۰

به‌روزرسانی‌های استیم Elden Ring نشان می‌دهد که DLC در حال نزدیک‌تر شدن است

به‌روزرسانی‌های استیم Elden Ring

به‌روزرسانی‌های استیم Elden Ring نشان می‌دهد که DLC در حال نزدیک‌تر شدن است

پس از به روز رسانی در صفحه Elden Ring SteamDB، به نظر می رسد که Shadow of the Erdtree DLC آینده در مرحله ارزیابی کیفیت باشد.

تاریخچه به روز رسانی این تغییرات را چند ساعت پیش اضافه کرد. این امر از شایعات جاری مبنی بر قریب الوقوع بودن انتشار یا انتشار بزرگ پشتیبانی می کند.

در اوایل این ماه، بسته جدید الدن رینگ DLC در فایل های آن ظاهر شد. این نیز به Shadow of the Erdtree اشاره کرد، اما توسعه دهندگان چیزی را تایید نکرده اند.

عنوان Shadow of the Erdtree اولین بار در فوریه ۲۰۲۳ معرفی شد. شایعات حاکی از آن است که چیزی بزرگ برای سالگرد راه اندازی Elden Ring در راه است.

بازی Elden Ring در ابتدا در ۲۵ فوریه ۲۰۲۲ منتشر شد. بنابراین، احتمالاً جشن سالگرد دیگری برای امسال در نظر گرفته شده است.

عنوان Shadow of the Erdtree DLC یک هدیه عالی برای طرفداران قدیمی خواهد بود. با این حال، ممکن است به طور کامل در سالگرد بازی منتشر نشود. این می تواند به سادگی اعلام تاریخ انتشار باشد.

از این گذشته، طرفداران خاطرنشان کردند که توسعه دهندگان DLC را در The Game Awards 2023 معرفی نکردند.

ایجاد هایپ برای DLC های اصلی منطقی به نظر می رسد، به جای تکیه بر یک افت سایه. بنابراین، DLC Elden Ring ممکن است اواخر امسال منتشر شود.

با این حال، در دسامبر ۲۰۲۳، اطلاعاتی در مورد همکاری Elden Ring و Thrustmaster به صورت آنلاین منتشر شد.

این نشت‌ها نشان می‌دهد که کنترل‌کننده‌های Thrustmaster با تم Elden Ring برای جشن گرفتن یک سالگرد «با گسترش جدید Shadow of the Erdtree همگام می‌شوند». و صفحه مربوط به این کنترلرها به سرعت حذف شد.

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *