۰

بازی جدید Metro احتمالا در State of Play معرفی خواهد شد

بازی جدید Metro

در میان عناوین زیادی که برای حالت بالقوه بعدی بازی به اشتراک گذاشته شده است، نیک بیکر، یکی از بنیانگذاران ایکس باکس Era، به Metro اشاره کرد. ممکن است کاملا بی ضرر به نظر برسد، اما تایید شده است که ۴A Games در حال کار بر روی عنوان جدیدی در سری پسا آخرالزمانی است. چیزی که چندان آشکار نیست این است که شایعه شده است که hdk عنوان یک بازی VR است.

همانطور که توسط Kurakasis در توییتر گزارش شده است، آن را Metro Awakening می نامند و اعلامیه آن “خیلی زود” منتشر می شود. وضعیت بعدی بازی برای ۳۱ ژانویه / ۱ فوریه شایعه شده است.

۴A Games برای اولین بار در سال ۲۰۲۰ عنوان تک نفره جدیدی را در این سری برای Xbox Series X/S، PS5 و PC معرفی کرد که بعداً تایید کرد که داستان تحت تأثیر حمله روسیه به اوکراین قرار گرفته است. Insider Gaming در آگوست ۲۰۲۳ گزارش داد که تست های پخش خارجی “به طور مداوم” در سال گذشته ادامه داشته است.

این احتمال وجود دارد که Metro Awakening امسال راه اندازی شود و State of Play اولین تریلر و پنجره انتشار را فاش کند. با این حال، اگر یک عنوان VR باشد، آیا همچنان روی Xbox Series X/S عرضه خواهد شد؟ (با فرض اینکه این عنوان همان عنوان باشد) این می تواند یک شوتر اول شخص سنتی با حالت VR برای نسخه های PS5 و PC باشد، اما ما به جزئیات بیشتری نیاز داریم.

۴A Games همچنین گفت که “به طور فعال در حال بررسی مفاهیم چند نفره است که راه جدیدی برای تجربه دنیای مترو ارائه می دهد.” برنامه‌های آن نامشخص بود، اما «متعهد به تجربه‌های تک‌نفره و داستان محور در دنیای مترو است که طرفداران ما آن را می‌شناسند و دوست دارند».

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *