۰

خرید گیفت کارت اپل استور رسمی با تضمین قیمت و آموزش

خرید گیفت کارت اپل استور رسمی با تضمین قیمت و آموزش

فروشگاه مجازی اپ استور مرجع اصلی دانلود انواع اپلیکیشن‌ها و بازی‌های مخصوص سیستم‌عامل آی او اس گوشی‌ها و تبلت‌های شرکت اپل است. برای دانلود برنامه از اپ استور، کاربران باید یک حساب کاربری اپل داشته باشند.

نحوه خرید برنامه های پولی ایفون

پس از ایجاد حساب کاربری، می‌توانند با استفاده از کارت اعتباری یا کارت هدیه اپل، برنامه‌های مورد نظر خود را خریداری یا به صورت رایگان دانلود کنند. کاربران ایرانی دیوایس‌های اپل برای خرید از اپ استور با مشکلات مختلفی روبه‌رو می‌شوند. به همین خاطر در این مطلب به‌صورت کامل روش خرید از اپ استور با گیفت کارت Apple را مرور می‌کنیم.

مراحل خرید از اپ استور برای کاربران ایرانی

برخلاف تصور، شما برای خرید از اپ استور کار بسیار راحتی در پیش دارید. درواقع برای خرید انواع اپلیکیشن و بازی از این فروشگاه مجازی در ابتدا باید حساب کاربری اپ استور خود را شارژ کرده و سپس بازی یا نرم‌افزار مورد نظر را خریداری کنید. اما چالش اصلی برای کاربران ایرانی دیوایس‌های اپل، شارژ حساب کاربری یا کیف پول اپ استور است. چرا که کاربران ایرانی به حساب‌ بانکی بین‌المللی دسترسی ندارند و نمی‌توانند به‌صورت مستقیم کیف پول خود در اپ استور را شارژ کنند. در ادامه مراحل خرید از اپ استور را مرور می‌کنیم.

شارژ حساب اپ استو‌ر

همان‌طور که عنوان شد، مهم‌ترین مرحله خرید از اپ استور، شارژ حساب است. شما برای این کار دو راه پیش روی خود دارید. در مرحله اول می‌توانید از حساب‌ بانکی بین‌المللی و کارت‌هایی مانند ویزا یا مستر کارت خود استفاده کرده و کیف پول اپ استور را شارژ کنید.

نحوه خريد از اپ استور با گيفت كارت

با توجه به تحریم‌های بین‌المللی، امکان انجام این کار برای بسیاری از کاربران ایرانی وجود ندارد. به همین خاطر باید به سراغ گزینه دوم یعنی شارژ حساب اپ استور با استفاده از گیفت کارت بروید. این روش بسیار ساده است و به آدرس بین‌المللی یا اطلاعات کارت بانکی نیاز دارد.

برای شارژ حساب اپ استور با استفاده از گیفت کارت

برای شارژ حساب اپ استور با استفاده از گیفت کارت باید در ابتدا وارد این برنامه شده و سپس روی پروفایل کاربری خود کلیک کنید. در ادامه باید روی گزینه Redeem Gift Card or Code کلیک کرده و سپس از طریق گزینه دوربین یا وارد کردن دستی کد ۱۶ رقمی گیفت کارت، حساب کاربری خود را شارژ کنید. باید اشاره کرد که شما بسته به قیمت اپلیکیشن مورد نظرتان، می‌توانید از گیفت کارت‌هایی با قیمت مختلف استفاده کنید. در حال حاضر گیفت کارت‌های اپ استور با قیمت ۱، ۵، ۱۰، ۱۵ دلار و … در بازار موجود هستند که شما می‌توانید آن‌ها را از سایت‌های معتبر خریداری کنید.

استفاده از گیفت کارت برای خر‌ید از اپ استور گزینه‌ای ساده و بسیار سریع‌ به‌شمار می‌آید. همچنین بسیاری از سایت‌های ایرانی انواع گیفت کارت‌های این فروشگاه را عرضه می‌کنند و به همین خاطر شما برای خرید آن‌ها هیچ‌گونه مشکلی نخواهید داشت. باید اشاره کرد که از همین روش می‌توان برای خرید موسیقی، فیلم یا کتاب نیز از دیگر فروشگاه‌های مجازی شرکت اپل مانند اپل موزیک یا اپل تی وی استفاده کرد.

انتخاب اپلیکیشن یا بازی مورد نظر و خرید آن

بعد از این که کد ۱۶ رقمی گیفت کارت را در پروفایل کاربری خود وارد و حسابتان را شارژ کردید، می‌توانید به سراغ اپلیکیشن یا بازی مورد علاقه‌تان رفته و آن را خریداری کنید. باید اشاره کرد که تفاوتی ندارد که شما از گیفت کارت یا کارت بانکی برای شارژ حساب اپ استور استفاده می‌کنید، در هر صورت روش خر‌ید از اپ استور به همین شکل است و باید روی گزینه خرید در صفحه نرم‌افزارد مورد نظرتان کلیک کرده تا بعد از تایید تراکنش، آن را خریداری کرده و سپس دانلود کنید.

خرید گیفت کارت اپل ارزان gift card

در اینجا برخی از ویژگی‌های اپ استور آورده شده است:

  • امکان دانلود اپلیکیشن‌های رایگان و پولی

  • دسته‌بندی اپلیکیشن‌ها در دسته‌بندی‌های مختلف

  • امکان جستجوی اپلیکیشن‌ها

  • امکان خواندن نظرات کاربران دیگر درباره اپلیکیشن‌ها

  • امکان خرید محصولات درون‌برنامه‌ای

استفاده از گیفت کارت خرید از اپ استور را آسان می‌کند

در این مطلب آسان‌ترین روش شارژ حساب و خرید از اپ استور را بررسی کردیم. شما با خرید گیفت کارت به وارد کردن آدرس، شماره و اطلاعات بانکی نیازی ندارید و می‌توانید در سریع‌ترین زمان ممکن نرم‌افزار یا بازی مورد علاقه‌تان را از فروشگاه اپ استور خریداری کنید.

خرید کارت اپل استور ارزان از بهترین سایت خرید گیفت کارت در ایران

سایت igame معتبرترین سایت خرید گیفت کارت ارزان و خرید درون بازی ایرانی است که پرداخت درون برنامه ای تمام پلتفرم ها و خرید انواع گیفت کارت ها را فراهم کرده است. سایت آی گیم، علاوه بر تضمین قیمت محصولات، روش خرید قانونی و ارائه رسید خرید تمام خدمات بازی، گیفت کارت و اکانت پرمیوم را در سریع‌ترین زمان ممکن به مشتریان ارائه می‌کند.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

تحریریه کنترل امجی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *