۰

بتای بازی Skull and Bones در ۷ تا ۱۱ فوریه در دسترس است

بتای بازی Skull and Bones

پس از سال‌ها تاخیر، راه‌اندازی مجدد و انواع مشکلات پشت صحنه، Skull and Bones بالاخره کمتر از یک ماه از عرضه آن باقی مانده است و در آستانه انتشار در آینده، یوبی‌سافت به همه اجازه می‌دهد تا قبل از تصمیم‌گیری، آن را آزمایش کنند.

نسخه بتای برای Skull and Bones اعلام شده است. از ۷ فوریه تا ۱۱ فوریه بازیکنان روی همه پلتفرم‌ها می‌توانند طعم بازی دزدان دریایی چندنفره را بچشند، با مجموعه پیش‌بارگیری که در ۶ فوریه در دسترس خواهد بود.

ساحل آفریقا، منطقه شروع بازی، شامل جزیره قرمز نیز خواهد شد، جایی که لانه دزدان دریایی Sainte-Anne را خواهید یافت، مکانی مرکزی که در آن بازیکنان می توانند با دیگرانی که بازی را انجام می دهند، تعامل داشته باشند. اسلحه، کشتی و تجهیزات، ذخیره غارت، تعمیر کشتی، فروش اقلام و موارد دیگر.

در حالی که سواحل آفریقا و جزیره سرخ هر دو در بتای بسته Skull and Bones در ماه دسامبر گنجانده شدند، بتای باز آینده همچنین به بازیکنان امکان می دهد دریاهای آزاد را کاوش کنند و به منطقه جدیدی به شکل هند شرقی بپیوندند. جایی که لانه دزدان دریایی منطقه، Telok Penjarah را خواهید یافت.

نسخه بتای باز همچنین به بازیکنان اجازه می‌دهد تا قفل پاداش‌های انحصاری مختلف را باز کنند و با فعال‌سازی cross-play و cross-progression ارائه می‌شود. هر پیشرفتی که در نسخه بتا داشته باشید به بازی کامل نیز منتقل می‌شود، اگر بخواهید آن را بازی کنید.

یوبی‌سافت اخیراً جزئیات پس از عرضه بازی Skull and Bones را نیز فاش کرده است و برنامه‌های خود را برای سال اول این بازی فاش کرده است که شامل چهار فصل است که رویدادهای جهانی جدید، دزدان دریایی افسانه‌ای را به نبرد می‌آورد و موارد دیگر. علاوه بر این، جزئیات جدیدی نیز در مورد انتظارات از محتوای آخر بازی Skull and Bones فاش شده است.

Skull and Bones در ۱۶ فوریه برای PS5، Xbox Series X/S و PC عرضه می شود.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *