل فروش نرم افزار در این دوره به ۱۶۳.۹۵ میلیون دستگاه رسیده است که ۴.۷ درصد کاهش داشته است.

با این وجود، سود خالص هنوز ۱۷.۹ درصد افزایش یافته است و به لطف سه ماهه سوم قوی، نینتندو پیش بینی های خود را برای سال مالی کمی افزایش داده است. این شرکت اکنون در مجموع فروش ۱۵.۵ میلیون دستگاه سخت افزار را برای این دوره پیش بینی کرده است (به جای ۱۵ میلیون، که به معنای فروش ۱.۷۶ میلیون دستگاه اضافی بین ژانویه تا مارس است) و ۱۹۰ میلیون واحد فروش نرم افزار (از ۱۸۵ میلیون، یعنی ۲۶.۰۵ میلیون دستگاه دیگر بین ژانویه تا مارس فروخته شده است).

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *