۰

در پایان متفاوت بازی The Last of Us Part II چه اتفاقی می افتاد؟

پایان متفاوت بازی The Last of Us Part II

در پایان متفاوت بازی The Last of Us Part II چه اتفاقی می افتاد؟


توجه : متن دارای اسپویل از داستان بازی می باشد .

بازی The Last of Us Part II Remastered دارای یک ترک تفسیری برای توسعه‌دهندگان است که می‌توان در حین بررسی بازی‌ها به آن گوش داد، و رازهایی را در مورد ایجاد این بازی پسا آخرالزمانی فاش کرد که در زمان انتشار بسیار بحث‌برانگیز بود. در سال ۲۰۲۰

یعنی، آهنگ توسعه‌دهنده – که توسط نیل دراکمن روایت می‌شود – فاش کرد که پایان قسمت دوم The Last of Us در ابتدا قرار بود مسیری کاملاً متفاوت داشته باشد.

توجه: اسپویلرهایی که کل بازی را برای شما خراب می کنند از اینجا شروع می شوند.

به قول نیل دراکمن، توضیح داده شد که در پایان قسمت دوم The Last of Us، الی قرار بود انتقام نهایی خود را از آنتاگونیست ابی بگیرد و او را با غرق کردن وحشیانه اش در صحنه های پایانی بکشد. در عوض، ما به پایان رسیدیم که او دریغ کرد، رحمت نشان داد و اجازه داد ابی با لو فرار کند تا یک بار دیگر به دنبال فایرفلایز بگردد.

دراکمن توضیح داد که صحنه‌ها به همان شکلی که در نهایت بود تنظیم شد، زیرا «جوئل نمی‌خواست الی ابی را بکشد». به این دلیل بود که می دانست مرگش اجتناب ناپذیر است و به خاطر تمام کارهایی که در طول سفر خود با مردم بی گناه انجام داده بود، که در آن مقطع حدود بیست و پنج سال در سرزمین بیابان پس از آخرالزمان ایالات متحده به طول انجامید، این واقعیت را پذیرفت. .

هر چند اینجوری بهتر بود

ابی به الی دستور می دهد که برود و به او هشدار می دهد که دیگر نمی خواهد او را ببیند. با انجام این کار، ابی پس از کشتن وحشیانه جوئل در شروع قسمت دوم The Last of Us، به طور موثری انسانی شد. او به گوشه ای برگشته بود، شخصیت خود را تغییر داده بود و همه انتظارات را از بین برده بود.

اینکه الی سفری مشابه را پشت سر بگذارد، تاثیرگذارتر از این بود که او داستانی برای کشتن ابی داشته باشد. متأسفانه، چه الی ابی را بکشد یا نه، احتمالاً پایان نهایی بازی را تغییر نمی‌داد، زیرا الی در وهله اول با تعقیب ابی، عملاً همه چیز را از دست داد.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *