۰

هوش مصنوعی گوگل بارد اکنون می تواند تصویر بسازد

گوگل امروز هوش مصنوعی تولیدکننده را به ویژگی های خود اضافه کرد، اما همچنین پیشرفت‌های جدیدی را برای بارد نیز اعلام کرد. مهم‌ترین آن‌ها این است که بارد اکنون می‌تواند از Gemini Pro، جدیدترین مدل هوش مصنوعی چندوجهی گوگل، در تمام زبان‌ها و مناطقی که بارد در حال حاضر در دسترس است، استفاده کند.

هوش مصنوعی گوگل بارد

پیش از این، Gemini Pro فقط برای زبان انگلیسی به بارد آورده شده بود و به آن «توانایی درک، استدلال، خلاصه‌سازی و کدگذاری پیشرفته‌تر» می‌داد.

بارد اکنون می‌تواند تصاویر را نیز تولید کند. این قابلیت در «اکثر کشورهای سراسر جهان» به زبان انگلیسی به صورت رایگان در دسترس است. این قابلیت با جدیدترین مدل Imagen 2 گوگل تامین می‌شود که «برای ایجاد تعادل بین کیفیت و سرعت، نتایج باکیفیت و عکس‌واقعی را ارائه می‌دهد».

همانطور که انتظار می‌رود، استفاده از این قابلیت به سادگی تایپ کردن توضیحات در کادر متن بارد است. سپس تصاویر سفارشی و گسترده‌ای دریافت خواهید کرد که به شما کمک می‌کند ایده خود را زنده کنید. بارد از SynthID برای جاسازی علامت‌های دیجیتالی قابل شناسایی در پیکسل‌های تصاویر تولید شده استفاده می‌کند، بنابراین راهی واضح برای تشخیص اینکه آن‌ها با هوش مصنوعی تولید شده‌اند وجود دارد.

در نهایت، اکنون می‌توانید خروجی Bard را با نتایج جستجوی Google در بیش از ۴۰ زبان با کلیک کردن روی نماد G بررسی کنید. پس از کلیک بر روی آن، بارد ارزیابی می‌کند که آیا محتوایی در سراسر وب وجود دارد که پاسخ آن را تأیید کند. عبارات برجسته‌شده را دریافت خواهید کرد و می‌توانید اطلاعات بیشتری در مورد اطلاعات پشتیبانی یا متناقضی که توسط جستجوی Google پیدا شده است، بیاموزید.

گوگل می‌گوید سازمان سیستم‌های مدل‌های بزرگ، «ارزیاب برجسته مدل‌های زبانی و چت‌بات‌ها در سراسر زبان‌ها»، Bard با Gemini Pro را «یکی از ترجیح‌دهنده‌ترین چت‌بات‌های موجود»، با یا بدون هزینه، می‌داند و اشاره می‌کند که یک «جهش خیره کننده به جلو» داشته است. ارزیابی‌های کور توسط ارزیابان شخص ثالث گوگل نیز بارد با Gemini Pro را به عنوان «یکی از بهترین هوش‌های مصنوعی مکالمه‌محور، در مقایسه با جایگزین‌های رایگان و پولی پیشرو» شناسایی کرد.

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *