۰

پارت سوم The Last of Us | زمان آن است که آخرین نفر الی را پشت سر بگذارد

پارت سوم The Last of Us

پارت سوم The Last of Us | زمان آن است که آخرین نفر الی را پشت سر بگذارد

اخیراً، گیمرها در سراسر جهان درباره ذکر فصل سوم The Last of Us که توسط خالق این فرنچایز، نیل دراکمن در طول مستند «Grounded II» گفته شد، سر و صدا کردند. دراکمن در یک عبارت ساده اشاره کرد که می‌تواند «یک فصل دیگر برای این داستان» وجود داشته باشد که به رویدادهایی در The Last of Us اشاره می‌کند که در دهه گذشته رخ داده‌اند.

با این حال، من مشتاق هستم که دراکمن و ناتی داگ از داستان ثابتی که در سال ۲۰۱۳ در The Last of Us و ۲۰۲۰ در The Last of Us Part II بررسی کردیم، دور شوند. فکر می‌کنم بالاخره زمان آن فرا رسیده است که الی – مسلماً مهم‌ترین شخصیت در دنیای The Last of Us – باید بازنشسته شود و پشت سر بماند (بدون جناس، طرفداران TLOU).
ممکن است از قبل چنین باشد

هشدار داده می شود: اگر The Last of Us Part II را بازی نکرده اید، این مقاله کل داستان را خراب می کند.

ممکن است Naughty Dog در حال حاضر مفهومی برای عنوان سوم داشته باشد که ما را از داستان الی دور می کند. در پایان قسمت دوم The Last of Us، مشخص می‌شود که او عملاً همه چیز را از دست می‌دهد و تصمیم می‌گیرد دشمن خود را در مسیر آتشین انتقام تعقیب کند، نه اینکه زندگی مسالمت‌آمیز با خانواده جوانش در مزرعه‌ای در وایومینگ داشته باشد. داستان او پس از از بین بردن حلقه ابی به پایان می رسد، و پس از اینکه او اجازه می دهد تا آنتاگونیست بازی نسبتاً سالم فرار کند، مشخص می شود که سفر او به پایان رسیده است.

فرصت کمی برای الی باقی نمانده است که دنبال صحنه های پایانی The Last of Us Part II باشد. او باقی مانده است تا به طرز غم انگیزی تسلیم بزرگترین ترس خود شود – تنها ماندن در دنیایی که توسط انسان و بیماری ویران شده است.

جایگزین چیست؟

پارت سوم The Last of Us

من یک داستان کاملاً جدید را در یک فضای تازه با تعداد زیادی شخصیت ناشناخته ترجیح می دهم. این یک جدایی از «آنچه به آن عادت کرده‌ایم» بود و داستان را تا اینجا از بین می‌برد، اما در حقیقت، The Last of Us 2013 می‌توانست یک عنوان تک‌شات باشد – و این یکی از محبوب‌ترین عنوان‌ها بود. بازی های نسل، صدها جایزه را به دست آورد.

اخیراً، Naughty Dog لغو یک عنوان چند نفره Last of Us را اعلام کرد که می‌توانست یک پروژه مستقل با تعداد زیادی شخصیت‌ها و مکان‌های جدید باشد – و شایعاتی نیز وجود داشت که این عنوان یک بازی تیراندازی نیز خواهد بود. این بسیار هیجان انگیز بود، تنها به این دلیل که من ناامید هستم تا ببینم بقیه کشور چگونه بوده است.

همانطور که The Last of Us در قسمت اول و دوم آشکار می شود، نگاهی اجمالی به مناطق مختلف کشور پسا آخرالزمانی می اندازیم و داستان در همه جاهای دیگر یکسان است، اما گستردگی احتمالات بسیار زیاد است. مانند Fallout و توانایی آن برای بردن بازیکنان به یک محیط جدید با هر عنوان جدید، The Last of Us باید بازیکن را به جایی کاملاً جدید در قسمت III منتقل کند.

و بله، Naughty Dog می تواند این کار را با الی در راس آن انجام دهد، اما من فکر می کنم دیگر چیزی برای شخصیت او در آن جهان باقی نمانده است. او بیش از یک دهه است که چهره این بازی بوده و داستان او پخش شده است. از بازی اول تا بازی دوم، او به طور فزاینده ای منزوی، سرخورده و وحشیانه به عنوان یک شخصیت تبدیل شد، و جدا از چند صحنه ربوده شده با دینا، علاقه عشقی او به TLOU II، مسیر الی به سمت جاده ای تاریک و تاریک هدایت شده است که نمی تواند لذت بخش باشد. توسط بازیکنان در یک تکرار دیگر کاوش شده است.

پارت سوم The Last of Us

چیزی برای ابی و فایرفلایز وجود دارد، اما آیا این موضوع واکنش شدید طرفداران را به دنبال خواهد داشت؟

من همه طرفدار یک تغییر پارادایم هستم. من بدم نمی‌آید که عنوان جهان باز Last of Us در منطقه وسیعی که می‌توان آن را مستقر و کاوش کرد، مملو از خطرات، خطرات و جناح‌های متخاصم است. هرچند این ترجیح من است. در حقیقت، به عنوان یکی از طرفداران سرسخت Last of Us، من فقط برای ادامه داستان به هر شکل ممکن ناامید هستم – اما از اینکه داستان الی خوب و واقعی گفته شده راضی هستم.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *