۰

مشاهده لیست قیمت کنسول بازی و لوازم جانبی آن در ایمالز

امروزه با مدرنیته شدن سبک زندگی، کنسول بازی و بازی‌های کامپیوتری جدیدی خلق شدند که طرفداران بسیاری دارند. درواقع کنسول بازی، ابزاری است که از آن به جهت پخش یا اجرای بازی استفاده می‌شود و بدون وجود آن، بازی کردن امری ناممکن است. همانند کلیه ابزارهای دیگری که شاهد رشد، به‌روزرسانی و پیشرفت آن‌ها هستیم، کنسول‌های بازی نیز پیشرفت شگرفی داشته‌اند؛ به‌طوری‌که نسل به نسل با پیدایش آپشن‌های جدید، باکیفیت‌تر شده‌اند. البته قیمت کنسول بازی با توجه به امکانات و کیفیت آن نیز متفاوت است.

درواقع افراد با توجه به سلیقه و علایق خود یک مورد از آن‌ها را انتخاب و استفاده می‌کنند. در ادامه جهت بررسی و معرفی نمونه‌های مختلف کنسول بازی مانند ایکس باس، ps4 و ps5 با ما همراه باشید.

کنسول بازی

دنیای پُررقابت امروزی باعث شده که روزانه شاهد ورود نام و برندی تازه به بازار باشیم. در این حالت سؤال این است که، چگونه باید کنسول بازی موردنظرمان را بخریم؟ بالا رفتن قیمت کنسول بازی، باعث شد عده‌ای از افراد به دنبال نسخه‌های قدیمی‌تر و ساده‌تر کنسول بروند. با ورود رقبای چینی، فروش کنسول‌های بازی قابل‌حمل هم جانی تازه گرفت. اگر به دنبال کنسول بازی ارزان یا با قیمت مناسب هستید، از سایت ایمالز دیدن کنید.

انواع کنسول‌های بازی

کنسول‌ها تنوع بالایی دارند و هرکدام هم طرفداران خاص خودشان را دارند. با‌این‌حال سه شرکت سونی، مایکروسافت و نیتندو در حال حاضر به‌عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده‌های کنسول بازی در دنیا شناخته‌شده‌اند. کنسول بازی این شرکت‌ها، بازی‌های متفاوتی را پیش روی گیمرها قرار داده‌اند و آن‌ها با توجه به سلیقه، قیمت کنسول بازی و برخی عوامل دیگر که به نظر خودشان بازمی‌گردد، اقدام به خرید یکی از آن‌ها می‌کنند.

کنسول‌ها بازی معمولاً در امکانات، بازی‌ها و قیمت با هم تفاوت دارند که هنگام خرید باید به آن‌ها توجه داشت. در ادامه به معرفی برخی از پرطرفدارترین انواع کنسول بازی خواهیم پرداخت.

کنسول بازی PS5

کنسول بازی پلی استیشن ۵، به‌عنوان جدیدترین کنسول بازی شرکت سونی شهرت دارد. این بازی از ویژگی‌های سخت‌افزاری فوق‌العاده‌ای برخوردار است و بازی‌های بسیار باکیفیتی دارد که در باندل‌های مختلف وجود دارد و گیمرها با بررسی کلی شرایط آن‌ها، می‌توانند باندل دلخواه خودشان را خریداری کنند.

پلی استیشن ۵ سه ویژگی دارد که در دیگر کنسول‌ها دیده نشده است. ویژگی‌های مهم PS5 عبارت‌اند از:

  • کیفیت ۴K برای همه بازی‌ها در پی‌اس ۵
  • امکان استفاده برای تعداد افراد بیشتر
  • قابلیت ارتقا طبق نسخه‌های جدید

کنسول بازی ps4

گرچه با آمدن کنسول بازی پی‌اس ۵، بازی برای کنسول بازی پی‌اس ۴ کمتر تولید می‌شود، اما قیمت مناسب کنسول بازی پی‌اس ۴ نسبت به نسل جدیدتر آن، باعث شده که این محصول همچنان طرفداران خاص خودش را داشته باشد. کنسول بازی ps4 به‌واسطه بازی‌های بسیار زیاد و باکیفیتی که دارد هنوز هم ارزش خرید بالایی دارد. به همین دلیل هنوز خیلی‌ها به خرید پلی‌استیشن ۴ فکر می‌کنند. برای خرید کنسول بازی پی‌اس ۴ می‌توانید ابتدا در سایت ایمالز به جستجو و مقایسه کنسول بازی بپردازید و سپس یک خرید باکیفیت را تجربه کنید.

کنسول بازی ایکس باکس

کنسول بازی ایکس باکس نیز ازجمله کنسول‌های بازی پرطرفدار دنیا است که توسط مایکروسافت عرضه شد. درواقع این شرکت، ایکس باکس را به شکلی بسیار جدی وارد حوزه بازی‌های ویدئویی کرد؛ به‌طوری‌که اکنون سهم قابل‌توجهی از بازار را در اختیار دارد. ازجمله جدیدترین این کنسول بازی، می‌توان به ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس اشاره کرد. ایکس باکس سری ایکس، کنسولی بسیار قدرتمند است که می‌تواند بازی‌ها را باکیفیت بالایی اجرا کند و کنسول ایکس باکس سری اس، درحالی‌که قدرت کمتری نسبت به ایکس باکس سری ایکس دارد، ارزش خرید بالایی دارد. همچنین قیمت کنسول بازی ایکس باکس نسب به سایر کنسول‌ها مناسب‌تر است.

ابزار و لوازم همراه کنسول‌های بازی

با فراگیر شدن بازی‌های کامپیوتری و استفاده از کنسول‌های بازی، شرکت‌ها به فکر جذاب‌تر نشان دادن آن‌ها افتادند. ازاین‌رو امروزه ابزارها و لوازم جانبی زیادی به همراه آن‌ها وجود دارد که در صورت تمایل می‌توان آن‌ها را خریداری کرد. این ابزار شامل دسته بازی، فرمان ماشین بازی و روکش دسته بازی جهت محافظت از این وسیله است. لازم به ذکر است که برای حمل این وسیله به‌صورت جداگانه برای هریک، کیف حمل کنسول بازی، تولید و روانه بازار شده است که فرایند جابه‌جایی را آسان ساخته است.

خرید کنسول بازی از ایمالز

ایمالز این امکان را فراهم کرده که بتوانید با بررسی دقیق‌ترین قیمت کنسول بازی، در زمان مناسب وسیله موردنظر خود را خریداری کنید. علاوه بر خود کنسول، در این سایت امکان مشاهده و مقایسه قیمت‌های برخی لوازم جانبی مانند کیف حمل کنسول بازی، دسته بازی، فرمان ماشین بازی و حتی روکش دسته بازی وجود دارد که اگر مایل به خرید بودید، می‌توانید وسیله موردنظرتان را با بهترین قیمت خریداری کنید.

قیمت کنسول بازی مختلف

این وسیله‌ها، انواع مختلف دارند که هرکدام ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود را دارد که برای هر گیمری بااهمیت است؛ به‌طوری‌که علاقه دارند نسبت به همه آن‌ها و همچنین قیمت هریک اطلاعات لازم را داشته باشند. درواقع با آگاهی و شناخت از انواع آن‌ها، می‌توان راحت‌تر اقدام به خرید کرد. در ادامه لیست قیمت کنسول بازی در زمان نگارش مقاله ذکرشده است:

قیمت کنسول بازی(تومان)

نوع

از ۶۰ تا ۱۰۰ میلیون

Ps5

از ۲۰ تا ۵۰ میلیون

Ps4

از ۱۰ تا ۱۲ میلیون

ایکس باس

بازی جذاب و ساعت‌های خاطره‌انگیز با کنسول‌های بازی

بازی‌های کامپیوتری که امروزه بیش‌ازپیش مورداستفاده قرار می‌گیرند و طرفداران مخصوص به خود را دارند، در انواع مختلف تولید و روانه بازار شده‌اند که افراد با توجه به میزان بودجه و همچنین سلیقه شخصی یکی از آن‌ها را تهیه و ساعت‌های لذت‌بخشی را تجربه می‌کنند. این ابزارها طیف گسترده‌ای در بر دارند و این تنوع هم روزبه‌روز بیشتر می‌شود. همچنین برای هر یک، لوازم جانبی جدیدی با کاربرد متفاوت تولیدشده و گیمرها در صورت تمایل اقدام به تهیه آن‌ها می‌کنند.

برای تهیه این ابزار باکیفیت، به سایت ایمالز مراجعه و بااتصال به بهترین فروشندگان کنسول‌های بازی، خرید خود را تکمیل کنید. در این مقاله سعی بر آن بود که رایج‌ترین انواع بازی‌ها، کنسول بازی و همچنین قیمت هریک را بررسی و ارائه کنیم تا در مواقع نیاز از این مطالب بهره بگیرید.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

تحریریه کنترل امجی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *