۰

بهترین بازی های جهان دی سی DC کدامند؟

بهترین بازی های جهان دی سی DC

بهترین بازی های جهان دی سی DC کدامند؟ کمیک های دی سی و بازی های ویدیویی یک ترکیب پویا از برخی از بهترین سرگرمی های موجود است. در طول دهه ها، شخصیت های دنیای دی سی در پلتفرم های مختلفی ظاهر شده اند و با انتشار بازی Suicide Squad: Kill the Justice League، نگاهی به برخی از بهترین بازی های این فرنچایز خواهیم انداخت. بازی های ویدیویی مختلفی در طول سال ها با قدرتمندان اصلی دنیای دی سی ساخته شده اند، اما همچنین شاهد درخشش شخصیت های کمتر شناخته شده از تاریخچه عجیب و غریب کتاب های کمیک این ناشر با سابقه ای طولانی و داستانی بوده ایم.
در این مقاله به معرفی بهترین بازی های جهان دی سی DC خواهیم پرداخت؛ با کنترل امجی همراه باشید.

Gotham City Imposters

بهترین بازی های جهان دی سی DC

Suicide Squad: Kill the Justice League اولین باری نیست که بازی های دی سی را به سمت طراحی آنلاین برده است. در سال ۲۰۱۲، استودیو Monolith یک شوتر چندنفره اول شخص مملو از دلقک ها و قهرمانان نقابدار با زره های هاکی منتشر کرد. این بازی عجیب و غریب بود و هرچند رقیبی برای سری Call of Duty به حساب نمی آمد، اما می توانستید ساعاتی از سرگرمی با آن داشته باشید. بازی در سال ۲۰۱۲ به صورت رایگان در دسترس قرار گرفت، اما با خاموش شدن سرورها و حذف از استیم در سال ۲۰۲۱، به سرعت به دست فراموشی سپرده شد. سرنوشتی غم انگیز برای برداشتی جالب بر ماهیت معمولاً تاریک و خشن بازی های دنیای دی سی.

سری بازی های Batman: Arkham

سری بازی های بتمن بهترین بازی های جهان دی سی DC

شما به راحتی می توانید تمام بازی های سری آرخام ساخته استودیو راک‌استدی – که شامل پیش درآمد عالی راک‌استدی مونترال با نام “Arkham Origins” هم می شود – در این لیست قرار دهید، اما ما کل سری را در یک ورودی جمع بندی کرده ایم. “Arkham Asylum” با ترکیب روان مبارزات، گشت و گذار و کارهای کارآگاهی، در حالی که “Arkham City” با داشتن محیطی جهان باز بزرگتر و چرخش های داستانی هیجان انگیز، این ایده ها را گسترش داد. “Arkham Knight” به سادگی بهترین این مجموعه است، زیرا با به حداکثر رساندن مکانیک های گیم پلی موجود، مسیر را به طرز چشمگیری هموار کرد و حتی با گذشت تقریبا یک دهه از انتشار اولیه، از نظر بصری همچنان قابل تحسین است.

  • لیست تمام بازی های سری Batman Arkham به ترتیب انتشار

Lego DC Super-Villains

بهترین بازی های جهان دی سی DC

Suicide Squad: Kill the Justice League اولین باری نیست که ابرشرورهای دی سی در کانون توجه قرار می دهد. در سال ۲۰۱۸، بازی Lego DC Super-Villains به بازیکنان این فرصت را داد تا به عنوان نسخه های لگویی شخصیت های شرور نمادین، کمی هرج و مرج به پا کنند. گیم پلی اصلی از فرمول ثابت لگو انحراف نمی کند، اما جذابیت اصلی در اینجا، فرصت ایجاد یک شخصیت سفارشی و همکاری با جوکر، گوریلا گرود، سینسترو و چندین شرور دیگر است.

سری بازی های Batman: The Telltale

بهترین بازی های جهان دی سی DC

Telltale Games در روایت خود از بتمن، تغییرات بزرگی در دنیای تثبیت شده شوالیه تاریکی ایجاد کرد و با ارائه برداشت های جدید از شخصیت های آشنا و داستان های کاملا متفاوت برای دشمنان قدیمی او، همه چیز را زیر و رو کرد. هر دو فصل بازی سرگرم کننده ای درجه یک با فضایی اکشن تر هستند که در آن یک بروس وین جوان تر با چالش های بزرگی روبرو می شود. اگر به دنبال داستانی از بتمن هستید که همواره غافلگیرکننده باشد، دو فصل بازی Telltale شما را میخکوب خواهد کرد.

DC Universe Online

بهترین بازی های جهان دی سی DC

یکی دیگر از بهترین بازی های جهان دی سی DC و بزرگترین بازی سرویس آنلاین دی سی تا به امروز، یعنی DC Universe Online، از سال ۲۰۱۱ میلادی تا کنون فعالیت می کند و هنوز هم قدرتمند است. این بازی MMORPG رایگان به شما امکان می دهد انسان فراطبیعی خود را بسازید، با قهرمانان بزرگ دی سی همنشینی کنید و برخی از شرورترین ابرشرورهای موجود را به چالش بکشید. اگر به امتحان کردن این بازی رایگان علاقه دارید، هم اکنون برای تمامی کنسول های نسل گذشته و نسل فعلی در دسترس است.

Injustice: Gods Among Us

بهترین بازی های جهان دی سی DC

موفقیت بازی Mortal Kombat 9، استودیو NetherRealm توجه خود را به دنیای دی سی با Injustice: Gods Among Us، یک بازی مبارزه‌ای فوق‌العاده با داستانی فوق‌العاده که روی گوشه‌ای تاریک از دنیاهای موازی تمرکز دارد، معطوف کرد. Injustice که در دنیایی با نسخه تاریک سوپرمن روایت می‌شود، روایت داستانی اورجینال را با اکشنی هیجان‌انگیز که به شکلی اصیل ظاهر و حس هر شخصیت دی سی در فهرست خود را به تصویر می‌کشد، ترکیب می‌کند. این بازی که در مقایسه با کار Mortal Kombat یا کراس‌اور Mortal Kombat vs. DC Universe کاملاً متفاوت است، همچنان امروزه به خوبی کار می‌کند و چند سال بعد دنباله‌ای فوق‌العاده دریافت کرد.

The Flash

بهترین بازی های جهان دی سی DC

بازی فلش که بر اساس سریال تلوزیونی به همین نام با بازی جان وسلی شیپ در سال ۱۹۹۰ ساخته شده بود، در سال ۱۹۹۱ روی مستر سیستم سگا شروع به کار کرد. این بازی در سایه سونیک با ارائه تجربه‌ای بیشتر متمرکز بر پازل در کنار حملات پرسرعت و مبارزات باس رنگارنگ، مسیر متفاوتی را در پیش گرفت. The Flash به طرز شگفت‌انگیزی اقتباسی سرگرم‌کننده از سریال کوتاه‌مدت تلویزیونی بود.

Superman: Shadow of Apokolips

بهترین بازی های جهان دی سی DC

حداقل یک بازی با حضور سوپرمن ثابت کرد که می تواند به طرز شگفت انگیزی سرگرم کننده باشد. Shadow of Apokolips یک لذت خیال پردازی قدرتمند بود: یک ماجراجویی شاداب و سرزنده که در سال ۲۰۰۲، با ورود به دنیای سریال پویانمایی سوپرمن، روز دنیا را نجات داد. بازیگران سریال برای صداگذاری شخصیت‌های به یادماندنی خود بازگشتند و گیم‌پلی به شما اجازه می داد تا از قدرت های کریپتونی سوپرمن در مقابل اوباش و ابرشرورها استفاده کنید.

Justice League: Heroes

بهترین بازی های جهان دی سی DC

اگرچه بازی های زیادی با حضور تمام اعضای لیگ عدالت ساخته نشده است (و هنوز هم سعی می کنیم بازی مبارزه ای “Justice League Task Force” بلیزارد را فراموش کنیم)، اما گاهی اوقات نتایج فوق العاده ای هم به دست می آید، مانند بازی “لیگ عدالت: قهرمانان”. این بازی که اساسا برداشتی از “اتحاد نهایی انتقام جویان” مارول است، قهرمانان اصلی دی سی را مقابل بزرگترین تهدیدهای دنیاهای موازی قرار می دهد. “قهرمانان” برای حفظ جذابیت، از سطح دشواری متناسبی برخوردار است، بخش همکاری گروهی آن هنوز هم لذت بخش است و به اعضای کمتر شناخته شده لیگ عدالت نیز فرصتی برای درخشیدن می دهد.

Mortal Kombat Vs. DC Universe

بهترین بازی های جهان دی سی DC

نبرد نهایی Midway در سری Mortal Kombat، یعنی بازی “مورتال کمبت در برابر دنیای دی سی” (Mortal Kombat vs. DC Universe)، لیاقت توجه بیشتری دارد، زیرا این بازی نمونه اولیه‌ای برای آینده‌ی این مجموعه بود. اگرچه در مقایسه با عناوین خشن‌تر قدیمی این سری، کمی ملایم به نظر می‌رسید، اما همچنان با گره زدن ماجراجویی‌ای جذاب در چندجهانی به مبارزات نفس‌گیر و روایت داستانی، فرمولی برای نسخه‌های بعدی مورتال کمبت پایه‌گذاری کرد. در این بازی قهرمانان دنیای دی سی در کنار شخصیت‌های کلاسیکی مانند اسکورپین، ساب-زیرو و سونیا بلید به نبرد پرداخته‌اند. شاید برای دریافت رده‌بندی سنی مناسب‌تر، مجبور به تعدیل خشونت شده باشد، اما این بازی زمینه‌ساز عناوینی مانند Injustice و دنباله‌های بعدی مورتال کمبت شد.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *